Spring naar bijdragen

Het Opruim Cachen Is Begonnen


Aanbevolen berichten

Ik heb ook even gekeken wat er nog in de buurt lag en de eigenaren meerdere keren gemaild.

Na geen antwoord de caches bezocht en van deze 2 de resten opgeruimd! :thumbup:

 

GCQY21 en GCQXY5

 

Misschien is het wel verstandig, om in navolging van deze - op zich prima - acties ook een note bij de cache te plaatsen dat de container, en inhoud, etc. nu toch echt zijn verwijderd.

Dat scheelt als iemand anders van plan is te gaan trash cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb ook even gekeken wat er nog in de buurt lag en de eigenaren meerdere keren gemaild.

Na geen antwoord de caches bezocht en van deze 2 de resten opgeruimd! :rolleyes:

 

GCQY21 en GCQXY5

 

Misschien is het wel verstandig, om in navolging van deze - op zich prima - acties ook een note bij de cache te plaatsen dat de container, en inhoud, etc. nu toch echt zijn verwijderd.

Dat scheelt als iemand anders van plan is te gaan trash cachen.

 

Je kunt ook deze melding krijgen:

The listing has been locked and is not accepting new log entries.

Tja, dan wordt het lastig, maar dan is dit draadje weer handig. Of een aparte site met opgeruimde caches! Wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook even gekeken wat er nog in de buurt lag en de eigenaren meerdere keren gemaild.

Na geen antwoord de caches bezocht en van deze 2 de resten opgeruimd! :thumbup:

 

GCQY21 en GCQXY5

 

Misschien is het wel verstandig, om in navolging van deze - op zich prima - acties ook een note bij de cache te plaatsen dat de container, en inhoud, etc. nu toch echt zijn verwijderd.

Dat scheelt als iemand anders van plan is te gaan trash cachen.

 

Je kunt ook deze melding krijgen:

The listing has been locked and is not accepting new log entries.

Tja, dan wordt het lastig, maar dan is dit draadje weer handig. Of een aparte site met opgeruimde caches! Wie?

 

 

Een note op de cachepagina wanneer dat nog kan;

Kan dat niet dan kan iemand in dit topic wellicht een posting bijhouden.

Degene die het bijhoudt kan ook de posting via edit updaten.

GC nummer van de caches melden waar geen note meer bij kan (link lijkt mij niet nodig)

Zolang dat is ter informatie van mensen lijkt me dat prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat het simpele volk al niet doet voor een algeheel schouderklopje,

 

Als men zich echt zou storen aan de achtergeblevene cache’s in de natuur hadden ze die al lang opgeruimd, maar omdat het tegenwoordig steeds meer een gewoonte schijnt te moeten zijn, komen er alleen als er een soort openlijke zichzelf gegeven schouderklopje aan vast zit, wil het volk zich in beweging komen.

 

 

Ik zit al te wachten op alweer een nieuwe verhelderende banner op dit forum “ik heb al ### cache’s geruimd”

 

 

De echte helden doen het stil en onzichtbaar.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat het simpele volk al niet doet voor een algeheel schouderklopje,

 

Als men zich echt zou storen aan de achtergeblevene cache’s in de natuur hadden ze die al lang opgeruimd, maar omdat het tegenwoordig steeds meer een gewoonte schijnt te moeten zijn, komen er alleen als er een soort openlijke zichzelf gegeven schouderklopje aan vast zit, wil het volk zich in beweging komen.

 

 

Ik zit al te wachten op alweer een nieuwe verhelderende banner op dit forum “ik heb al ### cache’s geruimd”

 

 

De echte helden doen het stil en onzichtbaar.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat het simpele volk al niet doet voor een algeheel schouderklopje,

 

Als men zich echt zou storen aan de achtergeblevene cache’s in de natuur hadden ze die al lang opgeruimd, maar omdat het tegenwoordig steeds meer een gewoonte schijnt te moeten zijn, komen er alleen als er een soort openlijke zichzelf gegeven schouderklopje aan vast zit, wil het volk zich in beweging komen.

Ik zit al te wachten op alweer een nieuwe verhelderende banner op dit forum “ik heb al ### cache’s geruimd”

De echte helden doen het stil en onzichtbaar.

