Gast Geplaatst 18 februari 2010 Geplaatst 18 februari 2010 Ter info: (niet echt een storingsmelding, maar wel een melding ) Elias has just posted a new topic entitled "Geocaching.com Scheduled Downtime - Feb 23, 2010" in forum "Geocaching Announcements". ---------------------------------------------------------------------- On Tuesday, February 23rd starting at 8 PM Pacific Time (GMT -8), we'll be performing upgrades to the Geocaching.com database server in preparation for the increase in Geocaching over the spring and summer months. The expected downtime for this work is 4 hours and during that time, all Geocaching.com services including the web site, Pocket Queries, the Geocaching iPhone application, Geocache Navigator, and other 3rd party applications that access our API, will be inaccessible. We'll have a webpage set up on the Geocaching site with this downtime notice and we'll provide status updates if the downtime exceeds the 4 hour maintenance window. We'll also post updates to this forum thread as well. Thanks, :F: Elias ---------------------------------------------------------------------- The topic can be found here: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=242302
Ruud4d Geplaatst 20 februari 2010 Geplaatst 20 februari 2010 Voor ons Nederlanders houdt dat in dat geocaching.com plat is op 24 februari van 05.00u tot 09.00u. We zouden er dus erg weinig last van moeten ondervinden.
Ruud4d Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Om het draadje weer even onder de aandacht te brengen voordat er allerlei meldingen komen. Geocaching.com is down voor onderhoud vanaf nu tot 9.00u.
Ruud4d Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 En er is via Twitter gemeld dat de updates op de website sowieso een uur uitlopen. Verwacht gc.com dus pas na 10.00 uur weer in de lucht.
Waldio Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 (bewerkt) En er is via Twitter gemeld dat de updates op de website sowieso een uur uitlopen. Verwacht gc.com dus pas na 10.00 uur weer in de lucht. Ik denk nog wel iets langer. Gelukkig heb ik gister alle caches uit de buurt in mijn GPS gezet. EDIT: Merk nu dat mijn statbar het ook niet meer doet. 24 februari 2010 bewerkt door Waldio
Buzzardseye Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 (bewerkt) Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog nieuwe dingen bijkomen. Of uitbreidingen. Of is de wens vader van de gedachte ? Hoe is eigenlijk die chatsessie afgelopen? Zie die topic niet meer terug. Was het n.a.v. het onderhoud ? 24 februari 2010 bewerkt door Buzzardseye
Ma+R+J+A Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Zucht, zou vandaag de bruggen in Alphen a/d Rijn gaan doen. Afgesproken was dat ik 6 t/m 10 zou printen + de bonus. Nu dus maar wachten en dat duurt lang........ (Als iemand deze serie toevallig op zijn computer heeft staan dan hoor ik dat graag!)
Itserik Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Zucht, zou vandaag de bruggen in Alphen a/d Rijn gaan doen. Afgesproken was dat ik 6 t/m 10 zou printen + de bonus. Nu dus maar wachten en dat duurt lang........ (Als iemand deze serie toevallig op zijn computer heeft staan dan hoor ik dat graag!) Op gc.nl kun je via de cache kaarten wel een experimentele beschrijving bekijken. Nadat je op deze http://www.geocaching.nl/diy/BrowserPrefs.php pagina het een na onderste vinkje aangezet hebt.
Waldio Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog nieuwe dingen bijkomen.Of uitbreidingen. Of is de wens vader van de gedachte ? Hoe is eigenlijk die chatsessie afgelopen? Zie die topic niet meer terug. Was het n.a.v. het onderhoud ? Ik was het helaas vergeten. En de chat is nu al afgelopen. Ik denk niet dat het iets te maken heeft met het onderhoud. Anders hadden ze het vast wel eerder gedaan. [ps: site is nog niet online]
Ma+R+J+A Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Heb inmiddels de beschrijving gekregen. Bedankt voor het meedenken! Zucht, zou vandaag de bruggen in Alphen a/d Rijn gaan doen. Afgesproken was dat ik 6 t/m 10 zou printen + de bonus. Nu dus maar wachten en dat duurt lang........ (Als iemand deze serie toevallig op zijn computer heeft staan dan hoor ik dat graag!) Op gc.nl kun je via de cache kaarten wel een experimentele beschrijving bekijken. Nadat je op deze http://www.geocaching.nl/diy/BrowserPrefs.php pagina het een na onderste vinkje aangezet hebt.
Waldio Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 (bewerkt) Het komende uur komt de site online staat op twitter: Upgrade went well, currently restoring the data. We hope to have the site up in the next hour. 24 februari 2010 bewerkt door Waldio
Jurgen & Co Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Ik denk dat ze bedoelen we hopen dat de site het komende uur weer online komt. Dat is iets anders dan de site komt het volgende uur weer online.
jarish Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Ik denk dat ze bedoelen we hopen dat de site het komende uur weer online komt. Dat is iets anders dan de site komt het volgende uur weer online. Ik hoop dat ze bedoelen in het volgende uur... dat zou dus niet langer moeten duren dan nog een minuut of 10
Waldio Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 Ik denk dat ze bedoelen we hopen dat de site het komende uur weer online komt. Dat is iets anders dan de site komt het volgende uur weer online. Ik hoop dat ze bedoelen in het volgende uur... dat zou dus niet langer moeten duren dan nog een minuut of 10 Max. 45 min.
Krusko Geplaatst 24 februari 2010 Geplaatst 24 februari 2010 (bewerkt) Geo.com geeft nu een foutmelding ipv het bericht van onderhoud, komt vanzelf in orde lijkt mij Edit: En nu is het onderhoudscherm der weer. 24 februari 2010 bewerkt door Krusko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden