Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Wij komen net terug van een rondje eigen caches. Na maar liefst 3 mailtjes te hebben ontvagen over mogelijk 6 verdwenen caches.

Harry Potter 1, (GC1HQY2)

Anseriformes, (GC1JMF0)

Falconiformes Strigiformes, (GC1JDGY)

Windenergie, (GC1QK6D)

Zijn alle 4 verdwenen (zelf denken wij gejat) we kregen ook het bericht dat Harry Potter 2 (GC1J15B) mogelijk weg zou zijn,

maar die lag onder een grote berg riet verstopt. Het rare van dit alles is dat alle 4 de verdwenen caches, munitie kistjes zijn.

En ook zijn ze waarschijnlijk op dezelfde dag meegenomen. Daarom denk ik zelf dat het een cacher moet zijn geweest die deze caches

al eens heeft gevonden, en wel graag een paar mooie kistjes wilde hebben. Maar dat kan ik natuurlijk alleen maar gokken..

We hopen dat ze z.s.m. weer online zullen staan, en misschien noodgedwongen als micro ;)

Hieronder de resten van Harry Potter 1.. het houten deksel van de kist waar de cache in zat is blijven liggen.

Geript.jpg

bewerkt door Nijen
Geplaatst

Dat is mooi waardeloos man!! Ook de inhoud van de kistjes niet in de omgeving terug gevonden?

Jammer dat men niet met zijn $^#& van andermans spullen af kan blijven ;)

Succes met het terugplaatsen. ;)

Geplaatst
Dat is mooi waardeloos man!! Ook de inhoud van de kistjes niet in de omgeving terug gevonden?

Jammer dat men niet met zijn $^#& van andermans spullen af kan blijven ;)

Succes met het terugplaatsen. ;)

Van de vier caches hebben we alleen het deksel van HP1 terug kunnen vinden.

Bij de overige locaties was het wel duidelijk dat er nogal drastisch gezocht is.

Maar is waarschijnlijk gebeurd door de cachers die vandaag gezocht hebben.

Bij Anseriformes lag de boomstronk waar de cache onder lag in 2 stukken,

en bij Falconiformes lagen de takken waar de cache eerst onder lag her en der verspreid.

We gaan nu op zoek naar andere locaties vlakbij de oude verstopplekken. Of we maken er micro's van.

Dat laatste doe ik liever niet..

We hebben nog 3 munitie kistjes op voorraad, dus 1 van de vier zal er wat langer over doen om terug te komen.

Geplaatst

Wat vervelend zeg.

Ik heb de Harry Potter serie van de zomer met veel plezier gedaan.

Vier mysteries die echt niet op een rijtje liggen.

Ik kan me goed voorstellen dat jullie dan niet aan toeval denken.

Goed dat jullie zo gemotiveerd zijn om ze toch te herplaatsen.

Geplaatst

Heel erg jammer dat dit gebeurd. Ik dacht dat de Geocaching gemeenschap allemaal aardige mensen waren, maar als dit waar is dan valt dat dus tegen.

Merk ook wel dat men niet altijd reageert op berichtjes die je stuurt, ook al kan ik zien dat ze pas nog online zijn geweest.

Vind het wel goed van jullie, dat jullie de moed niet opgeven, want dan is het misschien snel gebeurt met het Geocachen.

Geplaatst
We hebben nog 3 munitie kistjes op voorraad, dus 1 van de vier zal er wat langer over doen om terug te komen.

Ik heb nog wel een munitiekistje in de aanbieding. Stuur maar ff PB.

Groeten,

GeoGorkum

Geplaatst

Ik heb nog wel een munitiekistje in de aanbieding. Stuur maar ff PB.

Groeten,

GeoGorkum

Hier staan er ook al een poosje 4 in de schuur. (eerlijk van marktplaats ;) )

Als ik je hier mee kan helpen, PM maar.

Geplaatst
En ook zijn ze waarschijnlijk op dezelfde dag meegenomen. Daarom denk ik zelf dat het een cacher moet zijn geweest die deze caches

al eens heeft gevonden, en wel graag een paar mooie kistjes wilde hebben. Maar dat kan ik natuurlijk alleen maar gokken..

Hoewel het steeds meer voorkomt dat mensen het verschil niet meer zien tussen “mijn en zijn” is en blijft het vervelend dat zo iets je overkomt.

Maar ik vind het een beetje overdun om dan maar meteen te spreken van een “cacher” die voor zijn eigen gebruik die kisten jat.

Ik blijf nog steeds van mening dat de meeste cache’s geript worden door onvoorzichtig zoeken en loggen van de bezoekende cachers, ook soms verergert door het belabberde omgeving van de cachearia in combinatie van een slechte hint.

Trouwens, minimaal 125 bezoekende teams in een jaar laat natuurlijk ook zo zijn sporen richting de cache na…

Door een ingebrachte merkteken heb ik al mijn kistjes gemerkt, mocht het ooit eens voordoen dat er een kistje van mij verdwijnt en ik zou hem later als cache terugvinden mag die “trotse” cachebezitter zijn borst natmaken.

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Geplaatst
Door een ingebrachte merkteken heb ik al mijn kistjes gemerkt, mocht het ooit eens voordoen dat er een kistje van mij verdwijnt en ik zou hem later als cache terugvinden mag die “trotse” cachebezitter zijn borst natmaken.

Tsja, slagletters zullen wellicht helpen ;)

Geplaatst

Dit is allemaal mooi balen zeg. Ik heb hetzelfde meegemaakt, ook kistjes kwijt in gebieden waar je zo niet komt.

Pm voor evt munitiebox was al onderweg.

Geplaatst
Door een ingebrachte merkteken heb ik al mijn kistjes gemerkt

Tsja, slagletters zullen wellicht helpen ;)

Ik denk dat Barny een geheime verfbom geplaatst heeft.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...