Spring naar bijdragen

Caches Voor Starters: Caches 2011.


Wad-Seekers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik weet niet of je ook eigen caches mag voordragen, maar onze cache 'Raar Maar Waar' (Woudenberg, vlakbij Amersfoort) wordt echt ontzettend vaak gevonden door beginnelingen. We krijgen heel vaak logjes als: "dit was mijn eerste cache, en ik krijg de smaak te pakken".

 

Link: http://coord.info/GC1AQ3K

 

Verder nog twee caches die m.i. goed op de lijst kunnen:

Sterrenbosch-Den Treek: http://coord.info/GC12ZH6

Zintuigen: http://coord.info/GCG2ZF

bewerkt door WijZijnRaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor. Dat mag. Graag zelfs. Alle aangedragen caches gaan we later checken op basis van de criteria (zie ander draadje). Dat zal pas begin 2011 zijn. Aan het begin van het cacheseizoen, (april?) willen we een nieuwe editie publiceren.

bewerkt door Wad-Seekers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik wil graag de volgende twee korte Multi-caches in Friesland aanbevelen:

 

Bloksleatpolder; GC1BV6H (in de buurt van Sneek)

 

Pottenkijker; GC28H0D (vlakbij Sneek)

 

en een (offset) Multi in Gelderland:

 

Onderduikershol Drie; GC1FTPD (in de buurt van Ermelo)

 

 

 

 

 

Edit: cache toegevoegd

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Als beginnende cachers (22 founds) moeten wij natuurlijk reageren.

Wij cachen met 3 kinderen van 7,5 en 2 jaar.

Persoonlijk heb ik geen belang bij zo'n lijst Ik vind het wat dubbel op. Je kan aan het aantal sterren en de reacties bij de logjes goed opmaken of hij te doen is of niet.

Maar wat is voor ons een goede cache: geen moeilijke berekeningen, geen projectie.

verder waren wij echt zoekende in de termen.

Een cursus hoe ga je met je gps om was welkom geweest maar ach na 22 founds lukt dat ook aardig.

Dus tja welke cache kan op de lijst? Zeg het maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Zondag onze eerste cache gedaan en we vonden hem erg leuk en niet moeilijk. Ook de oudste 2 kinderen (3 en 5 jr) vonden het wandelingetje erg leuk, zelfs dochterlief van 3 jaar heeft alles gelopen, terwijl ze meestal na 5 stappen al 'buikpijn' heeft. Ter plekke heeft zoonlief van 5 jr hem gevonden.

 

Torenfort vlakbij Weesp (Noord Holland, Vechtstreek)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik de Legende van de Pannenhoef gedaan. Een cache die ik iedereen kan aanbevelen. Mooie natuur, originele goed uitgevoerde waypoints en als bonus ook nog een verhaal erbij.

 

In het bijzonder wil ik deze cache aanbevelen voor beginners. Ten eerste om ze te indoctrineren hoe een goede cache eruit moet zien. Als ze eerst tien van deze caches gedaan hebben zullen ze daarna hun neus ophalen voor een kokertje achter een lantaarnpaal.

 

Ten tweede bevat deze cache geen moeilijkdoenerij zoals coordinaat transformaties en projecties. Dit soort functionaliteit zit tegenwoordig in een GPSr en vereist niet meer dan wat extra knoppendrukken.

 

 

Deze cache ligt tussen Rijsbergen en Etten-Leur. De dichtstbijzijnde grote stad is Breda.

Tc

bewerkt door technetium
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...