n0kk0 Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 (bewerkt) mei: 1e editie Neerlands beste loggerjuli: Kruimeldief stopt als admin en teamlid van gc.nl september: 1e SGN event september: ligfiets technetium verdwijnt en wordt terug gevonden oktober: gsm technetium wordt vermist en terug gevonden December Technetium zelf wordt vermist en in Spanje teruggevonden LOL 11 november 2009 bewerkt door n0kk0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 15 november 2009 Auteur Share Geplaatst 15 november 2009 (bewerkt) Het begin is gemaakt met de zaken die tot nu toe genoemd zijn. Lees het eens een keer rustig door Geocaching Jaaroverzicht 2009 15 november 2009 bewerkt door Lepman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Leuk overzicht, maar de layout ziet er bij mij (IE) niet best uit. Ik moet een heel eind naar beneden wil ik wat te zien krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Leuk overzicht, ga je de boel ook nog verder uitschrijven en voorzien van foto's etc? Verder mis ik de gisteren gehouden wwfm. Volgens mij zijn er nog meer geweest afgelopen jaar? Keep up the good work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phoenix-night Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 28 februari 00.00u: Mr B logt onder toeziend oog van een 30tal cachers, Kruimeldief, PN en SBB eindelijk Waardeloos! in de bossen van Nunspeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 15 november 2009 Auteur Share Geplaatst 15 november 2009 Leuk overzicht, maar de layout ziet er bij mij (IE) niet best uit. Ik moet een heel eind naar beneden wil ik wat te zien krijgen. Ben er ook niet echt handig mee dus tips of hulp.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 15 november 2009 Auteur Share Geplaatst 15 november 2009 Leuk overzicht, ga je de boel ook nog verder uitschrijven en voorzien van foto's etc? Verder mis ik de gisteren gehouden wwfm. Volgens mij zijn er nog meer geweest afgelopen jaar? Keep up the good work! Foto's... dat wordt een behoorlijke zoektocht Tekst is eenvoudig want ik neem gewoon over wat er hier in het topic verschijnt. De gisteren gehouden WWFM stond ook nog niet hier vermeld. Bij deze dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sukor Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Ervani breekt twee handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoS Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Er staat: JULI Kruimeldief stopt als moderator op het forum en als teamlid van gc.nl Was hij niet een admin? En daarvoor een moddereter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoS Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Tuuut tuuut da's snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melusine Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Als aanvulling op "d3Zusjes": het boek is van december 2008, de cache is van februari 2009. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 15 november 2009 Auteur Share Geplaatst 15 november 2009 december: start geocoinrace 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trainfreak Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Voor mij persoonlijk: Begonnen met de eerste cache op 26-06-2009. Mijn 75ste cache gelogd op 14-11-2009. Hopelijk haal ik de 100 dit jaar nog! Ondertussen al enkele mooie en ook minder mooie caches gevonden. Ammoboxen die je vanop 5 meter afstand in een boom zag liggen (een blauwe btw). Nano's waar je een halfuur achter zoekt en net voor het doorgaan vindt op die plaats waar je al 3x hebt gekeken. Tags die je vindt net als je de legger wil bellen om een tip. Andere cachers leren kennen die je tegenkomt. Nieuwe verstoptechnieken leren Uren, soms dagen zitten denken over mystery's, en er dan nog niet uitkomen.. Nuja, we gaan door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 17 november 2009 Auteur Share Geplaatst 17 november 2009 december: Sinterklaas Surprise Event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 17 november 2009 Share Geplaatst 17 november 2009 Ja ja en dat geloof je zelf . Ik ken B, Mr. van formaat, die heeft mij in de week van de ontmaagding al bijna overreden met zijn Bussie, incl. het hele team. En dan denk je dat die natuurvarkens een waardeloze rust hebben gehad in de dagen daarna ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden