Spring naar bijdragen

Survey - Onderzoek


Ringeling

Aanbevolen berichten

Zojuist per email een verzoek ontvangen van Groundspeak om een Survey (onderzoek) in te vullen.

 

Het lijkt er op dat ze feedback van geocachers willen om bepaalde zaken aan te pakken/ te verbeteren.

 

Ik heb de vragen beantwoord en was er zo'n 5 minuten mee kwijt. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.

 

Groundspeak Member Survey

 

Greetings from Groundspeak!

 

We are trying to better understand our members so that we can improve our services, features and the general geocaching experience. We would greatly appreciate it if you could fill out this brief survey:

 

http://www.surveymonkey.com/..........................

 

This link is uniquely tied to this survey and your email address. Please do not forward this message.

 

Thanks for your participation!

 

 

Please note: If you do not wish to receive further emails from us, please click the link below, and you will be automatically removed from our mailing list.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

waar gingen de vragen over? (ik heb hem niet ontvangen)

 

Een aantal algemene keuzevragen:

- hoeveel caches heb je gevonden?

- hoeveel caches heb je geplaatst?

- welk merk en type gps-apparaat gebruik je?

- gebruik je third-party software om te geocachen?

- uit hoeveel mensen bestaat je team?

- hoeveel mensen heb je geïntroduceerd in het spelletje?

- maak je gebruik van het .com forum of een ander geocaching forum?

- waar vind je antwoord op je vragen ten aanzien van geocaching?

- hoe vaak ga je geocachen?

- wat is je leeftijd?

- uit welk land kom je?

- Ben je op de hoogte dat je premium member kunt worden?

- Als je geen premium member bent, waarom dan niet?

- enz

- enz

 

Maar ook een paar open vragen:

- Noem één ding wat je heel graag zou willen veranderen aan de site van .com (leg dit zo duidelijk mogelijk uit)

- Wat zou je nog willen opmerken

 

Ik kan alle vragen niet meer terughalen, want eenmaal geklikt op de knop verzenden was het onderzoek afgesloten en kan ik niet via de link in de email het onderzoek opnieuw openen.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha...

 

- hoeveel caches heb je gevonden?

- hoeveel caches heb je geplaatst?

- welk merk en type gps-apparaat gebruik je?

- hoe vaak ga je geocachen?

- uit welk land kom je?

 

ze hebben een enorme database op basis waarvan ze deze vragen alvast zo beantwoorden :lol:

 

Maar goed hoor dat ze zo'n enquete doen! Ben benieuwd of wij ook een mail krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals, ik kan me bij dat klagen niks voorstellen. Zonder nu een discussie te starten over de kwaliteit van caches (waar GC relatief weinig aan kan doen) of ieders individuele beleving van het "cachen van tegenwoordig" vraag ik me toch af wat hiermee bedoeld wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien er een heleboel mensen hier klagen over het cachen van tegenwoordig denk ik dat Groundspeak behoorlijk wat feedback zal krijgen.

Jammer dat je dat beeld hebt, want dat beeld is niet juist.

 

Er wordt op het forum inderdaad regelmatig gediscussieerd over de kwaliteit van caches, mentaliteit van cachers, en alles wat er maar direct en indirect mee te maken heeft.

 

Het aantal personen dat hier een uitgesproken mening over heeft, zowel positief als negatief, zullen eerder genegen zijn om hierover te willen discussieren. Het forum is daar een middel voor. Echter zijn er veel meer cachers die geheel niets te klagen hebben, maar ook niets van zich laten horen op welk medium dan ook.

 

Dus allereerst zijn er niet 'een heleboel mensen die klagen over het cachen', maar is dat een redelijk selecte groep en ten tweede is er een nog veel grotere groep tevreden cachers waar je nooit iets van hoort.

 

(en dan nu aub weer ontopic)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, lijstje "Member Survey A" ingevuld.

Waren 35 vragen, waarvan het grootste deel meerkeuze en enkele open vragen.

Thank you for taking the time to complete this survey! We hope that we can use the information gathered here to improve your geocacaching experience in the future!

 

geocacaching :thumbsup: experience

'T staat er echt :P

 

Maar alle gekheid op een stokje, ik neem aan dat GS er genoeg de deur uit doet om een representatieve steekproef te houden waar men wat mee kan. Het waren echt niet allemaal vragen die men zo uit de eigen database kon halen.

Sterker nog, als ik snel tel zie ik maar 6 van de 35 vragen die GS zou kunnen invullen op basis van de gegevens uit hun eigen database.

Wat ik vooral positief vond aan de vragenlijst is dat er een vijftal open vragen bij zaten waarvan ik de indruk heb dat men echt wel geïnteresseerd is in wat je als individuele gebruiker voor mening hebt.

Het verwerken hiervan lijkt me nogal wat werk te kosten, immers in tegenstelling tot de meerkeuzevragen die automatisch te verwerken zijn zal iemand toch al die open-vraag antwoorden moeten lezen voordat men er iets mee kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier de boel ook ingevuld, jammer maar helaas niet echt actief meer in de hobby, dus dit ook als zodanig ingevuld.

 

Jaaah, het bestaat echt, je kunt van geocaching afkicken..... :sleep1:

 

Groeten Jan-Willem PA3FUS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...