Spring naar bijdragen

Doorverwijzing op deze site, Hoe Te Maken?


Miniatuur

Aanbevolen berichten

Op dat knopje wat je nu zoekt staat "Zoeken" rechts boven in

dan kan je een zoekterm opgeven en met wat stoeien zie je dat die vraag ook al eens is gesteld en uitgebreid beantwoord.

 

Veel suc6

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

die blij is dat hij die zelfbevlekking van banners niet gebruikt dus dat probleem niet heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Niets zeggen hoor, maar ik ben nu bezig om het knopje te vinden waardoor er meerdere banners op dezelfde plaats te zien zijn. Dus de banners wisselen. Dat wil ik graag.

Zoals ik het nu beschrijf is het voor jullie vast niet duidelijk, maar ik blijf zoeken naar het knopje. En ik weet, zoek en gij zult vinden.

Ik ben bang dan je dan blijft zoeken naar een knopje.

 

De oplossing kun je vinden door uit te zoeken hoe een zogenaamde "animated gif" aangemaakt moet worden.

 

Succes met vissen. :dribble:

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Barny, geef iemand die het zelf uit wil gaan zoeken een beetje tijd.

Ik wist allang dat ik bij jou niet te rade moest gaan, omdat ik geen banner in jouw handtekening zie. Maar soms wil iemand iets anders dan jij.

 

 

Mijn excuses omdat ik in mijn drang om "bijdehand" te zijn, jou te snel te hulp schoot, terwijl er in jou vraag toch duidelijk stond dat we niets mochten zeggen, ik had dus gewoon twee uurtjes moeten wachten met mijn antwoord, dan had ik ook een bedankje gehad ipv een virtuele veeg uit de pan.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

En het plaatje van gele bussie wat door mijn avator scheurt is ook een ………………. Juist ja, ach

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Barny,

Ik ben niet zo slim op computer gebied, maar jouw advies kon ik zelf ook wel verzinnen. Die hengel had ik al.

 

Drie banners zijn voorlopig voldoende en van geflits houd ik ook niet. Natuurlijk tot dat ik weet hoe alles werkt.

Maar jouw avatar vind ik wel o.k. hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die dingen links heb ik niet zo'n last, die kolom negeer ik gewoon. Dat gele bussie vond ik in het begin zelfs wel leuk, nu zie ik hem niet eens meer.

b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg Deze zie ik wel, maar die is niet zo flikkerig. Of waren het flitsdingen en is deze niet zo flitsend?

 

edit: en als ik dat doe en weer terug wil veranderen, weer escape? Nee ik ben niet van het zelf proberen. Wat als het niet mogelijk is om ongedaan te maken? Dan is even testen toch niet meer zo leuk.

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@GeoVlinder

 

Dat is bij mij ook het probleem. Zal ik die knop indrukken of toch maar liever niet. Ik weet wat ik nu heb, maar niet wat ik krijg.

Maar er zijn vaak cachers die je wel op weg helpen en waardoor je wel actie durft te ondernemen. Tenminste, zo werkt het bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zeggen blijf vragen als je ergens niet uit komt. Maar wel eerst zelf proberen.

je hoeft niet al de knoppen aan te klikken voor je iets kan vinden zoals eerder beweerd als je met je muis over knopjes gaat komen er tekstjes in beeld van wat iets is.

Ik ben handig op de computer maar deze site vind ik persoonlijk moeilijk, de zoekfunctie b.v. heb ik opgegeven.

De termen in engels veranderen zou niet handig zijn de meeste mensen kennen de engelse termen en niet de nederlandse.

In een ver grijs verleden heb ik nog met autocad versie stenentijdperk gewerkt alle termen moesten uit het hoofd ingetikt worden, toen kwam daar een hippe versie aan op een tablet kon je de termen aanklikken, handig maar nog een versie later werd hij echt hip namelijk in het nederlands waarom mocht ik toen de computer niet door het raam gooien. Een link is een link en verwijzing is een halfbakke vertaling.

Ik denk dat het niet kunnen vinden er niet aan ligt wat de gebruikte termen zijn maar het even niet vallende kwartje.

En het antwoord hoeft niet altijd lang te zijn gewoon kijk even bij de plaatjes boven de tekst daar vind je voeg link in is ook voldoende voor de meeste. Heeft niets met bod zijn te maken. Duidelijkheid is soms ook fijn. En komt men er dan nog niet uit dan kan er altijd verder gevraagd worden.

Kortom hoe je iemand helpt maakt niet uit als er maar iemand helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je flikkerende banners of de scheurende barny zat bent even de Esc knop indrukken...

 

Als is op esc druk dan zie ik precies waar het busje geplamuurd is! En die buts van dat nunspeets zwijn zie je ook een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dan zie je waarschijnlijk geen enkele banner meer en er zal geen mogelijkheid zijn om alleen de flikkerende banners onzichtbaar te maken.

 

Maar ik kan er wel mee leven hoor, al mag die van jou wel een stuk langzamer roteren, vind ik.

Zo kan je hem toch ook niet lezen, als je zou willen?

 

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...