Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Er is blijkbaar overal bekend gemaakt dat er binnenkort een nieuw type cache verschijnt. En de naam van dit type cache begint (in het engels) met een O.

Omdat er verder nergens iets over te lezen valt dacht ik dat het leuk was als we er alvast wat over speculeren? Wat voor type cache zou er nog te bedenken zijn?

Geplaatst (bewerkt)

Only in America cache?

Net zoiets als dat andere type, iets met adventure of zo. Komt ook niet hier heen.

Het wordt dan de 1001-ste cache van een powertrail van 1000 met als logvoorwaarde om dat in 1 dag af te leggen, alleen dan kan de Only in America cache gelogd worden. ;)

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst (bewerkt)

Misschien Oldie-cache, voor oude caches die gearchiveerd zijn. Of caches die al jaren liggen?

Zo niet, dan denk ik aan een bepaald soort Mysterie caches. Want alles wat nu niet binnen het plaatje past wordt al snel Mysterie.

bewerkt door madman
Geplaatst

Onvindbaar? Original? Obvious? Other? Overlooked? [O]nline logbook? Die laatste lijkt me wel wat: geen containers meer die kwijt raken, geen moeilijke uitleg aan gemeentes want niets geplaatst en dus geen toesteming nodig, geen natte of volle logboekjes, noem de voordelen maar op.

Geplaatst

Obsolete cache?

Een cache die al jaren gearchiveerd is, maar er nog steeds ligt.

Wie hem opruimt krijgt er een puntje bij. ;)

Geplaatst

Original cache.

Een cache waarvan er maar 1 in zijn soort is. Niet lijkend op de caches zoals wij die nu kennen, maar totaal anders, echt origineel!

Ben wel benieuwd,

groetjes GeoVlinder

Geplaatst

Een Out-of-this-world cache.

Ze waren er al langer, maar zijn slechts door een paar happy few te vinden.

Eentje in de ruimte in het ISS, eentje 5 km onder de zeespiegel, eentje op de zuidpool enz.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...