DSprenger Geplaatst 8 augustus 2009 Geplaatst 8 augustus 2009 Voor zover ik zie is er nog geen optie om met je iPhone Wherigo caches te kunnen 'doen'. Hebben de iPhone gebruikers op dit forum hier al een oplossing voor gevonden?
Boswijk Posse Geplaatst 8 augustus 2009 Geplaatst 8 augustus 2009 Voor zover ik zie is er nog geen optie om met je iPhone Wherigo caches te kunnen 'doen'. Hebben de iPhone gebruikers op dit forum hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb er een Garmin Colorado 300 bij gekocht
Cernunnos Geplaatst 8 augustus 2009 Geplaatst 8 augustus 2009 In de vraagbaak op de wherigo site staat; Can I use an iPhone to play Wherigo? Not currently, but we're looking into it. Regelmatig is er te lezen dat men druk aan het ontwikkelen is. Streven was eerst ergens mei dit jaar maar dat is helaas niet gelukt. Het lijkt er op dat de hele ontwikkeling van wherigo wat stil staat. In een mail die ik eens van ze heb gehad gaven ze aan dat de aandacht ging naar de iphone app en dat men daarna weer verder zou kijken naar de ontwikkeling en aanpassing van de builder etc. Of er inmiddels workarounds zijn voor de iphone weet ik niet....
DSprenger Geplaatst 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst 8 augustus 2009 Ik hoopte eigenlijk dat de enorme community rond de iPhone inmiddels wel een Wherigo player heeft ontwikkeld maar ik ben bang dat we toch moeten wachten op een officiële Wherigo app. Wel frustrerend dat zo'n geavanceerd toestel nog geen ondersteuning heeft terwijl er voor de oudere pocket pc's wel programmatuur beschikbaar is
Sienepientje Geplaatst 24 november 2009 Geplaatst 24 november 2009 (bewerkt) Ik heb op internet en de verschillende fora zitten zoeken naar mogelijkheden om met een Iphone een Wherigo te kunnen lopen. Het is mij duidelijk geworden dat dit tot een half jaar geleden zeker nog niet mogelijk was, maar weet iemand of dit inmiddels wel mogelijk is? Zoja, hoe ik dan de app in Itunes kan vinden. Zonee, of er al recentere informatie is over of er wel plannen voor zijn (de laatste berichten die ik op internet (en de fora) heb gevonden waren ongeveer een half jaar oud). Alvast dank! 24 november 2009 bewerkt door Sienepientje
repmeer Geplaatst 24 november 2009 Geplaatst 24 november 2009 Ik heb op internet en de verschillende fora zitten zoeken naar mogelijkheden om met een Iphone een Wherigo te kunnen lopen. Het is mij duidelijk geworden dat dit tot een half jaar geleden zeker nog niet mogelijk was, maar weet iemand of dit inmiddels wel mogelijk is? Zoja, hoe ik dan de app in Itunes kan vinden. Zonee, of er al recentere informatie is over of er wel plannen voor zijn (de laatste berichten die ik op internet (en de fora) heb gevonden waren ongeveer een half jaar oud). Alvast dank! Zie dit topic. http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=14435
Sienepientje Geplaatst 24 november 2009 Geplaatst 24 november 2009 Ik heb op internet en de verschillende fora zitten zoeken naar mogelijkheden om met een Iphone een Wherigo te kunnen lopen. Het is mij duidelijk geworden dat dit tot een half jaar geleden zeker nog niet mogelijk was, maar weet iemand of dit inmiddels wel mogelijk is? Zoja, hoe ik dan de app in Itunes kan vinden. Zonee, of er al recentere informatie is over of er wel plannen voor zijn (de laatste berichten die ik op internet (en de fora) heb gevonden waren ongeveer een half jaar oud). Alvast dank! Zie dit topic. http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=14435 Ja die had ik ook gezien ja. Echter de enige reactie die daar werd gegeven of iemand die een andere gps had gekocht of door iemand die eindigt met dat ie het eigenlijk ook niet weet. Had de hoop dat er inmiddels als nieuws over zou zijn..... Toch bedankt!
ian3 Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 Ik heb op internet en de verschillende fora zitten zoeken naar mogelijkheden om met een Iphone een Wherigo te kunnen lopen. Het is mij duidelijk geworden dat dit tot een half jaar geleden zeker nog niet mogelijk was, maar weet iemand of dit inmiddels wel mogelijk is? Zoja, hoe ik dan de app in Itunes kan vinden. Zonee, of er al recentere informatie is over of er wel plannen voor zijn (de laatste berichten die ik op internet (en de fora) heb gevonden waren ongeveer een half jaar oud). Alvast dank! Zie dit topic. http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=14435 En ook nog wat in dit (nieuwe) draadje. Inderdaad bij 50 min.
Sivota Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 Wanneer je een tamelijk recent topic ziet en je hebt dezelfde vraag dan mag je dat topic gebruiken om te vragen naar de stand van zaken. Daar hoef je geen nieuw topic voor te openen. Daarom laten we de topics meestal open. Dan kan gewoon worden aangesloten met vragen of nieuwe ontwikkelingen. Topics nu maar even samengevoegd.
Sienepientje Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 Wanneer je een tamelijk recent topic ziet en je hebt dezelfde vraag dan mag je dat topic gebruiken om te vragen naar de stand van zaken. Daar hoef je geen nieuw topic voor te openen. Daarom laten we de topics meestal open. Dan kan gewoon worden aangesloten met vragen of nieuwe ontwikkelingen. Topics nu maar even samengevoegd. OK tnx en excuses
Sienepientje Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 En ook nog wat in dit (nieuwe) draadje. Inderdaad bij 50 min. Leuk interiew om te horen waar ze mee bezig zijn. Heb m helemaal geluisterd! Helaas dus nog geen app voor de Iphone, maar ze zijn er (nog) mee bezig. Dit geeft helemaal een recent antwoord op mijn vraag! Dank voor de link! Had m zelf niet gezien op het forum.
team bravo Geplaatst 19 januari 2010 Geplaatst 19 januari 2010 En ook nog wat in dit (nieuwe) draadje. Inderdaad bij 50 min. Leuk interiew om te horen waar ze mee bezig zijn. Heb m helemaal geluisterd! Helaas dus nog geen app voor de Iphone, maar ze zijn er (nog) mee bezig. Dit geeft helemaal een recent antwoord op mijn vraag! Dank voor de link! Had m zelf niet gezien op het forum. weet iemand ondertussen al iets over een whereigo app voor de iphone?
DSprenger Geplaatst 19 januari 2010 Auteur Geplaatst 19 januari 2010 Ik heb er helaas nog niets nieuws over gevonden
Ringeling Geplaatst 27 oktober 2010 Geplaatst 27 oktober 2010 Zie hier het (bèta) programma Pigo Ik heb het nog niet getest, maar ga het wel proberen.
DSprenger Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Geplaatst 27 oktober 2010 (bewerkt) Zie hier het (bèta) programma Pigo Ik heb het nog niet getest, maar ga het wel proberen. Kijkaan! Goed nieuws.. Bedankt voor de tip Ringeling! Als ik het heb uitgeprobeerd laat ik het zeker even weten.. --EDIT-- Arghh, er zit een iOS check op :-( Je moet naar iOS4.1 om deze app te kunnen draaien en vanwege instabiliteit ben ik onlangs terug gegaan naar 3.1.2. Voorlopig is deze optie dus voor mij nog niet te gebruiken. 27 oktober 2010 bewerkt door DSprenger
Aanbevolen berichten