Spring naar bijdragen

Nieuwe approver Benelux


Bytheway

Aanbevolen berichten

Vanaf heden is Hawkeyes approver voor geocaches in Nederland en de Benelux.

 

In de rest van Europa zal hij tevens ondersteunend approver zijn. En zo zijn groeit in Europa de

Geocaching-community steeds verder!

 

Hierbij willen wij Hawkeyes danken voor zijn inzet, waardoor dit resultaat bereikt is!

 

Bytheway, namens het .nl team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan niet anders zeggen dat dit mij zeer bevalt.

Zelfs op oudjaarsavond/nieuwjaarsochtend caches goedkeuren!

Kijk daar worden we blij van.

Tevens is het prettig om een mede-geocacher van 't eerste uur en goede vriend als approver te hebben.

 

ZONNIG SPOOR HAWKEY :o ZUURTJE en ANNE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt mij alleen wel op dat er gelijk een vakantiecache in Amsterdam is goedgekeurd.

Deze cache wordt minimaal 1 maal per maand door de vader van de plaatser nagekeken/onderhouden als ie voor werk hier in NL is.

 

Verder ben ik erg blij met de doorkomst, het had al eerder gekund maar er was wat weerstand toen ik het idee lanseerde. Nu is het gewoon in mijn schoot geworpen.

 

Ik probeer een aantal keren in de week caches te approven maar kan niet garanderen dat het elke dag gebeurt. Als je haast hebt met je cache of je wilt weten hoe het ermee staat stuur me dan gewoon een meeltje (dat lees ik zowiezo elke dag).

 

Het is handig dat je evt kommentaar meld via het systeem van note for approver. En voor vragen weten jullie mij te vinden. Commentaar op caches meel ik jullie direct of plaats ik als postje op je cache page.

 

Mijn mogelijkheden als admin:

coordinaten veranderen (ook over grote afstanden)

cache pagina editen en verder alles wat je als eigenaar ook kunt met je cache

 

Wat ik niet kan maar wel voor iemand kan aanvragen is het overdragen van een cache aan iemand anders.

 

Groeten en dank voor de positieve reacties,

remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remco,

 

Hoe zit het met de regels? Zijn/blijven die net zo strak gehanteerd als door de USA-approvers?

Ik ben nu bezig met een cache uitzetten die virtueel moet worden omdat ik expliciet geen toestemming heb. Als ik 'm nu net over de gemeentegrens leg, kan ik doen of ik gek ben (niet zo moeilijk :ph34r: ) en er een echte van maken.

Enfin, u begrijpt me wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Team Kleijn

Remco,

 

Van harte gefeliciteerd met het 'Approvement to be a Succesfull Approver'. Ik ga er vanuit dat je goed met de belangen van de nederlandse cachers omgaat en uiteraard de approvement taak met een zekere integriteit uitvoert. Andersom gezien is het een zware taak het .COM beleid hier zo goed mogelijk te verkopen cq te communiceren. Er zijn hier nogal wat personen in dit kleine landje die van mening zijn dat het 'anders' moet. gesteund door het krachtige team van .NL (Het laatste half jaar is er veel op .NL gebeurd en wel in bijzonder positieve zin!)

 

Veel succes!

 

Rob

"Team Kleijn"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Andersom gezien is het een zware taak het .COM beleid hier zo goed mogelijk te verkopen

Dat denk ik ook. De Amerikanen eisen dat cachers in Nederland toestemming vragen van de rechtmatige grondeigenaar, maar gaan daar zelf heel wat soepeler mee om. Zie cache GCHAMV en andere in deze omgeving.

Communiceer dat maar eens, als European approver. Hell of a job.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Amerikanen eisen dat cachers in Nederland toestemming vragen van de rechtmatige grondeigenaar, maar gaan daar zelf heel wat soepeler mee om. Zie cache GCHAMV en andere in deze omgeving.

Is dit niet typisch Amerikaans. Wij mogen alles, wij zullen u onze regels op leggen, wij bepalen wat er in deze wereld gebeurd, als u niet doet wat wij willen verklaren wij u de oorlog enz. enz. enz. :thumbdown:

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...