Spring naar bijdragen

Sivota Bedankt


dutchgoldwing

Aanbevolen berichten

Marit,

 

We hebben je ontmoet op ons coin event.

Wat ben je een prachtig mens !!

 

Jammer dat je op dit forum met moderaten gaat stoppen.

We gaan je opmerkingen missen.

 

Heel veel suc6

En bovenal een goede gezondheid !!!

 

Hopelijk komen we elkaar nog een keer tegen in het veld

 

Barry & Jolanda

*BaJo*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

He ik begrijp dat jij DE Marit ben van DE erwtensoep voor DE waardelozecachers. :heart: Jammer dat je ermee stop. Wat je beweegredenen ook mogen zijn. Ik wens je veel succes met wat je gaat doen

Je gaat er toch geen gewoonte maken om samen met Barny erwtensoep te gaan uitdelen in een waardeloos bos? :angry: gegroet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via PM al gedaan, maar toch ook nog maar even hier.

Marit, bedankt voor je inzet voor het forum! Scherp, duidelijk, rechtvaardig en bereid om ook naar jezelf te kijken. Dat maakte dat je een goed mod schap hebt laten zien! Het is niet altijd een dankbare klus om modje te zijn. Krijgt wel het nodige voor je kiezen soms.

Jammer dat ook je contacten met de verschillende natuur organisaties verloren gaat.

Je zult vast goede reden hebben en terecht dat je die voor jezelf houd!

 

Ik wil je niets dan goeds toewensen met wat je gaat doen!

 

We komen elkaar vast nog wel tegen in RL, en dan kwekken we deze keer wel even bij, als je op tijd bent :crybaby:

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor alle hartelijke en lieve berichten, zowel hier, per PB, als op Twitter.

Ik ben er een beetje stil van en dat overkomt mij niet zo vaak :yes: .

Ter aanvulling op sommige reacties en vooral ook bezorgdheid.

Ik neem geen afscheid om gezondheidsredenen en evenmin omdat mij als moderator het vuur te na aan de schenen is gelegd. Zoals ik al zei, het was leuk en leerzaam en ik heb met velen inderdaad een goed contact gehad.

Het is niet mijn bedoeling om suggestief te zijn, maar ik zet mijn persoonlijke redenen hier niet uiteen.

 

Niemand is onmisbaar, ook ik niet. Of misschien wel 'helemaal ik niet', want ik heb er wel even over gedaan om mijn draai te vinden en was nog lerende. Dus jullie ook bedankt voor het geduld met mij.

Nogmaals, ik heb alle vertrouwen in het team dat er is.

 

Ik ben nog wat zaken aan het afhandelen en overdragen en ik hoop daarbij nog afspraken met een (kleine) natuurbeheerder af te ronden, zodat deze op de site kunnen worden neergezet voor alle cachers die in dat gebied (Gooisch Natuurreservaat) iets willen en nu niet kunnen.

 

Ten aanzien van de kritische noten over geocaching.nl. Ik hoop dat er een lijst met creatieve ideeen uit voortkomt.

 

 

En, de catering bij Waardeloos, was geheel een initiatief van Barny, maar het was een eer om erbij te zijn en iets van de cache en de sfeer te kunnen proeven.

Geen zwijn gezien trouwens, maar ja toen was ik nog modje en die stinken misschien wel een beetje al te erg.

(Oef; Off topic en belediging van modjes en ik hoor het toch te weten :thumbup: )

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, de catering bij Waardeloos, was geheel een initiatief van Barny, maar het was een eer om erbij te zijn en iets van de cache en de sfeer te kunnen proeven.

Geen zwijn gezien trouwens, maar ja toen was ik nog modje en die stinken misschien wel een beetje al te erg.

(Oef; Off topic en belediging van modjes en ik hoor het toch te weten :thumbup: )

 

Marit

Er waren maar liefst 2 modjes :yes:... Maar die tweede (ikke dus) heeft wel een zwijn gezien en er eentje gehoord. Dus het zal met die stank dan wel meevallen ;)

 

En voor die belediging dan maar een oerHollands Foei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Sivota, ik heb je weliswaar alleen maar via de PMs op digitale snelweg leren kennen, maar je komt als een zeer vriendelijk persoon op me over. Bedankt voor al het werk dat je verricht hebt, en maak gebruik van de extra vrije tijd die je nu krijgt :thumbup:

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marit,

 

tja, wat moeten we nu nog aan al die mooie woorden toevoegen...........

 

We hebben je enkele keren mogen ontmoeten en hopen dat in de toekomst vaker te doen.

 

Bedankt voor alles, en speciaal voor dat ene mooie cadeautje dat we vorig jaar van je kregen!!

 

Tot wirrus......

 

Kees en Anita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...