Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik weet het: een Onzichtbare cache, daar kan mooi mijn onzichtbare coin in (en die bestaat echt)
en hoe log je die dan? Ik heb geen x-ray vision of iets dergelijks, dus een onzichtbare code kan ik niet lezen...

Misschien ben ik de coin zelfs al wel eens tegengekomen, maar ja, ik kon 'm niet zien...

Die zie je alleen in je inventory voorbij komen als je net op dat moment kijkt. Probleem is dat die nummers onder een paar personen circuleren en dus van de ene naar de andere cache vliegt (virtueel). Na een event zie je het vaak als er weer een discoverlijstje oid is uitgedeeld.

Maar wat heb je eraan ? Niets...oja, icoontje erbij.

Nee niets van dat alles, mijn coin is er wel maar is onzichtbaar. Geen lijsten dus met nummers o.i.d. Geen uitwisseling op events

hij is al meerder keren gevonden en zelfs al een keer gediscoverd

Geplaatst

oversized cache...

die is zo groot dat je minimaal in kan staan...

mvg peterseli

Geplaatst (bewerkt)

Zie de leukst namen voor bij komen dacht ook even orfine (wees) (nu de juiste spelling nog) Ligt er nog, maar geen onderhoud door owner... Maar even later kwam er een voor bij die ook potentie had nl "Out of space" denk hier bij aan de cache in het space station.

bewerkt door hesselannema
Geplaatst
Offline caches. Alleen te loggen in het veld. Niet op internet.

Kun je gelijk zien wie puntjesjagers zijn en 'm niet meepakken :thumbup:

Geplaatst
Offline caches. Alleen te loggen in het veld. Niet op internet.

Kun je gelijk zien wie puntjesjagers zijn en 'm niet meepakken :thumbup:

Alleen als je zelf geen puntjesjager bent dan en hem in het veld doet, anders kom je er nooit achter.

Geplaatst (bewerkt)

Ondeugende cache

-Als je bij de "cache" aankomt hangt er een bordje met Gefopt!

Onhandige cache

-Alleen voor mensen met 2 linkerhanden...Technische mensen krijgen em niet open

Oliedomme cache

-niet voor slimme mensen

Oppas-cache

-om je kinderen bij achter te laten...

Oh oH-cache

-zodra je em pakt, hoor je gekraak en gebulder en denk je: oh oh....

bewerkt door Charissa1404
Geplaatst
Er is blijkbaar overal bekend gemaakt dat er binnenkort een nieuw type cache verschijnt. En de naam van dit type cache begint (in het engels) met een O.

Omdat er verder nergens iets over te lezen valt dacht ik dat het leuk was als we er alvast wat over speculeren? Wat voor type cache zou er nog te bedenken zijn?

Gaat het eigenlijk wel om de letter O of zit iedereen er naast omdat het gaat om het getal 0 ?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...