Spring naar bijdragen

Naam Staat Wel Op Logrol Maar Niet Op De Site?


glennenmaik

Aanbevolen berichten

Ik ben op een logrolletje van ons 2 namen tegengekomen.

 

Beide hebben gelogd met dezelfde pen/handschrift en beide op 10-05-2009.

Ik kan weinig van de log lezen en kan ze ook niet in de lijst van cachers vinden.

Ze hebben niet gelogd op de cachepagina zelf.

Hoe kom ik er toch achter wie dit zijn?

 

de namen zijn iets van T.cpb en T. Batorros. ik denk dat T voor team staat...

Kan iemand mij helpen met deze speurtocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Of ze loggen nooit (meer) online. (Wat Barny ook eigenlijk al zei)

Misschien zijn ze om welke reden dan ook (plotseling) gestopt met cachen.

Op zich is het geen probleem toch als cachers in het logboekje loggen, maar niet op internet? (Andersom wel natuurlijk)

Ik ben benieuwd waarom je het wil weten? Gewoon nieuwsgierigheid? :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ligt er ook een cache in Valkenburg waar mijn naam op staat, maar die ik niet heb gelogd..

Ik kwam er met een wandeltocht aldaar langs, samen met een wandelmaatje. Maar omdat we niet veel tijd hadden heb ik niet zo lang gezocht, de cache dus nie gevonden. Wandelmaatje is daarop de volgende dag teruggegaan, heeft m toen wel gevonden..zonder GPS, want cached zelf niet, en ze hebben toen mijn naam en datum vd vorige dag erin gezet. Dat vond ik nie zo eerlijk, dus heb besloten m nie te loggen. Hoewel Valkenburg een heel eind weg is voor mij, ik kom er vast nog wel eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn mensen die wel caches zoeken en vinden, maar niet op internet loggen en wel op het logrolletje. Dat is niet zo leuk voor de cachelegger :crybaby: , maar wat kun je er aan doen. Je kunt niet eens het logje wissen :crybaby:

 

Is het niet verplicht om ook online te loggen als je de cache i.r.l. ook gelogd hebt? Natuurlijk kun je dat niet controleren, maar ik vraag het me toch af.. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn mensen die wel caches zoeken en vinden, maar niet op internet loggen en wel op het logrolletje. Dat is niet zo leuk voor de cachelegger :crybaby: , maar wat kun je er aan doen. Je kunt niet eens het logje wissen :lol1:

 

Is het niet verplicht om ook online te loggen als je de cache i.r.l. ook gelogd hebt? Natuurlijk kun je dat niet controleren, maar ik vraag het me toch af.. :blush:

Nee, dat is niet verplicht (volgens mij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gezocht op Geocaching.com

 

Geocaching.com > Resources > Frequently Asked Questions About Geocaching

 

En daar staat:

 

What are the rules in Geocaching?

1. If you take something from the cache, leave something of equal or greater value.

2. Write about your find in the cache logbook.

3. Log your experience at www.geocaching.com.

 

Het is dus officieel verplicht!

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, het kan wel verplicht zijn, maar je kunt er niets tegen doen. En waarom zou je ook, het is toch grappig dat mensen je cache doen zonder dat je dit weet. Als ze dan in het logboekje nog een leuk verhaaltje schrijven is het helemaal mooi meegenomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had van de week ook een logrol met 2 namen die niet op internet gelogd waren.

 

Even een mailtje erachteraan gestuurd, en kreeg al snel een reply dat ze vergeten waren op internet te loggen en ze hebben dat alsnog gedaan. Scheelt ze toch weer een puntje :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn mensen die wel caches zoeken en vinden, maar niet op internet loggen en wel op het logrolletje. Dat is niet zo leuk voor de cachelegger :crybaby:
Hoezo ? De cachelegger kan toch het boekje lezen wanneer hij dat vervangt ?

 

Vind jij het niet leuk dan om een mailtje te ontvangen met daarin een leuke log van een cacher?

 

Als je nou elke keer als je een leuke log wilt lezen moet je dus gokkend naar je cache toe, omdat je niet precies weet wanneer je cache gevonden is.

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...