DearHunter Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Als er een actie komt, doe ik ook mee. Die tekst van Vledder is prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 (bewerkt) Zoiets is denk ik leuker, een combinatie van twee. Je iegen team opzetten wordt te duur. Zelf ben ik grafisch ontwerper en als je iets besteld moet het ook allemaal hetzelfde zijn... of... we rijden allemaal door Nederland als Team Vledder!!! Ik heb ook het logo toegevoegd maar dat is niet te lezen zoals je ziet. Voorbeeld 19 december 2004 bewerkt door Team GPSearching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vledder Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Hmmm, Laten we 1 ding afspreken, er is er maar 1 die rondrijdt als team Vledder , anders wordt het veels te druk op de weg.... Vledder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Zoiets is denk ik leuker, een combinatie van twee. Je iegen team opzetten wordt te duur. Zelf ben ik grafisch ontwerper en als je iets besteld moet het ook allemaal hetzelfde zijn... of... we rijden allemaal door Nederland als Team Vledder!!! Ik heb ook het logo toegevoegd maar dat is niet te lezen zoals je ziet. Voorbeeld <{POST_SNAPBACK}> Ik heb ook het logo toegevoegd maar dat is niet te lezen zoals je ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 [...]Als je er 100 laat maken komen ze op € 3,72 (incl. btw) per stuk Als je er 50 laat maken komen ze op € 5,69 (incl. btw) per stuk Wellicht iets voor de shop, Prof????? Ik heb al eerder gezegd: het probleem is verzending. Het moet als pakket verzonden en verpakt worden. De verpakking moet voldoende stevig zijn anders knapt het ding. : verzendkosten 6,84 , verpakking ? euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 (bewerkt) Ik heb ook het logo toegevoegd maar dat is niet te lezen zoals je ziet.Voorbeeld <{POST_SNAPBACK}> Ik vind dat de tekst ".nl" moet vervangen door ".com", want het spelletje geocaching wordt niet georganiseerd door "geocaching.nl'. 19 december 2004 bewerkt door JandeBeHanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Kan er nog steeds niet warm voor lopen Die tekst staat me helemaal niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Hoort de tekst niet te zijn: Geocaching, the sport where you are the search engine Dat is de orginele tekst volgens mij GRTZ Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Ik heb de foto's als een linkje ernaar toe gemaakt, bevordert de leesbaarheid hier. Groet, Zero CooL Helaas doen ze het bij mij niet. Beide linkjes geven een under construction GRTZ Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Hoort de tekst niet te zijn: Geocaching, the sport where you are the search engine Dat is de orginele tekst volgens mij Helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 (bewerkt) Hoort de tekst niet te zijn: Geocaching, the sport where you are the search engine Dat is de orginele tekst volgens mij Helemaal mee eens <{POST_SNAPBACK}> Ok, ok, hij is veranderd! U zegt het maar, ik verander het!!! KENTEKEN 19 december 2004 bewerkt door Team GPSearching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Ok, doe me er maar een paar van. GRTZ Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 (bewerkt) Ok, doe me er maar een paar van. GRTZ Kruimel <{POST_SNAPBACK}> Van deze ook goed?? Ben je denk ik iets duurder uit KRUIMELTEKEN 19 december 2004 bewerkt door Team GPSearching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mc gregor Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 je kan toch alleen de sticker laten maken de meeste autos hebben al zo een mooi kenteken maar dan met de gegevens van de garage die er af sticker er op en klaar is kees ,piet ,henk ed, en de rest die ik ben vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 19 december 2004 Share Geplaatst 19 december 2004 Ik heb de foto's als een linkje ernaar toe gemaakt, bevordert de leesbaarheid hier. Groet, Zero CooL Helaas doen ze het bij mij niet. Beide linkjes geven een under construction GRTZ Kruimel <{POST_SNAPBACK}> Bij mij nu ook niet, maar is ook een temp file Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden