DanyellO Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Leuk draadje is dit! Ik ben nog maar net begonnen (4 gevonden) en ik moet eerlijk bekennen dat bij het vinden van een cache echt helemaal het kind in me boven komt! Hebbuh hebbuh hebbuh!!! Ik vind het hartstikke leuk om te bekijken wat er allemaal in zit en heb na de eerste keer direct zelf een voorraadje hebbedingetjes aangelegd. Badeendjes, knijpertjes met leuke figuurtjes erop en beertjes, dat soort spul. Uit m´n eerste cache heb ik een leuk muisje gehaald en met een tiewrapje aan m´n rugzak vastgemaakt als mascotte (bij de 20 die er al hingen … ) Beetje bijgelovig, maar dat beest gaat me vast helpen bij het vinden van caches in de toekomst! Dus wat mij betreft vind ik eigenlijk het ontdekken van wat er allemaal in zit leuker dan het spul zelf. En ik probeer dus om vooral fleurige en kleurige spulletjes er in terug te stoppen. Dat lijkt me voor kinderen ook meer aanspreken.
A'Tuin Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Als ik een tolletje vind of zo'n geduldspelletje, dan word ik blij, want die verzamel ik. Iets bijzonders uit het buitenland bewaar ik ook. Zo heb ik ondermeer een pools poppetje en een zweeds lepeltje gevonden in een cache. Meestal is ruilen is verder vaak doorruilen. De ene cache uit, de andere weer in.
Lepman Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Vorige week zat er een Irisbon van 20 euro in een cache, vond ik ook een leuk idee als goodie.
Nijen Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Wij vonden laatst een briefje van € 5,00 in een cache. Ook leuk om te vinden al is het geloof ik wel in strijd met de regels.
De Wijngemachtigde Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Wij vonden laatst een briefje van € 5,00 in een cache. Ook leuk om te vinden al is het geloof ik wel in strijd met de regels. Is dat zo? Volgens mij zat er in geocache nummer 1 (GCF) bij aanvang een 1-dollar biljet.
zitawalk Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 (bewerkt) JOJO`s !!!! Die ruilen wij altijd, of ze nu wel of niet van een beurs afkomen, gekocht zijn, klein groot het maakt ons niet uit als het maar JOJO`s zijn. Meestal hebben wij wel wat kleine goodies bij ons en als een cache er echt zielig uitziet, stoppen wij er altijd wat extra`s in. Door ons gevonden goodies met waarden zijn Een mini maglite, 10 euro biljet, Mediabon 10 euro en een oude fotocamera voor de verzameling van mijn vader. 18 juni 2009 bewerkt door zitawalk
jolimama Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Vorige week zat er een Irisbon van 20 euro in een cache, vond ik ook een leuk idee als goodie. Is leuk maar wat moet je dan terug stoppen? Mijn tas zou gelijk leeg zijn en die is meestal wel goed gevuld. Is er geen bovengrens aan wat je er in stopt? Hoe stop je iets van gelijke waarde terug of moet je dat in zo een geval niet zo nauw nemen?
Nijen Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 (bewerkt) Wij vonden laatst een briefje van € 5,00 in een cache. Ook leuk om te vinden al is het geloof ik wel in strijd met de regels. Is dat zo? Volgens mij zat er in geocache nummer 1 (GCF) bij aanvang een 1-dollar biljet. Ja maar dat was toen nog geen echte ''geocache'' maar een zogenoemde ''stash'' en daar waren dus nog geen regels van GC aan verbonden. 18 juni 2009 bewerkt door Nijen
waterkaasje Geplaatst 13 juli 2009 Geplaatst 13 juli 2009 Bij de Action kan je leuke dingen scoren. We halen daar één keer in de zoveel tijd een hele bulk mini-zaklampjes. Een decodeerkaartje eraan. Wordt altijd zeer op prijs gesteld.
fytske Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 Ik verzamel winkelwagenmunten en Johan gummetjes. Je ziet 't ook kleine/gratis dingen kunnen een mens blij maken. Ik heb net bij de Zeeman een tas vol speelgoed, kaarsjes, fotolijstjes, kraaltjes etc. gehaald, er ging nu 50% af van de al afgeprijsde artikelen.
keesenanita Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 Wij vonden eens een staatslot in een cache met een prijs van 8,50 bestemd voor de FTF. De cachelegger had er al een kaartje aangedaan dat er een prijsje op gevallen was. Verder scoren bij ons ook winkelwagenmuntjes heel hoog met een verzamelaar in huis. Dat is ook de reden dat wij die zelf van ons team hebben laten maken en die in caches stoppen en afgeven voor bepaalde doeleinden.
Vasc0 Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 Ik vind kompasjes wel leuk in alle soorten en maten.
Team Tammo Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Voor het eerst hebben wij in deze vakantie geen enkele cache kunnen vinden, waarin ook maar iets zat war ruilwaardig was, wat een meuk ..... Gore vieze afgekloven poppetjes, plastic muntjes, verroeste sleutelhangers, vage kledingstukken, luciferdoosjes met nog 2 lucifers erin, een suikerstaafje, steentjes die toevallig in de buurt lagen, and last, but not least, het verroeste waxinelichtje. Hoeveel van die krengen ik niet gevonden heb ... Wel lekker goedkoop natuurlijk : €0,08 Ik verwacht echt geen dure dingen in een cache, maar de laatste tijd is het bedroevend slecht gesteld met de inhoud van sommige cache's, terwijl deze toch ooit een leuke inhoud hadden. Kortom, hou het cachen leuk, ruil gelijkwaardig, of beter, en als je dat niet kan, ruil dan niet ! Voorkomt dat caches meer gaan lijken op een grijze kliko .....
Wad-Seekers Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Je ervaring komt me helaas zeer bekend voor. Ik maak dergelijke caches vaak schoon en (bijna) leeg. Daarvoor gebruik ik dan de term 'intern Cito' Zelf nemen we geen goodies mee maar we laten wel eens iets achter. Autootjes en spulletjes van de A (met 4 letters en 6 letters) zijn vaak heel betaalbaar.
Aanbevolen berichten