Spring naar bijdragen

Survey - Onderzoek


Ringeling

Aanbevolen berichten

Ook de vragen ontvangen.

Gaf me de kans om iets te ventileren dat ik al tijden kwijt wilde maar waar ik nog niet echt kans toe had gezien:

1. Zoekmogelijkheid in de PQ's in een rechthoekig gebied, bepaald door twee diagonaal tegenover elkaar gelegen hoekpunten (Lat/long)

Dit geeft je de mogelijkheid om netjes aansluitende gebieden te definieren. Zoals het nu is, met middelpunt en cirkel heb je al gauw forse overlappingen of ongedekte gebieden.

Voorbeeld: ik ben een verzameling op aan het bouwen voor zuid-engeland (Dover tot Land's End) , tot zo ongeveer honderd kilometer uit de kust. Ik beperk het aantal caches door middelpunten met cirkel te definieren. De middelpunten leg ik dicht bij de kust en ik maak de circkels zo groot mogelijk om binnen de 500 caches te blijven. Daar waar de cirkels elkaar raken, heb ik grote hoekpunten, gerekend vanaf de kust het binnenland in, waar ik dus geen dekking heb......tenzij ik de cirkels elkaar redelijk ver laat overlappen en dat betekent weer dat ik soms heel veel dubbele caches heb. Dat filtert zichzelf wel weer uit, maar ik krijg zo als het ware minder caches binnen.

 

2. Het aanmaken van veel meer PQ's...Daarbij mag het aantal actieve PQ's best beperkt zijn (zeker als we dadelijk 1000 caches per PQ kunnen opvragen), maar dit geeft de mogelijkheid om PQ's te bewaren voor 'gebruik bij gelegenheid'.

Idee hierachter is dat ik bepaalde gebieden met grote tijdsintervallen (1-2jaar) bezoek. Aangezien ik nooit weet welke route ik precies zal volgen omdat ik het leuk vind dát te doen wat me op zo'n moment in valt, kan ik geen gebruik maken van de 'caches along a route' optie en verzamel ik dus caches uit het hele gebied. Maar dat betekent ook dat ik telkens weer dezelfde queries aan moet maken. De mogelijkheid om bijv zo'n 80 queries op te slaan zou een prachtige oplossing zijn.

 

Overigens heb ik punt 1 ook al ingebracht bij John voor de aanstaande sessie met Bryan

Ik ben benieuwd naar de reakties.

bewerkt door Pocileh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb ook de vragenlijst gekregen. Heb em wel ingevuld, maar aan het eind wel aangegeven dat ik nog heel erg bezig ben om de wereld van het geocachen te ontdekken. Heb nu ongeveer 3 maanden een account, maar ben nog geen maand echt actief.... Nou ja, ze zien maar wat ze met die gegevens doen :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

***rommelt wat in de mailbox***

 

Hm, dan hebben wij zeker een goed spamfilter (wat gezien de verdere inhoud van de mailbox niet logisch lijkt) of de mail is nog onderweg.... Hoe dan ook, vraag me af wat ze met de antwoorden gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ook ik mag me rekenen tot een "select" gezelschap voor wat deze vragenlijst betreft. Of men gaat at random te werk, kan natuurlijk ook :crybaby:

Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd :lol: ......ik ben benieuwd wat het opleverd.

Jij ook al? Ik heb 'm gsiteren gekregen en ingevuld. Select gezelschap? en wij zijn geen eens "ouwe stompen" :lol1: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet als ze maar een paar mensen de vragen voorleggen. Blijkbaar is het een select gezelschap dat wordt aangeschreven.

Dat zou weinig zin hebben.

 

In principe is de uitnodiging aan ieder sitelid (gewoon of "premium") gestuurd, die het vinkje "Inform me of helpful tips, new features and changes to the web site" aangekruist heeft. Maar ik weet niet op welk moment de "snapshot" is gemaakt, kan dus zijn dat het te laat is om dat te veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb deze survey ook gehad een paar weken geleden en netjes ingevuld

Als je je mening niet geeft kan men er ook niets mee

Als idee een PQ aanmaken waarbij je een team als partner kan invullen zodat je alle niet gedane caches van beide partijen kan gaan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...