Remunj Geplaatst 10 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2010 Nee hier werkt het, alleen wat langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
micro - killer Geplaatst 10 januari 2010 Share Geplaatst 10 januari 2010 ik heb ook nergens last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 10 januari 2010 Share Geplaatst 10 januari 2010 ik heb ook nergens last van. Even pauze geohuden om te eten en gelukkig ik kan er ook weer bij. dank voor jullie reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeroenisdeman Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Server Error500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed. Dat is wat wij te zien krijgen als we een geocache gerelateerde pagina willen bezoeken zoals een bookmark, profiel, lijst met nieuwste caches etc. Hier ook zo. Al 2 dagen, zowel thuis als op het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Lokaal probleem denk ik want alles werkt hier bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
edwinsp Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Ook hier geen problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Dat krijg ik inderdaad ook. Gelukkig gaan de meeste mensen nu nog niet cachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
micro - killer Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Hier is hetzelfde (probleem). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
westlander Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Dat krijg ik inderdaad ook. Gelukkig gaan de meeste mensen nu nog niet cachen. Maar er zijn er wel die een listing willen openen en dat lukt ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Herman Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Dat krijg ik inderdaad ook. Gelukkig gaan de meeste mensen nu nog niet cachen. Maar er zijn er wel die een listing willen openen en dat lukt ook niet. Gelukkig gebeurt niet niet veel. Eigenlijk heb ik het nog niet meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Dat krijg ik inderdaad ook. Gelukkig gaan de meeste mensen nu nog niet cachen. Maar er zijn er wel die een listing willen openen en dat lukt ook niet. Gelukkig gebeurt niet niet veel. Eigenlijk heb ik het nog niet meegemaakt. het komt helaas meer voor. het zal wel een update zijn denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Als je dus gaat kijken op het groundspeakforum heeft het hier mee te maken (volgens mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 misschien zijn ze aan het proberen om die mislukte update van vorige maand opnieuw in te voeren. Dat je dus weer coins in je eigen collectie kunt stoppen zonder dat ze in beeld staan tijdens het loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krusko Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Gelukkig gaan de meeste mensen nu nog niet cachen. Ik kom net thuis van een kleine ronde. Nu lekker ff warm worden bij de Gluhwein en geduld hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden