Spring naar bijdragen

Foto's verwijderen


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben bij een cache van mij, in een logje een foto tegengekomen die ik er liever neit bij heb staan. Het geeft wat prijs van het cache idee.

Hoewel ik de cacher zelf kan benaderen wil ik ook weten hoe ik zelf zo'n foto kan verwijderen.

Als iemand een foto bij een log plaats van jouw cache, kun je die niet verwijderen. Je kunt de logger verzoeken om de foto te verwijderen. Wil-ie hier niet aan mee werken, dan kun je de hele log wel verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bij een cache van mij, in een logje een foto tegengekomen die ik er liever neit bij heb staan. Het geeft wat prijs van het cache idee.

Hoewel ik de cacher zelf kan benaderen wil ik ook weten hoe ik zelf zo'n foto kan verwijderen.

Als iemand een foto bij een log plaats van jouw cache, kun je die niet verwijderen. Je kunt de logger verzoeken om de foto te verwijderen. Wil-ie hier niet aan mee werken, dan kun je de hele log wel verwijderen.

 

Dit klopt, hierna kan je de log met de juiste datum weer toevoegen.(zonder de betreffende foto toevegen natuurlijk)

Met copy en paste (vanuit het eerste logje) kan jezelf een hoop typewerk besparen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bij een cache van mij, in een logje een foto tegengekomen die ik er liever neit bij heb staan. Het geeft wat prijs van het cache idee.

Hoewel ik de cacher zelf kan benaderen wil ik ook weten hoe ik zelf zo'n foto kan verwijderen.

Als iemand een foto bij een log plaats van jouw cache, kun je die niet verwijderen. Je kunt de logger verzoeken om de foto te verwijderen. Wil-ie hier niet aan mee werken, dan kun je de hele log wel verwijderen.

 

Dit klopt, hierna kan je de log met de juiste datum weer toevoegen.(zonder de betreffende foto toevegen natuurlijk)

Met copy en paste (vanuit het eerste logje) kan jezelf een hoop typewerk besparen.

Als je als legger de log weer toevoegt dan komt die found toch op jouw naam te staan? Dus het lijkt me als legger niet handig om voor een vinder het log terug te plaatsen. Je zou wel een copy van de log via mail naar de vinder kunnen sturen. Dan kan die hem zelf weer plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel jammer dat je hier als eigenaar van de cache niet meer rechten hebt. Het zij zo .

Thx

Ik vind dat je genoeg rechten hebt. Je kunt de log verwijderen en dat lijkt me genoeg. Dat de logger opnieuw moet loggen is een mooi leermoment om niet (teveel) te spoileren.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • mailtje sturen met uitleg waarom je de foto niet vind kunnen (spoiler oid)
  • Even de tijd geven om te reageren
  • bij geen reactie mailtje sturen met mededeling en opgave van reden waarom je de log gaat verwijderd
  • verwijder de log

 

Op deze manier heb je iemand de kans gegeven het zelf aan te passen. Komt er geen reactie dan vind ik dat je de log mag verwijderen, maar wel zo netjes om dat even met opgaaf van reden te laten weten aan de logger.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een log verwijderen zou ik niet doen, ook niet als je geen reactie krijgt van de logger.

 

Een spoiler toevoegen aan je log is in principe niet "verboden". Of het "DONE" is, is een andere vraag...

 

Als je de logs begint te lezen krijg je volgende waarschuwing: "Warning. Spoilers may be included in the descriptions or links."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt helemaal.

Maar ik ben zeer benieuwd als van flink wat mysteries een foto van de cachelokatie bij iemands log (of meerdere logs) komt, of het spelletje dan nog hetzelfde blijft.

De dialoog aan (blijven) gaan is in de meeste gevallen de beste oplossing. Er is echter een grens, ook al is die ongeschreven.

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In al die jaren dat de cache 'Hold your Horses' bestond, kwam het geregeld voor dat er spoiler foto's werden geplaatst die het verrassingselement van deze cache bedorven.

(ja wat wil je: midden in de duinen had je laarzen en een zaklamp nodig!)

Altijd hebben de foto-plaatsers na een verzoek met uitleg van mij, de spoiler foto's verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik ben zeer benieuwd als van flink wat mysteries een foto van de cachelokatie bij iemands log (of meerdere logs) komt, of het spelletje dan nog hetzelfde blijft.

 

Ik heb een aantal mysteries op die manier opgelost. Op zich vind ik dat ook wel weer een leuke manier om achter de cachelokatie te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik ben zeer benieuwd als van flink wat mysteries een foto van de cachelokatie bij iemands log (of meerdere logs) komt, of het spelletje dan nog hetzelfde blijft.
Er worden meer mysteries caches gevonden doordat de oplossing van cacher tot cacher wordt doorgegeven dan dat iemand een mysterie vindt mbv spoiler foto... :dribble:

Een spoiler posten bij een mysterie is "NOT DONE", tenzij het een nep-spoiler foto is... :notworthy:

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wel of niet kunnen/ mogen verwijderen van spoilerfot's is door mij in het verleden op dit forum al eens aan de orde gesteld. De ervaring inmiddels is dat een berichtje naar de logger wel voldoende is. Zelf heb ik daarna ook eens een foto geplaatst waarvan ik in eerste instantie niet in de gaten had dat dat eigenlijk een spoilerfoto was (niet erg handig). Een nep spoilerfoto vind ik wel een orgineel idee anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wel of niet kunnen/ mogen verwijderen van spoilerfot's is door mij in het verleden op dit forum al eens aan de orde gesteld. De ervaring inmiddels is dat een berichtje naar de logger wel voldoende is. Zelf heb ik daarna ook eens een foto geplaatst waarvan ik in eerste instantie niet in de gaten had dat dat eigenlijk een spoilerfoto was (niet erg handig). Een nep spoilerfoto vind ik wel een orgineel idee anders.

Uit de reacties op de vraag heb ik geleerd: spoilerfoto's verwijderen kan niet en logje verwijderen kan wel maar is niet de bedoeling (mag niet?)en niet gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...