Ervani Geplaatst 9 september 2009 Auteur Share Geplaatst 9 september 2009 nee beslissing over het ruimen worden natuurlijk genomen door mensen die bij de betreffende cache in de buurt wonen. De uitnodiging van Keske was echter zeer duidelijk aan mij gericht en ik twijfel over de integriteit. Anyway zit ik alsnog op de negatieve berichten te reageren en dat wilde ik juist niet doen, bij deze geef ik mijzelf een nieuwe kans om een volgende keer niet te reageren. Er heeft zich nu ongeveer een groep van zes mensen aangemeld ik zal van de week wat berichten rondsturen. Als er ideeën zijn of als er feedback is: graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Aangezien er door de topicstarter alleen op rozengeur en maneschijnberichten wordt gereageerd stellen we de vraag maar aan een ander 'teamlid'. Zit er bij de 6 teamleden iemand die kan zeggen wanneer we het 1e leuke en spannende filmpje kunnen verwachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Aangezien er door de topicstarter alleen op rozengeur en maneschijnberichten wordt gereageerd stellen we de vraag maar aan een ander 'teamlid'. Zit er bij de 6 teamleden iemand die kan zeggen wanneer we het 1e leuke en spannende filmpje kunnen verwachten? Dan zal er toch eerst wat te ruimen moeten zijn. Zolang er nog geen duidelijkheid is over een eventuele lijst oid, maar even afwachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Dan zal er toch eerst wat te ruimen moeten zijn.Zolang er nog geen duidelijkheid is over een eventuele lijst oid, maar even afwachten? Bedankt voor het snelle antwoord Ik dacht dat er al redelijk wat aanmeldingen waren. O.a. van Geopatra en Keske. Dan wachten we nog even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 (bewerkt) Aangezien er door de topicstarter alleen op rozengeur en maneschijnberichten wordt gereageerd stellen we de vraag maar aan een ander 'teamlid'. Zit er bij de 6 teamleden iemand die kan zeggen wanneer we het 1e leuke en spannende filmpje kunnen verwachten? Lepman en anderen, Laat Ervani nu eens even met rust. Ik kan me levendig voorstellen dat jullie door de voorgeschiedenis tot nu toe weinig vertrouwen hebben in het project. Maar door hem af te zeiken gaat het op zijn hoogst lukken hem volledig te demotiveren. Dan hebben jullie je zin. Fijn hoor . Geef hem de tijd om zijn - op zich interessante - plannen te verwezenlijken. Per slot zijn er 6 aanmeldingen voor medewerking alsmede 2 caches om mee aan de slag te gaan en iets te produceren. Indien van toepassing kun je daarna alsnog gaan afschieten, maar vooraf iemand zijn kop afhakken omdat die boven het maaiveld uitsteekt getuigt niet erg van subtiliteit! Go Ervani ! Geopatra. 9 september 2009 bewerkt door Geopatra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Lepman en anderen, Laat Ervani nu eens even met rust. Ik kan me levendig voorstellen dat jullie door de voorgeschiedenis tot nu toe weinig vertrouwen hebben in het project. Maar door hem af te zeiken gaat het op zijn hoogst lukken hem volledig te demotiveren. Dan hebben jullie je zin. Fijn hoor . Geef hem de tijd om zijn - op zich interessante - plannen te verwezenlijken. Per slot zijn er 6 aanmeldingen voor medewerking alsmede 2 caches om mee aan de slag te gaan en iets te produceren. Indien van toepassing kun je daarna alsnog gaan afschieten, maar vooraf iemand zijn kop afhakken omdat die boven het maaiveld uitsteekt getuigt niet erg van subtiliteit! Go Ervani ! Geopatra. Grappig bericht van jou Nu het in jouw straatje past mag niemand zich er mee bemoeien, terwijl je normaal uitstekend in staat bent om... nou ja, je snapt t wel Nogmaals, het is geen afschieten, kop eraf hakken, demotiveren of wat dan ook. Het idee vind ik zelf ook leuk, net als alle andere ideeen die hij had. En ik geloof van harte dat het ditmaal ook van de grond gaat komen. Maar dan is het toch geen probleem om aan te geven wanneer het 1e filmpje gepland staat? We hoeven geen exacte datum te horen maar waar moeten we aan denken? Een week, 2 weken, een maand, een half jaar? Meer hoef ik niet te weten want dan is de verrassing eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ervani Geplaatst 9 september 2009 Auteur Share Geplaatst 9 september 2009 (bewerkt) Het zal even duren voordat de boel vooral organisatorisch geregeld is, we werken met meerdere mensen en meerdere regio's het is zaak om alles op elkaar af te stemmen en te inventariseren. Dus ik durf echt geen uitspraak te doen over een termijn maar als het aan mij ligt zo snel als mogelijk. Daarnaast wil ik eerst overleggen met de mensen die zich aan hebben gemeld als ruimers.... we zullen gezamelijk de lijnen uit moeten zetten. 