Gast JackHoe Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 Zojuist een tweet van geocaching.com: Thanks for all your bug reports. Geocaching.com back up in a couple minutes with more than ten fixes. #thankyou #geocaching
parreg Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 Alweer onderhoud? Misschien worden de vensters wel groter :-)
TimmetjeTim Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 (bewerkt) Hij doet 't weer :-) bij mij nog nie, ik word doorgestuurd naar deze pagina http://www.geocachin...h=/default.aspx nu kom ik weer op die pagina met dat filmpje, ik word helemaal gek! 6 mei 2011 bewerkt door TimmetjeTim
LeoCache Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 ...lijkt mij nu toch een gevalletje 'héél goed luisteren bij GC.com'... De transparante achtergrond is nu al weer verleden tijd. Groet, Leo
GeoGorkum Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 1 logje in kunnen voeren en nu is ie weer down :-(
dagger38 Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 (bewerkt) Misschien even de recente geschiedenis van je brouwser wissen , werkt prima bij mij! en een minuut later weer onderhoud????? :thumbdown: 6 mei 2011 bewerkt door dagger38
GeoGorkum Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 Yep en nu is de server unavailable! Hoeven we gelukkig dus ook dat filmpje niet meer te zien ;-)
TimmetjeTim Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 kreeg 14min geleden een tweet van geocaching.om: Geocaching.com is back up! Thanks for your patience. Enjoy the weekend of cahttp://hootsuite.com/dashboard #ching! volgens mij klopt daar niets van, geocaching is nog helemaal niet online in iedergeval nog niet voor mij!
De Oliva's Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 Hm, had ik net een log getypt, "submit" en hup, site plat... weg tekst. Zo nog maar eens proberen dan.
TimmetjeTim Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 @GeoGorkum ik niet, ik moet nog egt even loggen, en ik wil morgen ook weer gaan cachen
handleiding Geplaatst 6 mei 2011 Geplaatst 6 mei 2011 Ben ik blij dat ik net de PQ van Nederland heb binnengehaald Is idd wel lastig maar komt wel goed, weer veranderingen. Er wordt uds wel degelijk geluisterd naar de gemeentschap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden