Spring naar bijdragen

Naam Staat Wel Op Logrol Maar Niet Op De Site?


glennenmaik

Aanbevolen berichten

Er zijn meerdere mensen die niet loggen op internet. Zo hoorde ik laatst van iemand die het geocachen fantastisch vond, maar de administratie op internet niet. De cache-legger mist dan een leuke log, maar deze cacher geocached met veel plezier. Verplicht je hem ook op internet te loggen dan gaat hij wat anders doen. Tja, dan misschien maar gewoon de wetenschap dat er op de logrol wat namen staan van 'onbekenden' die wel van je cache hebben genoten, maar op de pagina niets hebben achtergelaten.

Stille genieters; mooi idee toch :blush:

 

 

 

 

Het kan overigens nog veel erger hoor. Er zijn ook cachers die niet helemaal niet loggen. Niet in het boekje/op de rol en niet op internet. Ik ben er zo een.

Ik heb zo in 2007 en 2008, meer caches gelopen en niet gelogd, dan ik er nu wel heb gelogd. Daar had ik een, voor mij geldige, reden voor en ik heb van het cachen genoten.

Moet ik nu, voor straf in de hoek gaan staan? :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Even gezocht op Geocaching.com

 

Geocaching.com > Resources > Frequently Asked Questions About Geocaching

 

En daar staat:

 

What are the rules in Geocaching?

1. If you take something from the cache, leave something of equal or greater value.

2. Write about your find in the cache logbook.

3. Log your experience at www.geocaching.com.

 

Het is dus officieel verplicht!

 

NEEN, het is NIET verplicht!

 

Je interpreteert eea verkeerd.. Loggen op .com is alleen verplicht als je het spelletje helemaal volgens alle regeltjes wilt spelen en dus ook wilt kunnen nazien welke caches je deed en hoeveel je er gevonden hebt en dit ook aan anderen wilt kunnen laten zien.

 

Gaat dat niet voor jou op dan log je niet op .com en kun je dus ook niet laten zien hoe verschrikkelijk veel caches je wel niet hebt gevonden.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik interpreteer het weer anders.

 

Een cache vinden is niet verplicht om te loggen op internet, maar als je iets verplaatst, dus een coin of tb dan is het wel verplicht.

 

Dat je caches na kan zien is puur voor jezelf en leuk voor de logger, maar een trackable verplaatsen dien je wel te loggen.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik die regeltjes zo lees is het de bedoeling dat je wel logt als je dit spelletje speelt via gc.nl en gc.com

Je kunt het alleen niemand verplichten uiteindelijk terwijl ze toch de cache kunnen lopen. Het is alleen natuurlijk naar de cache legger wel net zo leuk als je ook op internet even een berichtje achter laat. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ga je geocachen ? Volgens mij is dat in de eerste plaats om het plezier van het op pad gaan en daarbij nog wat vinden ook...

Als je dus niet op internet wilt loggen om andere te laten zien wat je al gevonden hebt, is dat dan erg voor de cachelegger ?

Ik ken een cacher die nog maar zo af en toe gaat cachen, meestal alleen als er een groep gaat.

De lol van het samen cachen is voor hem belangrijk, niet het loggen op internet.

Coins en TB's interesseren hem ook niet, dus het niet loggen op internet heeft toch niemand last van ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ga je geocachen ? Volgens mij is dat in de eerste plaats om het plezier van het op pad gaan en daarbij nog wat vinden ook...

Als je dus niet op internet wilt loggen om andere te laten zien wat je al gevonden hebt, is dat dan erg voor de cachelegger ?

Ik ken een cacher die nog maar zo af en toe gaat cachen, meestal alleen als er een groep gaat.

De lol van het samen cachen is voor hem belangrijk, niet het loggen op internet.

Coins en TB's interesseren hem ook niet, dus het niet loggen op internet heeft toch niemand last van ?

Mooi gezegd Jo-Anne... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...