De Kolonisten.be Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Vanavond rond 18.30 uur kwam het ter sprake in een programma op (ik denk)SBS 6. Daar lieten ze o.a. zien dat de cache gevonden werd. Was maar heel kort stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paesharo Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 (bewerkt) Vandaag in Dagblad de Limburger een artikel over geocachen en nog wel onze eigen cache is gelopen. Het was heel leuk om te lezen over onze cache en het cachen in het algemeen. 27 augustus 2011 bewerkt door paesharo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGompie Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Vandaag in Dagblad de Limburger een artikel over geocachen en nog wel onze eigen cache is gelopen. Het was heel leuk om te lezen over onze cache en het cachen in het algemeen. Ook gelezen, erg gaaf stukkie en goede reclame voor Geocaching. Ik kan geen digitaal linkie vinden, iemand? Gr. GeoGompie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PimH Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Ik betwijfel of dit een trend gaat worden, maar dat is pas een goeie FTF: Klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Als je dan toch voor je eigen filmpje reclame mag maken en dit topic is voor YouTube linkjes, dan presenteer ik met trots ook mijn zelfgemaakte filmpje, wat intussen al ruim 1.000x bekeken is in zo'n 2 maanden tijd. 10 jaar geocaching in Nederland groetjes GeoVlinder ps Ik ben geen prof., sterker nog dit is mijn eerste filmpje ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Leuk! Zou toch een plaatsje moeten hebben op de startpagina van .nl ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Dankjewel en misschien komt dat nog wel??? Hij heeft in ieder geval al een mooi plaatsje op deze prestigieuze site en dat vind ik al een grote eer. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PimH Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Gister een leuk stukje in de Volkskrant: Klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
riemens Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Gister een leuk stukje in de Volkskrant: Klik Hey PimH, vast een heel leuk stukje. Alleen ik denk dat jij iets van abonnee bent van de Volkskrant en ik niet dus kan het stukjes niet lezen. Kun je er geen pdf van maken en die ter download neerzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Yes, ik schijn er in voor te komen, al is het een oud verhaal, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PimH Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 (bewerkt) Kun je er geen pdf van maken en die ter download neerzetten? Ja,even niet aan gedacht, bij deze: Klik 7 oktober 2011 bewerkt door PimH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Nog bedankt Foto voor de leuke dag hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Jij ook bedankt voor de gezelligheid, Hop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meelhopper Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Artikel in Brabants Dagblad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W2AP Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Afgelopen weekend zag ik het laatste fragment van een item over geocachen op TV West, via RegioNed; Let op, het is een leuk stukje maar wel een dikke vette spoiler. http://www.regioned.nl/Home.html?play=a026792685b5b624c2a0948c1ade2053&chh=ab0ea25c2bd5b5f83ca83cc383581d60 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten