deklarinettist Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Geocaching.com ligt er weer uit voor onderhoud krijg de volgende melding: Geocaching.com is temporarily down for maintenance. We apologize for any inconvenience that this might cause. While you are waiting, may we suggest: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 hier doet hij het gewoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Noorderlingen Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Hier ook..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deklarinettist Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Hier ook..... Hier gelukkig ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Ik zie dat er twee features bij zijn gekomen: Trackable inventory (handig!) en de Trackable Collection. Die laatste begrijp ik niet. Weet iemand wat dat toevoegt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 ziet er handig uit. die tb collection is voor je geactiveerde trackables, die kun je nu in die collection stoppen en dan zie je ze niet meer staan in de lijst als je een logje schrijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Bij mij blijft hij nog steeds in de lijst staan als ik een log wil schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Idd bij ons ook, dus wat dan de bedoeling van die splitsing is snappen we niet, of het moet nog niet helemaal naar behoren werken... Bij mij blijft hij nog steeds in de lijst staan als ik een log wil schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Ik zie dat er twee features bij zijn gekomen: Trackable inventory (handig!) en de Trackable Collection. Die laatste begrijp ik niet. Weet iemand wat dat toevoegt? waar dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 (bewerkt) Ik zie dat er twee features bij zijn gekomen: Trackable inventory (handig!) en de Trackable Collection. Die laatste begrijp ik niet. Weet iemand wat dat toevoegt? waar dan? Deze feature blijkt inmiddels weer verwijderd te zijn na bugs-meldingen. Greetz, Bloodwoosj. 4 november 2009 bewerkt door Bloodwoosj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lopertjs Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Na deze maintenance-actie wordt nu mijn GPS (Garmin 60cxs) niet meer herkend. Er verschijnt foutcode:"server error 500 - internal server error". Ligt dit aan de onderhoudsbeurt of wordt het nu tijd om een nieuwe te kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krusko Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Deze melding krijg ik ook als ik een cache via .com op mijn GPS probeer te zetten. De melding krijg ik zowel met Colorado aangekoppeld, als zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 bij ons het zelfde probleem bij Send to GPS komt foutmelding 500 Internal server error. Resource (Garmin GPSmap 60CSx) not found. Ik zag bij Groundspeak wel dat er nieuwe updates zijn, maar kan niet ontdekken waar ik /hoe ik zo'n update kan uitvoeren. Zoekbaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xandertje Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Voor de allereerste keer met mijn etrex Hcx een cache proberen op te zetten en krijg de foutmelding Send to GPS 500 Internal server error Heb het programma ge deinstalleerd, maar ik zie dat er hier ook problemen zijn. Zal het progje dan maar weer installeren en afwachten ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de vanVeentjes Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Had ik vanmorgen ook voordat ik naar Duitsland vertrok. Heb handmatig 3 caches ingevoerd om samen met een Amerikaanse collega te doen. Niks gevonden omdat ik thuis pas zag dat de csx op Dutch grid stond. Ik had hem uitgeleend aan een Franse collega en de heeft zitten rommelen in het menu.. dutch is Dutch zal hij wel gedacht hebben............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden