Spring naar bijdragen

Caches zoeken op alle locaties ter wereld


Broosha

Aanbevolen berichten

Als je naar deze pagina gaat, tik je bij Zoom to Address de plaatsnaam in, et voilà !!

 

 

Klopt helemaal, maar moet je daar geen premium member voor zijn?

 

Anders maar op de kaart zo dicht mogelijk in de buurt komen en dan onder aan een cachepagina "all caches nearby, that I haven't found aanklikken. Krijg je een hele lijst vanaf dat punt.

Althans zo deed ik het.

 

 

Nee, hoor daar hoef je geen premium member voor te zijn.

Uitfilteren van Finds op GC.com is wel degelijk voorbehouden aan PM. Ik krijg mijn smileys niet van de GC.com kaart geveegd, ik krijg de melding dat de feature alleen voor premium members is. (Het staat immers in een greyed-out veld.)

bewerkt door mistraller
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo, even dik doen met een andermans antwoord

 

@ Jolimama: Het werkt echt. Kijk bijgaand filmpje waarin ik Lanselebourg (dat is dus in Frankrijk) intik en zie de cache die je daar vlak bij vind.

 

@ Miniatuur: Die functie werkt voor zover ik zie NIET voor niet PMmers. Zie filmpje. De keuzevakjes voor diverse soorten caches zijn al gryed zodat die al zowieo niet aanklikbaar zijn.

 

Filmpje: http://vault.mastconnect.nl/geocache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij met vakantie gaan, dan ga ik eerst naar gc.com. Daar naar hide and seek a cache. Bij seek a cache typ ik de naam in van de plaats en dan krijg je een hele rij caches. Als er een leuke tussenstaat, klik ik die aan en onderaan kun je dan alle dichtsbijzijnde caches vinden.

Heel gemakkelijk.

Het werkt natuurlijk voor Ned., maar ook Duisland en Oostenrijk gaven de caches weer. En heel gemakkelijk en snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even dik doen met een andermans antwoord

 

@ Jolimama: Het werkt echt. Kijk bijgaand filmpje waarin ik Lanselebourg (dat is dus in Frankrijk) intik en zie de cache die je daar vlak bij vind.

 

@ Miniatuur: Die functie werkt voor zover ik zie NIET voor niet PMmers. Zie filmpje. De keuzevakjes voor diverse soorten caches zijn al gryed zodat die al zowieo niet aanklikbaar zijn.

 

Filmpje: http://vault.mastconnect.nl/geocache

helaas ik kan het filmpje niet bekijken. En als ik je komentaar onder dat voor mij lees moet je pm'er zijn en dat ben ik dus niet dus zal het voor mij niet werken.

Geoflower heeft een mooie bruikbare tip gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren de link van peetee geprobeerd werkte niet die van geoflower vanmorgen wel blijken het dezelfde linkjes te zijn. Vreemd.

Nu krijg ik dus wel een klein gebied rondom de lokatie die ik vraag gisteren een heel breed gebied.

Wat er mis ging ????

Sorry PeeTee jouw link werkt nu ook, een hapering van de site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren de link van peetee geprobeerd werkte niet die van geoflower vanmorgen wel blijken het dezelfde linkjes te zijn. Vreemd.

Nu krijg ik dus wel een klein gebied rondom de lokatie die ik vraag gisteren een heel breed gebied.

Wat er mis ging ????

Sorry PeeTee jouw link werkt nu ook, een hapering van de site?

Ja, kan gebeuren. Je kunt de kaart verbreden door op het pijltje te klikken aan de rechter kant van de kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...