Spring naar bijdragen

Caches Voor Starters: Caches 2011.


Wad-Seekers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben voor 't eerst met Geocachen in aanraking gekomen door deze:

 

Picture that trade!

 

Helaas is deze cache gearchiveerd, was toch een bijzonder stukje natuur heel dicht bij de 'grote' stad Eindhoven.

 

Om dit mooie stukje natuur niet te laten vergeten heb ik hier in September vorig jaar een eenvoudige traditional geplaatst, te weten Dommeldal bij Vaartbroek.

 

Niet moeilijk te vinden, en wordt aan de logjes gezien erg gewaardeerd omdat het niet zomaar een opppikker is, maar je wel even een stukje door een mooi gebied moet lopen. Maar ook dat moet voor beginnende geocachers toch wel te doen zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reacties :thumbup:

We willen de minder goed "gedekte" gebieden gaan opvullen met caches die aan de in gsak filterbare criteria voldoen, en geo d'ors hebben.

Zodat er voor de starters binnen pakweg 20 km wat te starten is.

Zonder de geo dors komen er ruim 3400 caches voor in aanmerking; en die kunnen wij niet allemaal nalopen (virtueel dan he).

Er zijn dus 3400 caches die groter zijn dan small EN minder dan 2 sterren difficulty EN minder dan 2 sterren terrein en van het type tradi/multi/mysterie zijn :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor ieders medewerking.

 

Er zijn een tb en 3 coins van ons onderweg met als doel "op zoek naar caches voor starters".

Daaruit heb ik ook 2 aanmeldingen ontvangen:

gc1yth2; de breul

gc1q1t2; nabij raalterwoold.

 

De inventarisatie voor dit jaar is nu gesloten.

 

De lijst is door mij aangevuld zodat er binnen een straal van 20 km minimaal 3 multi's, 3 tradi's en 3 mysteries te vinden zijn.

(pagina coordinaten bij de mysteries en multi's.)

Hiervoor heb ik de eerder genoemde gebieden gebruikt.

In de praktijk zullen de meeste cachers binnen 20km van hun woning voldoende starterscaches kunnen selecteren.

De lijst die we nu gaan beoordelen bestaat uit 444 caches.

We hopen de nieuwe lijst begin april te presenteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...