Spring naar bijdragen

Sivota Bedankt


dutchgoldwing

Aanbevolen berichten

afgelopen nacht heb ik vernomen dat Sivota haar werkzaamheden bij .nl heeft neergelegd.

 

ik vind dit persoonlijk een groot verlies op het forum en de contacten met de natuurbeheerders.

ik hoop dat de overgebleven modjes de boel op de rails kunnen houden.

maar wat mij te binnen schoot was dat dit eigenlijk de teloorgang van het forum en .nl is

 

Marit bedankt voor alles.en ik hoop dat ik je nu wat meer in het veld tegen kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

;):blush: Jammer, jammer, jammer. Sivota bedankt voor je inzet. Ik hoop dat er snel een vakkundige/deskundige opvolger komt. Wat de reden is geweest van het opstappen? Geen idee, maar je zult er een goede reden voor hebben. Ik hoop je snel in het veld/event weer een keer tegen te komen.

 

Bedankt voor alles

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil me graag bij de vorige postings aansluiten. Heel erg jammer dat zo'n goed modje er mee moet stoppen. Heel vaak zette ze bepaalde postings genuanceerd op de juiste plek. Het is geen prettig bestaan als moderator. Je doet het toch nooit goed voor velen. Toch heel fijn dat er toch iedere keer weer vrijwilligers zijn die het willen doen(ondergaan).

Om het nu de teloorgang van het forum te noemen gaat me toch te ver. Dingen komen en gaan en alles blijft in beweging ook al is het soms niet de kant op die wij graag willen.

 

Marit heel erg bedankt :blush: en veel cacheplezier. Ik hoop graag je ergens weer tegen te komen. ;)

bewerkt door langzaam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marit bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor deze gemeenschap. We hebben elkaar wel eens via de bekende PM geschreven als we vragen hadden en we kwamen er altijd wel uit.

Via die weg hebben we elkaar wat beter leren kennen en elkaars standpunten beter begrepen.

Wat ook de redenen mogen zijn, het is jouw keuze en van een keuze moet je nooit spijt hebben is mij altijd geleerd.

 

Wie weet komen we elkaar ergens in het cache veld een stegen, kunnen we lekker kletsen.

 

Marit bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marit,

 

Dat is een onverwachte beslissing, hoop dat je deze taak niet moet neerleggen in verband met je gezondheidsproblemen.

Hoop dat onze PB's wel blijven bestaan. ;)

Bedankt voor je inzet, weet hoeveel moeite het je in het begin heeft gekost.

 

Geogroet en een bovenal gezond 2010.

Carrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marit, je bent een schat! ;)

 

We kwamen ongeveer gelijk binnen bij het team en jij bent beduidend langer blijven hangen dan ik.

Dat hangen bedoel ik overigens bijzonder positief want je hebt enorm veel tijd en energie gestoken in je functie.

Ik weet hoe bewust je omgegaan bent met hoe maak ik het forum zo leefbaar en interessant mogelijk voor alle bezoekers.

Een bijna onmogelijke opgave om het iedereen naar de zin te maken maar mede door jou is dat toch behoorlijk gelukt.

 

Marit, ontzettend bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

afgelopen nacht heb ik vernomen dat Sivota haar werkzaamheden bij .nl heeft neergelegd.

 

ik vind dit persoonlijk een groot verlies op het forum en de contacten met de natuurbeheerders.

ik hoop dat de overgebleven modjes de boel op de rails kunnen houden.

maar wat mij te binnen schoot was dat dit eigenlijk de teloorgang van het forum en .nl is

 

Marit bedankt voor alles.en ik hoop dat ik je nu wat meer in het veld tegen kom.

 

IDD het verlies is zeer groot :blush: in de afgelopen tijd heb ik veel contact gehad met Marit over van alles (niet dat wij altijd op 1 lijn zitten) maar het was altijd structureel.

Ook ik denk dat dit een teloorgang is van het forum en niet op de laatste plaats van .nl

 

Mensen van de stichting waar zijn jullie, wat zijn de beweegredenen om vast te houden aan gc.nl wordt het misschien niet eens tijd om te denken aan een andere en gezonde constructie van geocaching.nl.

 

Het is jullie vast niet te doen om geld en eeuwige roem, de domein-naam is geen droppie waard ;) maar wat is dan de reden voor de eeuwige stilte. Kijk om je heen de wereld veranderd. Bv de buren.nl daar werken ze aan de toekomst. Niet allemaal even goed en briljant maar in iedergeval is er vernieuwing en zijn er inmiddels ook afspraken met gc.com over het gebruik van de data die gc.com ook aan jullie verstrekt.

