Spring naar bijdragen

Caches zoeken op alle locaties ter wereld


Broosha

Aanbevolen berichten

Ik loop nog iedere keer tegen het volgende aan:

 

Stel, ik wil ergens in nederland of, zoals in dit geval ergens in Frankrijk caches gaan zoeken. De plaatsnaam in Frankrijk is in dit geval Lanselebourg of lanslevillard. Maar in deze vraag kan ik net zo goed Breda of Koksdorp noemen, maakt niet uit.

 

Voor Nederland kom ik niet verder dan op .nl de kaart te openen en een beetje in de richting van een plaats te klikken.

Voor Frankrijk moet ik Google Earth openen en steeds verder inzoomen.

 

Is dit nou de bedoeling want ik vind dit erg lastig? Is er nergens een mogelijkheid om gewoon Breda of Lanselebourg in te tikken en voila, er volgt een overzicht van caches? Of kijk ik er gewoon overheen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik loop nog iedere keer tegen het volgende aan:

 

Stel, ik wil ergens in nederland of, zoals in dit geval ergens in Frankrijk caches gaan zoeken. De plaatsnaam in Frankrijk is in dit geval Lanselebourg of lanslevillard. Maar in deze vraag kan ik net zo goed Breda of Koksdorp noemen, maakt niet uit.

 

Voor Nederland kom ik niet verder dan op .nl de kaart te openen en een beetje in de richting van een plaats te klikken.

Voor Frankrijk moet ik Google Earth openen en steeds verder inzoomen.

 

Is dit nou de bedoeling want ik vind dit erg lastig? Is er nergens een mogelijkheid om gewoon Breda of Lanselebourg in te tikken en voila, er volgt een overzicht van caches? Of kijk ik er gewoon overheen?

 

Op de homepage van gc.com kun je dit toch gewoon intikken?

En ook als je op de kaart zoekt, kun je rechts boven volgens mij gewoon de plaats intikken waar je heen wilt...

Dus of ik snap je punt niet, of ik heb je vraag hiermee beantwoord :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je naar deze pagina gaat, tik je bij Zoom to Address de plaatsnaam in, et voilà !!

Dit is volgens mij ook het handigst. Als dit niet lukt kan je ook de plaatsnaam laten volgen door een komma en de naam van het land. Of komma naam van de provincie.

Vergelijk: "rijswijk" en "rijswijk, noord brabant"

"neuburg" en "neuburg am rein"

"amsterdam" en "new york" en "amsterdam, new york"

 

Veel plezier waar je dan ook heen gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je naar deze pagina gaat, tik je bij Zoom to Address de plaatsnaam in, et voilà !!

 

 

Klopt helemaal, maar moet je daar geen premium member voor zijn?

 

Anders maar op de kaart zo dicht mogelijk in de buurt komen en dan onder aan een cachepagina "all caches nearby, that I haven't found aanklikken. Krijg je een hele lijst vanaf dat punt.

Althans zo deed ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je naar deze pagina gaat, tik je bij Zoom to Address de plaatsnaam in, et voilà !!

 

 

Klopt helemaal, maar moet je daar geen premium member voor zijn?

 

Anders maar op de kaart zo dicht mogelijk in de buurt komen en dan onder aan een cachepagina "all caches nearby, that I haven't found aanklikken. Krijg je een hele lijst vanaf dat punt.

Althans zo deed ik het.

 

 

Nee, hoor daar hoef je geen premium member voor te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je naar deze pagina gaat, tik je bij Zoom to Address de plaatsnaam in, et voilà !!

Klopt helemaal, maar moet je daar geen premium member voor zijn?

Nee, dat hoeft niet. Maar als je geen PM bent mis je wel een paar PM-features, zoals het uitfilteren van founds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als niet PMer kunnen wij ook de founds er uit filteren. Dus geen plus voor PM.

Oke, des te beter. Ik dacht dat omdat als je NIET ingelogd bent, en je klikt op het vakje "Hide my finds", dan meldt een popup-schermpje dat dat een PM-feature is.

Maar goed, niet dus. :thumbup:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop nog iedere keer tegen het volgende aan:

 

Stel, ik wil ergens in nederland of, zoals in dit geval ergens in Frankrijk caches gaan zoeken. De plaatsnaam in Frankrijk is in dit geval Lanselebourg of lanslevillard. Maar in deze vraag kan ik net zo goed Breda of Koksdorp noemen, maakt niet uit.

 

Voor Nederland kom ik niet verder dan op .nl de kaart te openen en een beetje in de richting van een plaats te klikken.

Voor Frankrijk moet ik Google Earth openen en steeds verder inzoomen.

 

Is dit nou de bedoeling want ik vind dit erg lastig? Is er nergens een mogelijkheid om gewoon Breda of Lanselebourg in te tikken en voila, er volgt een overzicht van caches? Of kijk ik er gewoon overheen?

 

Op de homepage van gc.com kun je dit toch gewoon intikken?

En ook als je op de kaart zoekt, kun je rechts boven volgens mij gewoon de plaats intikken waar je heen wilt...

Dus of ik snap je punt niet, of ik heb je vraag hiermee beantwoord :thumbup:

klinkt leuk maar echt werkt het niet (bij mij) krijg een groot stuk kaart te zien met heel veel stipjes en ja dan maar gokken waar de plaats ligt. En in frankrijk is het nog lastiger. En je bent aan het zoeken dus je weet ook nog niet waar ze liggen. (welke plaats)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...