 

da2a7d1c-ca78-492a-9f32-0140b5aa8619.jpg

 

Misschien een leuk idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
De echte helden doen het stil en onzichtbaar.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Barny, ik ben toch zo stil en onzichtbaar geweest dat ik spontaan iets vreemds heb gevonden. Sterker nog, ook jij zat er afgelopen weekend vlakbij :thumbup: . Wat Dutch Punisher oftewel Ervani niet is gelukt of eigenlijk weigerde te laten zien, is mij wel gelukt!08721c02-997f-4561-a28e-70f24e1a6cff.jpg

Deze cache heb ik momenteel in handen. Nu kan ik hem dus mooi opruimen!

Of beter nog, hergebruiken, de behuizing kan (indien wat gepimpt) mooi dienen voor iets nieuws :thumbup:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat het simpele volk al niet doet voor een algeheel schouderklopje,

 

Als men zich echt zou storen aan de achtergeblevene cache’s in de natuur hadden ze die al lang opgeruimd, maar omdat het tegenwoordig steeds meer een gewoonte schijnt te moeten zijn, komen er alleen als er een soort openlijke zichzelf gegeven schouderklopje aan vast zit, wil het volk zich in beweging komen.

 

 

Ik zit al te wachten op alweer een nieuwe verhelderende banner op dit forum “ik heb al ### cache’s geruimd”

 

 

De echte helden doen het stil en onzichtbaar.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Hallo all,

 

Wat men al niet doet voor een simpel algeheel schouderklopje?

 

Ik ben bij deze geheel duidelijk en wens jullie allemaal veel succes met een schouderklopje.

 

Uit de tent lokken lukt niet meer dit jaar want de tent (caravan) staat in de winterstalling.

 

Willem het is niet persoonlijk, maar ik zal zeggen wie de schoen past trekke hem aan!

 

Succes met DeBi en zoek het uit met jullie (allemaal wie er in het complot) zooi.

 

Kees

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We maken hier een "archieved cache" soap van denk ik.

 

Hallo all,

 

Wat men al niet doet voor een simpel algeheel schouderklopje?

 

Ik ben bij deze geheel duidelijk en wens jullie allemaal veel succes met een schouderklopje.

 

Uit de tent lokken lukt niet meer dit jaar want de tent (caravan) staat in de winterstalling.

Uit de tent lokken? Hmmm, dan is dat degene die ervoor gezorgd heeft dat ik die cache te pakken kon krijgen.

Alleen dat te pakken krijgen is echt 100% toeval :angry:

Willem het is niet persoonlijk, maar ik zal zeggen wie de schoen past trekke hem aan!

Die arme Willem weet echt helemaal van niets, hij was alleen fysiek aanwezig bij deze cache zonder het te weten. Geldt overigens voor alle deelnemers aan het SGN-event.

 

Succes met DeBi en zoek het uit met jullie (allemaal wie er in het complot) zooi.

 

Kom op Keske.....ook jij vindt het leuk om iemand een loer te draaien met "verdwenen" logboeken en dergelijke.

Enne...wat ik ook doe voor of met het geocachen..op zooi zal je mij niet betrappen, hooguit met een flutcache :)

 

Kees

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zal maar zeggen dat ik achter de actie van de ontvoering zit !

 

ten eerste omdat ik het een beetje zat was met die loze belofte van Ervani.

en dat hij eigenlijk het idee van Prof X had overgenomen.

ook heb ik me toen der tijd aangeboden om mee te werken aan Nightstalker en nooit iets gehoord heb.

en ten 2e omdat Keske zelf aanbood om met deze actie mee te werken.

 

ik ben niet voor cache rippen.

maar wel voor opruimen

 

was mijn bedoeling om 'm weer richting de Lier te brengen.

maar omdat Keske al eens een log had geschreven dat hij naar Zeewolde zou komen om DeBi op te komen halen en gelijk een cache van mij te ontvoeren had ik DeBi boven op ABC'tje gelegd.

en zondag s ávonds weer had weggehaald tegen een evt. rip

zie logs van Keske in ABC'tje

 

omdat Keske zijn belofte niet waarmaakte had ik 'm gezegd dat hij 'm kreeg op het SGN event.

helaas heb ik Keske daar niet aangetroffen .dus moest ik een andere oplossing vinden.

 

 

dus tijdens het loggen van het SGN logboekje heb ik DeBi achter in het tentje gelegd.

 

Nu mag ik er wel hard om lachen dat DeBi in de handen ligt van Prof X

 

groetjes dutchgoldwing (ex anti CBF team)

 

9d1e5a28-ebf7-44d9-af19-9ecc2a24cfe5.jpg

 

37bb4e56-4f19-49a9-b65d-4b0ab834f908.jpg

bewerkt door dutchgoldwing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...