regenboog2 Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 In België gebeurt het wel meer dat een gemeente een tocht uitzet, of dat een CO aansluit bij een andere speurtocht die de gemeente heeft uitgezet. Dan vind je bijvoorbeeld twee waarden op een wp, een voor de speurtocht en een andere voor de cache. Ik houd wel van fototochten, dus misschien als we weer over de grens mogen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Omroep Brabant:Jan B. had 'absurd veel wapens' maar noemt het zelf 'hobby', OM wil zes jaar cel Citaat Een nietsvermoedende gps-wandelaar liep langs zijn erf en speelde een spelletje geocaching. Tussen de coniferen van Jan dacht hij een verborgen schat te vinden. Revolver in krant In een rioolbuis vond hij een opgerolde Telegraaf met daarin een revolver. De wandelaar belde de politie en die vond nog twaalf revolvers en een pistool. Met B. zijn DNA erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Zo’n wapen zal maar door kinderen gevonden worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Ja, zo weet je maar nooit wat je onderweg tegen kunt komen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 RTVBorne: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 oktober 2020 Share Geplaatst 21 oktober 2020 De Feanster:De schatzoekers van 't Fean Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 oktober 2020 Share Geplaatst 31 oktober 2020 RTVHattum.nl:Geocaching in Hattem, dit zijn de spelregels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 31 oktober 2020 Share Geplaatst 31 oktober 2020 Heb wel een paar vraagtekens bij de spelregels: cache mag niet in bomen? Nou, er zitten er heel veel (hoog) in bomen en mag niet groter zijn dan 20x20cm. Nou alleen al een ammobox is al groter. Klop dus niet helemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 oktober 2020 Share Geplaatst 31 oktober 2020 (bewerkt) Als ik de regels lees zijn ze voor mij heel duidelijk. Ik neem aan dat de gemeente zelf mag bepalen onder welke voorwaarden in cache binnen de gemeentegrenzen gelegd mag worden. 31 oktober 2020 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 10 uur geleden zei Berenboot: Heb wel een paar vraagtekens bij de spelregels: cache mag niet in bomen? Nou, er zitten er heel veel (hoog) in bomen en mag niet groter zijn dan 20x20cm. Nou alleen al een ammobox is al groter. Klop dus niet helemaal.... 10 uur geleden zei regenboog2: Als ik de regels lees zijn ze voor mij heel duidelijk. Ik neem aan dat de gemeente zelf mag bepalen onder welke voorwaarden in cache binnen de gemeentegrenzen gelegd mag worden. Ik denk dat je dat inderdaad zo moet lezen, regenboog2. Uiteindelijk bepaalt de terreinbeheerder (in dit geval de gemeente) wat wel of niet wordt toegestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Sorry, ik dacht dat er algemene regels bedoeld werden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Natuurmonumenten.nl:Schat zoeken op Marker Wadden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 (bewerkt) Mooi om op deze manier zo’n nieuw stuk natuur te ontdekken. 3 november 2020 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Ja inderdaad. Er liggen in ieder geval al genoeg caches: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Leuk, bedankt voor de tip, komt op de ideeën lijst. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten