8BG Geplaatst 24 juni 2004 Share Geplaatst 24 juni 2004 Kan ik ook ergens zien hoever onderaan ik bungel? Jazekers. Even een linkje gemaakt naar een computer die voor mij wel erg dicht bij staat Kijk op 213.84.153.225 voor het complete (?) overzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoppertje Geplaatst 24 juni 2004 Share Geplaatst 24 juni 2004 Ik met m`n voorspelling dat Italie kampioen wordt. Ze liggen er nu al uit. Nou ja gelukkig heb ik meer verstand van geocachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 24 juni 2004 Share Geplaatst 24 juni 2004 Kan ik ook ergens zien hoever onderaan ik bungel? Jazekers. Even een linkje gemaakt naar een computer die voor mij wel erg dicht bij staat Kijk op 213.84.153.225 voor het complete (?) overzicht. Mooi, ik bungel dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 25 juni 2004 Share Geplaatst 25 juni 2004 Mooi, ik bungel dus... En weer vier plaatsen geklommen, gisteren Natuurlijk zijn er per goed voorspeld land in de halve finale 'slechts' 25 punten te behalen. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten van me. Thex is nog steeds aanvoerder, tot nog toe alles goed voorspeld. Heb echter mijn twijfels of zijn winnaar Engeland het ook zo ver gaat schoppen, dit toernooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 25 juni 2004 Share Geplaatst 25 juni 2004 Tja dat kun je hebben als je er geen verstand van hebt. Hup Engeland Hup. Laat Thex niet in zijn hempje staan. Oh oh, ze liggen er al uit hoor ik net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 25 juni 2004 Share Geplaatst 25 juni 2004 Mooi, ik bungel dus... En weer vier plaatsen geklommen, gisteren Natuurlijk zijn er per goed voorspeld land in de halve finale 'slechts' 25 punten te behalen. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten van me. Thex is nog steeds aanvoerder, tot nog toe alles goed voorspeld. Heb echter mijn twijfels of zijn winnaar Engeland het ook zo ver gaat schoppen, dit toernooi Ben bang dat mijn eindsprint onvoldoende zal zijn. Ik vind het erg leuk dat ik het scoreverloop kan nakijken. Overigens maakt Mozilla 1.8 onder Microshit Windhoos er een "slechte wedstrijd" van; ziet er niet uit. Mozilla 1.2 en Konqueror (Linux) hebben er geen problemen mee (uiteraard ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 25 juni 2004 Share Geplaatst 25 juni 2004 Wie voorspelde ook al weer dat Griekenland de halve finale zou halen? o ja, Stoffer en Blik, die hun dobbelsteentje voor deze poule hebben gebruikt. Op de site is de uitslag alweer bijgewerkt. Nog steeds Thex aan kop, en Pino nog steeds 0 punten. Wie had dat goed voorspeld??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 25 juni 2004 Share Geplaatst 25 juni 2004 Ik doe het in deze poule beter dan in de 2 andere poules waarin ik meedoe. Het blijkt toch wel dat dit EK veel verassingen brengt en dat maakt dit tournooi erg leuk. Nu morgen winnen van die Zweden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 26 juni 2004 Share Geplaatst 26 juni 2004 Nu morgen winnen van die Zweden Voorspellende gave 73 keer goed gegokt. Het wordt eentonig, Thex nog steeds aan kop. Pino nog steeds geen enkele punt. Sterker nog, als er minder dan 14 goals vallen dit toernooi blijft hij puntloos. Een topje: Thex 280 Rovel 270 Blokhut 260 hatsjoe 245 Team M&F 243 Brother William 241 Flash! 241 Terremoto 235 Loze Jorry 234 Zebravinkjes 232 Scouting Erica 228 Stoffer en Blik 228 Team Pooh 223 Xander 223 Wij Drie 220 Aussies 219 Peetee 216 Johny Cache 215 Daffy 214 Lady & de Vagebond 213 En voor meer surf je naar de update Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 27 juni 2004 Share Geplaatst 27 juni 2004 De laatste vam de 4 halve finalisten is bekend. En dus verwerkt in de grote voorspellingengrabbelton. Er valt wat op. Negen (9) mensen hadden drie van de vier landen goed voorspeld, geen van allen noemde Griekenland. Maar van deze 9 mensen kozen er acht (8) Frankrijk als goede vierde, terwijl er voor het vierde land keuze was uit dertien (13) andere landen. Opvallend. Op de site twee bladen bijgeplakt. Een met de kanshebbers op de laatste 100 punten. Het andere lijstje geordend op punten totaal behaald met onderdeel twee en een. Nu even pauze. Over een week komt de grote uitslag wie de NGEKVP 2004 heeft gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 1 juli 2004 Share Geplaatst 1 juli 2004 http://213.84.153.225/ is uit de lucht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 1 juli 2004 Share Geplaatst 1 juli 2004 http://213.84.153.225/ is uit de lucht? He daar zeg je wat,Nederland uitgeschakelt en de site is uit de lucht. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 1 juli 2004 Share Geplaatst 1 juli 2004 Tja, zit je niet meer in het ICT-vak gaat ook alles mis Zal efkes kijken wat er misssis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 1 juli 2004 Share Geplaatst 1 juli 2004 Linkje werkt weer. De auto-updater van McAfee is de boosdoener, eens kijken hoe die fatsoenlijk gesloopt kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 juli 2004 Share Geplaatst 1 juli 2004 Toet t weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden