Spring naar bijdragen

Doorverwijzing op deze site, Hoe Te Maken?


Miniatuur

Aanbevolen berichten

Ik zie vaak in een antwoord op het forum dat er een verwijzing gegeven wordt naar een andere site. Daar kun je op klikken en je komt vervolgens op die site.

Maar hoe maak je dat zo, dat er alleen op geklikt hoeft te worden. Ik zie bijv. ook vaak staan: klikkerdeklik en dan onderstreept.

 

Bij voorbaat dank voor een reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie vaak in een antwoord op het forum dat er een verwijzing gegeven wordt naar een andere site. Daar kun je op klikken en je komt vervolgens op die site.

Maar hoe maak je dat zo, dat er alleen op geklikt hoeft te worden. Ik zie bijv. ook vaak staan: klikkerdeklik en dan onderstreept.

 

Bij voorbaat dank voor een reactie.

 

Als je op de antwoord button klikt (zoals ik nu heb gedaan) kun je in het bewerkingsschermpje kiezen voor het 5e icoontje van rechts. Daar staat 'voeg link in'.

Je markeert eerst (met je muis) het woord/stukje tekst waar je de link wilt hebben, bijvoorbeeld hier. Vervolgens klik je op die 'voeg link in' button en typ je de pagina waar je heen wilt verwijzen. Klik op OK en je link is geboren.

 

Maar als je wilt kun je natuurlijk ook klikkerdeklik typen en daar dan een link van maken.

bewerkt door GeoSkrapers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie vaak in een antwoord op het forum dat er een verwijzing gegeven wordt naar een andere site. Daar kun je op klikken en je komt vervolgens op die site.

Maar hoe maak je dat zo, dat er alleen op geklikt hoeft te worden. Ik zie bijv. ook vaak staan: klikkerdeklik en dan onderstreept.

 

Bij voorbaat dank voor een reactie.

 

In je tik-schermpje zie je rechts naast de smilies een icoontje staan: Voeg link in.

Eerst word je gevraagd naar de link, die je daar plakt.

Vervolgens heb je nog de mogelijkheid een tekst te verzinnen, bijvoorbeeld klik

 

edit - GeoSkrapers was iets sneller

bewerkt door wout147
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt. Het is allemaal simpel. Alleen je moet het wel weten.

 

Dank voor de reacties.

 

 

Of eens de rust memen om te kijken waarvoor al die knopjes en dingetjus op en rond de pagina de mensheid het makkelijker maken............

alhoewel alles meteen blind vragen is eigenlijk nog makkelijker:)

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of eens de rust memen om te kijken waarvoor al die knopjes en dingetjus op en rond de pagina de mensheid het makkelijker maken............

alhoewel alles meteen blind vragen is eigenlijk nog makkelijker:)

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Maar dan moet je wel weten WAAR die knopjes zijn en dat DAAR precies het knopje tussenzit wat je nodig hebt. Voor sommige mensen is dit het eerste/enigste forum waar ze komen en ze hebben geen idee dat je daar knopjes voor hebt :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt. Het is allemaal simpel. Alleen je moet het wel weten.

 

Dank voor de reacties.

 

 

Of eens de rust memen om te kijken waarvoor al die knopjes en dingetjus op en rond de pagina de mensheid het makkelijker maken............

alhoewel alles meteen blind vragen is eigenlijk nog makkelijker:)

 

Barny

 

Gemak dient de mens. toch? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt. Het is allemaal simpel. Alleen je moet het wel weten.

 

Dank voor de reacties.

 

 

Of eens de rust memen om te kijken waarvoor al die knopjes en dingetjus op en rond de pagina de mensheid het makkelijker maken............

alhoewel alles meteen blind vragen is eigenlijk nog makkelijker:)

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

[OFFTOPIC]

 

Barny, ik vraag mij toch af wat er met jou aan de hand is dat je altijd zo verschrikkelijk negatief bent. Ik snap niet dat jij niet inziet dat niet iedereen hetzelfde niveau van ervaring heeft met (in dit geval) bijvoorbeeld het gebruik van computers of fora. Iemand stelt gewoon een normale vraag en jij hebt altijd de sterke behoefte erop te reageren alsof de hele wereld dommer is dan jij bent. Wanneer je op een forum met bijv. IT-professionals kan ik mij voorstellen dat je ervanuit gaat dat mensen zelf weten hoe om te gaan met onbekende programmatuur/applicaties. Op dit forum zijn de bezoekers echter zeer divers qua leeftijd en bijvoorbeeld computerervaring en vind ik jou reactie vervelend.

Als jij het antwoord op een vraag als dusdanig vanzelfsprekend ziet stel ik voor dat je voortaan dit soort vragen aan je voorbij laat gaan..

 

[/OFFTOPIC]

 

Miniatuur, prima vraag hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik, en altijd verschrikkelijk negatief, mwaa dan heb je me nog niet meegemaakt als ik echt op dreef ben.

 

Er zijn twee soorten uitleg, eentje word hier met liefde toegepast en de ander ben ik een liefhebber van

 

De eerste uitleg is tot in de treuren precies uitleggen wat de vraagsteller vraagt en met de voorgekauwde oplossing komen, en dan maar afwachten op de volgende vraag.

Dit is natuurlijk voor de betweters kortweg de leukste oplossing, zo kunnen laten zien hoe goed en slim ze wel zijn

 

De tweede uitleg is de vraagsteller nieuwsgierig maken hoe hij zelf de vraag kan gaan oplossen zodat de vraagsteller de tweede vraag niet meer hoeft te stellen maar zelfstandig zijn probleem kan tackelen.

Niet leuk voor de betweters, dus weinig toegepast hier.

 

Zelf behoor ik tot de computer no-no’s geheel geen verstand er van, en dat wil ik zo houden eigenlijk.

 

Praat maar eens met me tijdens een event, mischien gaat de wereld dan open?

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hele 'geef-ze-een-hengel-in-plaats-van-een-vis' instelling ben ik zeker voor. En ik geloof ook echt wel dat je een sympathiek persoon bent. Mijn punt is alleen dat ik mij afvraag of de manier waarop je momenteel mensen (met vragen) benaderd werkt. Ik denk eerlijk gezegd van niet.

Misschien is (ook hier) de gulden middenweg 'the way to go'. Alvast een vis voor de honger van nu en een hengel voor de volgende keer :yes:

 

Ondanks dat ik niet verwacht dat er een wereld voor mij open zal gaan lijkt het mij gezellig een keer een biertje te drinken bij een event :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me in dit geval de vraag wel voorstellen.

 

De gebruiker vraagt hoe een verwijzing gemaakt moet worden.

 

Op een nederlands forum, mag je ook verwachten dat hiervoor het nederlandse woord verwijzing (in plaats van het engelse woord link) wordt gebruikt.

 

Indien dan ook nog het knopje niet het wel bekende anker, of dat andere vaak voor een verwijzing gebruikte teken staat, kan ik me voorstellen dat je niet zomaar willekeurig op een aantal knoppen gaat klikken om te kijken wat er gebeurt.

 

Ik vindt het in deze dus een goede vraag. (overigens wel in de IT werkzaam, in het verleden wel helpdesk werkzaamheden gedaan en daar vaker dit soort vragen gekregen).

 

Overigens is het niet verkeerd om mensen aan het denken te zetten of ze het knopje zelf niet hadden kunnen vinden, want de beste manier om iets te leren is door het zelf te doen. De beste manier overigens ,naar mijn mening is dan om een wedervraag te stellen, door bijvoorbeeld te vragen, waar denk je dat je het knopje moet zoeken oid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets zeggen hoor, maar ik ben nu bezig om het knopje te vinden waardoor er meerdere banners op dezelfde plaats te zien zijn. Dus de banners wisselen. Dat wil ik graag.

Zoals ik het nu beschrijf is het voor jullie vast niet duidelijk, maar ik blijf zoeken naar het knopje. En ik weet, zoek en gij zult vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...