9 september 2009 bewerkt door Ervani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Grappig bericht van jou Nu het in jouw straatje past mag niemand zich er mee bemoeien, terwijl je normaal uitstekend in staat bent om... nou ja, je snapt t wel Nogmaals, het is geen afschieten, kop eraf hakken, demotiveren of wat dan ook. Het idee vind ik zelf ook leuk, net als alle andere ideeen die hij had. En ik geloof van harte dat het ditmaal ook van de grond gaat komen. Maar dan is het toch geen probleem om aan te geven wanneer het 1e filmpje gepland staat? We hoeven geen exacte datum te horen maar waar moeten we aan denken? Een week, 2 weken, een maand, een half jaar? Meer hoef ik niet te weten want dan is de verrassing eraf Je weet zelf goed dat dat onzin is, je mag je er best mee bemoeien. In je laatste bericht vraag/dram je inderdaad vnl. om een datum, terwijl je goed kunt weten dat dat in dit stadium niet mogelijk zal zijn. Maar daarvoor werd er door jou en anderen toch flink afgezeken zonder hem een kans te geven. Overigens weet ik heel goed wat het is om je kop boven het maaijveld kwijt te raken. En ik kan ook uitdelen. Maar, hoe heet dat ook al weer? Nou ja, hij was al veroordeeld voor hij zijn plannetje kon uitwerken. In dat is flauw . Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoS Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Grappig bericht van jou Nu het in jouw straatje past mag niemand zich er mee bemoeien, terwijl je normaal uitstekend in staat bent om... nou ja, je snapt t wel Nogmaals, het is geen afschieten, kop eraf hakken, demotiveren of wat dan ook. Het idee vind ik zelf ook leuk, net als alle andere ideeen die hij had. En ik geloof van harte dat het ditmaal ook van de grond gaat komen. Maar dan is het toch geen probleem om aan te geven wanneer het 1e filmpje gepland staat? We hoeven geen exacte datum te horen maar waar moeten we aan denken? Een week, 2 weken, een maand, een half jaar? Meer hoef ik niet te weten want dan is de verrassing eraf Je weet zelf goed dat dat onzin is, je mag je er best mee bemoeien. In je laatste bericht vraag/dram je inderdaad vnl. om een datum, terwijl je goed kunt weten dat dat in dit stadium niet mogelijk zal zijn. Maar daarvoor werd er door jou en anderen toch flink afgezeken zonder hem een kans te geven. Overigens weet ik heel goed wat het is om je kop boven het maaijveld kwijt te raken. En ik kan ook uitdelen. Maar, hoe heet dat ook al weer? Nou ja, hij was al veroordeeld voor hij zijn plannetje kon uitwerken. In dat is flauw . Geopatra. Plannetjes werk je toch eerst uit om dan TADA.. je plan te presenteren. Vooraf even aftasten is _goed_. Maar denk dat Ervani te opgewonden was om zijn plannetje te presenteren en daarom een beetje (veel) zeur reacties krijgt, ja ook van mij. Maar zoals ik eerder schreef ik ben er niet tegen, maar het gaat wel van PATSBOEM en er is nog niets. Beetje rot gepland zal maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Ik heb daar last van, wat men hier zegt. Ik bedenk tig dingen die ik liefst allemaal uitwerk, maar ik kom tijd te kort. Meeste is niet op geocaching gebied overigens. Ik heb lang niet de energie voor alles en vind zelf meestal alles even leuk, dus dan ga ik mensen vragen. Zijn mensen enthousiast, geeft me dat weer energie om er mee verder te gaan. Zijn ze niet enthousiast dan gaat het idee de ijskast of prullenbak in. Dus ik begin met enthousiast roepen, maar uiteindelijk werk ik vaak maar 1 ding uit, of meerdere tegelijk, wat ook weer vertraging geeft. Zo ben ik nu dus ook even te druk, met heel veel leuke dingen, maar dat maakt wel dat eea wat langer duurt. Maar me concentreren op 1 valt niet mee, ik spring altijd van hak op tak. Zal de ADD wel zijn. Of over-enthousiasme over een idee en onderschatting vh werk wat erbij komt kijken. Ach, al doende leert de mens bij! Uiteindelijk komt er toch wel íets uit, dus geef Ervani en consorten even de tijd, wie weet, weten ze iedereen nog te verassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Ik ruim m'n eigen rommel wel gewoon op... zoals het hoort (in mijn ogen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Ik ruim m'n eigen rommel wel gewoon op... zoals het hoort (in mijn ogen) Je kan het ook zien als een laatste eer, i.p.v. rommel opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Ik ruim m'n eigen rommel wel gewoon op... zoals het hoort (in mijn ogen) Jammer, had je graag willen helpen wil nu wel eens weten waar die "rommel" verstopt is, want de ene is nog moeilijker dan de andere. Maar het gaat me lukken...... cache-legger cache-eigenaar cache-onderhoud dus ook zelf je cache opruimen maar wie ben ik.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 10 september 2009 Share Geplaatst 10 september 2009 (bewerkt) Ik ben benieuwd naar de eerste beelden van het ontmantelen van een cache, kijken wat men er van heeft gemaakt. Ik ook MMMhhhh Goedenmorgen Lepman, Daarom heb ik ook mijn cache aangeboden, want op deze manier kan ik alles van dichtbij volgen. Nee niet om de aandacht, maar meer om het zien van de eerste beelden. Groet, Keske27 Hallo all, Het was niet om Ervani op te jagen, Ik wilde wel degelijk mijn cache DeBi aanbieden om geruimd te worden en hem daarna aan te bieden aan een cacher die 2000 caches gevonden heeft. Maar ja de één leest het anders als de ander. met vriendelijke groeten, Keske (die ditmaal geen olie wilde gooien)27 10 september 2009 bewerkt door keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ervani Geplaatst 10 september 2009 Auteur Share Geplaatst 10 september 2009 Als je bedoelingen goed zijn wil ik daar niet over twijfelen en zal de boel gewoon geruimd gaan worden, je spettert ook te vaak met die olie van je :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten