Spring naar bijdragen

Logbericht Onterecht Verwijderd

Lady & de Vagebond

Aanbevolen berichten

Iedereen die Prunie kent, kent Hans als een kerel die bereid is om altijd te helpen, bel je morgen dat je auto ergens defect staat, en voor dat je het weet staat je auto in de garage, en hij laat daar gerust zijn nachtrust voor.

Voor de rest vind ik dat ze nogal kunnen mi**** ne**** op dit forum, ik herinner me die affaire met die doorboorde huls ook nog, gelachen dat we hebben met die hollanders. De stichter van dit draadje is mijn mening zelf in de fout gegaan door zo onozel te reageren en on publiek trachten zijn gramschap te halen. Kom nou, zeg zelf, een tb logje daar lig niemand toch van wakker? Trouwens hij had zelf eerst kunnen informeren achter dat namaak pistooltje, en tenslotte eerst zelf de legger contacteren. Want hij vermoede zelf dat er iets niet pluis was met die tb. En dan nog, het is nog steeds de vinder van de tb die de beslissing neemt om deze te loggen of te laten liggen, dus moet hij ook niet huilie doen wanneer er een reactie komt om daarna alles on publiek uit te schreeuwen. Nee, volgens mij was het echt te doen om een hele boel wind te maken... Tjonge toch, als starter van dit draadje zou ik mij toch schamen hoor... En tot slot, wat weten wij nu van de Nederlandse wapenwetgeving? Laat staan hoeveel Nederlanders weten van die wetgeving af?

En bepaalde woorden worden ook al gemod lees ik: lachen geblazen

bewerkt door pevalo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net even een mailtje verzonden (met uitgestoken hand) naar Vagebond , met de vraag me even een telefoonnummer of gsm nr door te geven.

Zo kan er (iets sneller en makkelijker) naar een oplossing gezocht worden voor dit euvel.

Hopelijk snel reaktie ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had nl een plastiek rode waterpistooltje aan de TB geschroeft ! Een foto heb ik niet , anders stond die wel op het profiel van de tb.

Jammer dat er zo weinig foto's werden gepost , anders had ik dit al wel veel sneller in de gaten gehad vermoed ik ...

Netjes opgelost prunie. Ik denk dat half Nederland in de ban is van vuurwapens uit Belgie, gisteren werd op TV namelijk uit de doeken gedaan hoe makkelijk het is dat om zoiets vanuit Belgie iets in Nederland te krijgen. Vervolgens duikt er een TB met een neppistooltje op in een cache en wordt de TB eigenaar gelijk aan het bord genageld als vermeend vuurwapenhandelaar :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net even een mailtje verzonden (met uitgestoken hand) naar Vagebond , met de vraag me even een telefoonnummer of gsm nr door te geven.

Zo kan er (iets sneller en makkelijker) naar een oplossing gezocht worden voor dit euvel.

Hopelijk snel reaktie ...

:cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen die Prunie kent, kent Hans als een kerel die bereid is om altijd te helpen, bel je morgen dat je auto ergens defect staat, en voor dat je het weet staat je auto in de garage, en hij laat daar gerust zijn nachtrust voor.

Voor de rest vind ik dat ze nogal kunnen mi**** ne**** op dit forum, ik herinner me die affaire met die doorboorde huls ook nog, gelachen dat we hebben met die hollanders. De stichter van dit draadje is mijn mening zelf in de fout gegaan door zo onozel te reageren en on publiek trachten zijn gramschap te halen. Kom nou, zeg zelf, een tb logje daar lig niemand toch van wakker? Trouwens hij had zelf eerst kunnen informeren achter dat namaak pistooltje, en tenslotte eerst zelf de legger contacteren. Want hij vermoede zelf dat er iets niet pluis was met die tb. En dan nog, het is nog steeds de vinder van de tb die de beslissing neemt om deze te loggen of te laten liggen, dus moet hij ook niet huilie doen wanneer er een reactie komt om daarna alles on publiek uit te schreeuwen. Nee, volgens mij was het echt te doen om een hele boel wind te maken... Tjonge toch, als starter van dit draadje zou ik mij toch schamen hoor... En tot slot, wat weten wij nu van de Nederlandse wapenwetgeving? Laat staan hoeveel Nederlanders weten van die wetgeving af?

En bepaalde woorden worden ook al gemod lees ik: lachen geblazen

Een en ander geldt ook voor de topicstarter. Die staat hier ook bekend als een hulpvaardig persoon en helemaal niet als iemand die "zijn gramschap haalt". Gebrek aan communicatie, startend bij het verwijderen van een log, heeft hem een bericht hierover op het forum doen plaatsen. Vervolgens hebben daar veel forumgebruikers op gereageerd, ook door aan te geven wat ze van een dergelijke TB vonden (ik was er zelf een van).

Daar had de topicstarter niet om gevraagd en dat heeft hij wel degelijk aangegeven.

Dat er gereageerd wordt, daar is niets mis mee en dat mag je overdreven vinden, kennelijk spreekt het onderwerp meerdere mensen aan.

Misschien had eerdere communicatie via PM ervoor kunnen zorgen dat het topic niet was ontstaan of eerder was afgerond. Dat is niet gebeurd.

De topicstarter hoeft zich echter helemaal niet te schamen en het lijkt me ook niet erg wenselijk om nu verder te gaan met dit soort uitingen.

Het forum is weer wat meningen rijker en het "probleem" lijkt nu prima te worden opgelost, :cry: dus de cola en chips kunnen weer in de kast.

Misschien moeten we het daar nu op houden?

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's wel handig om te weten met al die haperende accu's momenteel! ;)

Verder ben ik blij dat dit misverstand uit de wereld is. Om er een ander draadje bij te betrekken: je moet er toch niet aan denken dat je deze TB net in je handen hebt en je op je rug wordt getikt door ome agent met de vraag wat mijnheer daar aan het doen is? :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovenstaande foto is ECHT NIET mijn TB !!!! Wie voor de Verwisseling verantwoordelijk is lijkt me dus wel duidelijk. Ik vermoed diegene waarvan de log verwijderd werd ...

Ik vermoed dat er dus VEEL meer aan de hand is hier !

Ik begin te begrijpen waarom mensen liever hebben dat TB's uit nederland wegblijven !

Gelieve iemand anders z'n naam door het slijk te halen AUB !

SCHANDE !!!!!

CE is een EUROPEES goedkeurmerk tussen haakjes ! En doet er echt wel alles aan !

Mijn Oorspronkelijke TB Pistol is dan ook VEEEEEL kleiner !

De foto heb ik van je eigen TB gallery gehaald.

Het is wat kort door de bocht om TS daarvan te beschuldigen, omdat deze foto's reeds op 7 maart 2009 geplaatst zijn door Pelley.

Pelley heeft nog een foto geplaatst...

038a7c99-6937-4ca3-89d9-68b6128efbe4.jpg

Hier is goed te zien waarom dit soort "wapens" in Nederland verboden zijn. Het is namelijk heel makkelijk om met zoiets een winkel te overvallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ze zaak is wat mij betreft nu afgedaan.

Ik heb de eigenaar van de TB nog twee weken de tijd gegeven om de TB uit de cache te (laten) verwijderen; tot die tijd laat ik 'm ongemoeid liggen.

Mocht 'ie dat onverhoopt niet doen (maar dat lijkt me sterk) dan heb ik de boswachter van Staatsbosbeheer bereid gevonden om het ding weg te halen.

Intussen heb ik nog even een waarschuwing op de cachepagina geplaatst; niet iedere geocacher leest immers dit forum en het zou sneu zijn indien er binnen de komende twee weken nog een collega-cacher uit onwetendheid in moeilijkheden zou komen.

Case closed en over tot de orde van de dag.

Dank&dag,

Vagebond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...