Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Idd bij ons ook, dus wat dan de bedoeling van die splitsing is snappen we niet, of het moet nog niet helemaal naar behoren werken...

 

Bij mij blijft hij nog steeds in de lijst staan als ik een log wil schrijven.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat er twee features bij zijn gekomen: Trackable inventory (handig!) en de Trackable Collection. Die laatste begrijp ik niet. Weet iemand wat dat toevoegt?

 

waar dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat er twee features bij zijn gekomen: Trackable inventory (handig!) en de Trackable Collection. Die laatste begrijp ik niet. Weet iemand wat dat toevoegt?

 

waar dan?

Deze feature blijkt inmiddels weer verwijderd te zijn na bugs-meldingen.

Greetz, Bloodwoosj.

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na deze maintenance-actie wordt nu mijn GPS (Garmin 60cxs) niet meer herkend. Er verschijnt foutcode:"server error 500 - internal server error". Ligt dit aan de onderhoudsbeurt of wordt het nu tijd om een nieuwe te kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij ons het zelfde probleem bij Send to GPS komt foutmelding 500 Internal server error. Resource (Garmin GPSmap 60CSx) not found.

Ik zag bij Groundspeak wel dat er nieuwe updates zijn, maar kan niet ontdekken waar ik /hoe ik zo'n update kan uitvoeren. Zoekbaars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de allereerste keer met mijn etrex Hcx een cache proberen op te zetten en krijg de foutmelding Send to GPS 500 Internal server error

Heb het programma ge deinstalleerd, maar ik zie dat er hier ook problemen zijn. Zal het progje dan maar weer installeren en afwachten ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik vanmorgen ook voordat ik naar Duitsland vertrok. Heb handmatig 3 caches ingevoerd om samen met een Amerikaanse collega te doen. Niks gevonden omdat ik thuis pas zag dat de csx op Dutch grid stond. Ik had hem uitgeleend aan een Franse collega en de heeft zitten rommelen in het menu.. dutch is Dutch zal hij wel gedacht hebben............. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...