 

Het spijt mij ten zeerste dit Marit draadje te misbruiken, zullen misschien wel hele andere redenen zijn dan mijn frustatie met .nl maar ik vindt het gewoon echt jammer dat ze niet meer als mod bij .nl betrokken blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IDD het verlies is zeer groot in de afgelopen tijd heb ik veel contact gehad met Marit over van alles (niet dat wij altijd op 1 lijn zitten) maar het was altijd structureel.

Ook ik denk dat dit een teloorgang is van het forum en niet op de laatste plaats van .nl

 

Mensen van de stichting waar zijn jullie, wat zijn de beweegredenen om vast te houden aan gc.nl wordt het misschien niet eens tijd om te denken aan een andere en gezonde constructie van geocaching.nl.

 

Het is jullie vast niet te doen om geld en eeuwige roem, de domein-naam is geen droppie waard maar wat is dan de reden voor de eeuwige stilte. Kijk om je heen de wereld veranderd. Bv de buren.nl daar werken ze aan de toekomst. Niet allemaal even goed en briljant maar in iedergeval is er vernieuwing en zijn er inmiddels ook afspraken met gc.com over het gebruik van de data die gc.com ook aan jullie verstrekt.

 

Het spijt mij ten zeerste dit Marit draadje te misbruiken, zullen misschien wel hele andere redenen zijn dan mijn frustatie met .nl maar ik vindt het gewoon echt jammer dat ze niet meer als mod bij .nl betrokken blijft.

Misbruiken is een groot woord maar helemaal op zn plek is het misschien ook niet :blush:

Mogelijk zou dit onderwerp in een apart draadje een constructief karakter kunnen krijgen.

Ik weet zeker dat er genoeg bezoekers zijn (waaronder ikzelf) die hier een mening over hebben en positieve ideeen.

Wie weet kan 2010 een nieuwe impuls vormen met ons aller hulp ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ook ik vind dit jammer, want jouw relativerende houding op het forum was voor mij zeer welkom.

 

Maar het is niet anders, je zult er goede redenen voor hebben om nu te stoppen. Marit, het ga je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat Sivota er mee stopt, ik respecteer haar beslissing daarin en heb er ook begrip voor. Ze geeft zelf in dit bericht aan dat het niet aan het werk voor gc.nl ligt, iets dat ik ook al had begrepen.

 

Het draadje heet Sivota bedankt, zullen we het dan daar over hebben en niet weer allerlei off-topic dingen gaan aanhalen?

 

Voor mijzelf geldt: Sivota, ik vind het jammer dat je ons verlaat, ik vind je manier van argumenteren goed en hoop je nog wel geregeld op het forum en irl tegen te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PM verstuurd, temeer omdat ze zelf een draadje had geopend wat direct gesloten was voor commentaar.

Lijkt me dan ook niet zinvol allerlei andere zaken erbij te slepen (ook al kan ik me helemaal vinden in de uitspraak van Track Leader).

Misschien wil ze dit draadje ook niet eens.

Dus bij deze sluit ik me aan bij MrAtari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PM verstuurd, temeer omdat ze zelf een draadje had geopend wat direct gesloten was voor commentaar.

 

Sivota heeft het bericht geplaatst in "mededelingen" en daar kan automatisch niet op gereageerd worden. Datzelfde had ik gedaan met het bekendmaken van mijn moderatorschap. Volgens mij is hier nu hetzelfde gebeurd.

 

Ik heb destijds het mededeling bericht gesloten en gekopieerd naar een draadje dat wel open kon. Een andere optie is dat iemand anders een draadje opent, zoals nu gebeurd is.

 

Geeft dus niets, in dit draadje dus de mogelijkheid om Sivota nog te bedanken voor haar diensten.

 

Misschien wil ze dit draadje ook niet eens.

 

Mocht je daarin gelijk hebben, dan neem ik aan dat Sivota daarover wel contact met ons opneemt, dan gaat dit draadje gewoon dicht. Dat is echter tot nu toe niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de lijn van het draadje wil ook ik mijn dank aan Sivota uitspreken voor haar bijdrage aan het forum als moderator.

 

En als je nog eens zin hebt in een "echt" bakje koffie, weet je waar je moet zijn :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...