Spring naar bijdragen

Nieuwe approver Benelux


Bytheway

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zeg niets meer :no: Vond dat mijn opmerking toch al te ver ging, voor er *** komen :wink2:

En ik ben zeker blij met Hawkeyes als approver voor de Benelux :beerchug: denk dat we daar alleen maar profijt van zullen hebben.

Ruud :thumbdown:die blij is dat hij niet in de schoenen van Hawkeyes staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu vraagt iedereen zich natuurlijk af over welke schoenen we het hebben....

Ik heb een leuk plaatje gevonden.... (de voorste zijn het, de grijze)....

 

733_zamberlan_193_bora_plus.gif

 

En ze lopen echt toppie....

Groetn remco (die van zijn schoenen geniet :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als ik zo vrij mag zijn te introduceren:

de professorale veiligheidsschoenen, kantoor model

z0000170.jpg

 

Ja ik loop op ARBO-wet goedgekeurd schoeisel; stalen neuzen, gepansterde zolen.

Van de firmas Gerba die heel veel modellen hebben; ook vaak in M en B leest.

 

Schoenen met namen zoals Hiker, Forest, Tracker, Chairman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, als we zo beginnen, hier heb je die van mij. Wel geinig. Zelfs het rode stikseltje heb ik. Ze zijn er namelijk ook in andere kleurtjes :huh:

 

Model: Mountain

Kleur: zwart

Veiligheidsnorm: EN 345 S3

Zooltype: rubber loopzool

Overleder: regatta

Veiligheidsvoorziening: stalen neus, stalen tussenzool

Gewicht: 830 gram

Extra eigenschappen: poliyou air inlegzolen

 

Komen ook van dezelfde firma:

 

z0000105.jpg

 

Zes teens zei men, dat kan maar ze vallen wat klein uit. Heb al een aantal jaren hetzelfde model en verbruik ongeveer 3 tot 4 paar per jaar. Ze zijn sterk, licht en schokdempend.

De baas betaald, so what?...........

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D Koop een goed bed en een goed paar schoenen; één van de twee heb je altijd in gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Beginneling: vandaag mijn eerste cache gevonden :eek:

Ben van plan, pas nadat ik er eerst een stuk of 10 gevonden heb, om zelf ook een cache te gaan leggen. Maar betekent het approven dat Remco alle caches ook daadwerkelijk zelf/fysiek moet (be)zoeken?

Of verkijk ik me op het aantal nieuwe caches :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beginneling: vandaag mijn eerste cache gevonden  :eek:

Ben van plan, pas nadat ik er eerst een stuk of 10 gevonden heb, om zelf ook een cache te gaan leggen. Maar betekent het approven dat Remco alle caches ook daadwerkelijk zelf/fysiek moet (be)zoeken?

Of verkijk ik me op het aantal nieuwe caches  :lol1:

Nee, Remco hoeft ze zelf niet te lopen eerst. Er zijn een lading voorwaarden waaraan de cache moet voldoen en als je aan al die dingen hebt voldaan, stuur je de gegevens op en mag Remco beslissen of de cache online komt.

Een van de vervelendste voorwaarden momenteel is dat je toestemming moet hebben van de grondeigenaar waar je de cache verstopt. SBB, Waterschap, Gemeente enz enz. Iedere milimeter in Nederland is van iemand.

Uit ervaring kan ik je mededelen dat toestemming krijgen heden ten dage eerder uniek is dan de regel. Dat komt omdat als die grondeigenaren niet gelijk denken en handelen.

Boswachter Piet geeft bijvoorbeeld mij wel toestemming maar jou niet, gewoon omdat je kop hem niet aan staat :D

Van de ene grondeigenaar krijg je gelijk toestemming, van de ander moet je bijna een jaar op wachten. Ik ben hier in Drenthe in een normal stukje bos dat open staat voor iedereen en door 100den mensen wekelijks bezocht wordt, al een haalf jaar aan het smeken om toestemming.

 

Het is niks bijzonders dat bos, geen broedplaats of wat dan ook. Gewoon bos met wandel en fietspaden.

Ik heb voor diverse plekken een verstopplaats gezien bijna aan het pad en ........ nog geen ja.

 

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit ervaring kan ik je mededelen dat toestemming krijgen heden ten dage eerder uniek is dan de regel. Dat komt omdat als die grondeigenaren niet gelijk denken en handelen.

Boswachter Piet geeft bijvoorbeeld mij wel toestemming maar jou niet, gewoon omdat je kop hem niet aan staat :D

Van de ene grondeigenaar krijg je gelijk toestemming, van de ander moet je bijna een jaar op wachten. Ik ben hier in Drenthe in een normal stukje bos dat open staat voor iedereen en door 100den mensen wekelijks bezocht wordt, al een haalf jaar aan het smeken om toestemming.

Tja, ik ken het probleem, ik zoek samen met een boswachter al meer dan half jaar naar datgene waarvoor hij 'toestemming' moet geven. Tot op heden hebben we het niet kunnen vinden. Maar we blijven (vergeefs) proberen. Misschien dat ik nog eens cache van maak. Ben alleen bang dat het alleen 'Not Founds' worden.

:blush:

Gelukkig kent Limburg een Bourgondische levensstijl :lol1: en hebben we hier, zover ik weet, nog geen problemen met mensen die zo nodig 'toestemming' moeten geven. :D

sjors heeft pas geleden weer een cache kunnen plaatsen in een gebied dat te mooi is om er 'toestemming' voor te vragen.

:eek:

 

sjors

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...