Spring naar bijdragen

Logwedstrijd 'Neerlands Beste Logger 2000-2008'


Aanbevolen berichten

Er komen bij ons berichten binnen druppelen van cachers die geen logs inzenden vanwege het feit dat ze nooit lange logs hebben geschreven.

Laat jullie vooral niet afschrikken door deze lange logs, natuurlijk zijn ze leuk om te lezen. Echter logs die uit slechts enkele zinnen bestaan maken zeker ook kans op nominatie.

Laat het duidelijk zijn dat het niet om de lengte van de log gaat.

 

Ik kan wel zeggen dat een log als “snel gevonden, snel weer verder” het niet zal halen.

 

Voor de rest, alles komt in aanmerking en is welkom, vier regels zeggen soms meer dan een hele pagina :yes:

 

Kom dus op met jullie logs, zelf weet ik zo al tientallen logs die in aanmerking zouden komen, maar helaas ik mag niet inzenden :blush:

Ruud :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zonder enige twijfel vind ik pyne nu al één van de beste logschrijvers van Nederland.

Je loopt als het ware met hem mee en kan jezelf heel goed zijn belevenissen voorstellen.

Daarom heb ik hem benaderd om een log van hem te mogen toevoegen aan deze wedstrijd.

Hierbij nomineer ik de log die pyne schreef bij de cache "Dleeblegeips" (GCPH48) van Reintje de Vos.

Het verhaal heeft mij destijds zeer ontroerd en doet dat bij nalezen nog steeds. Natuurlijk ben ik hierin bevooroordeeld, maar daarvoor hebben we een jury en een stemronde.

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...07-93cef6b125e8

 

 

December 26, 2006 by pyne (2047 found)

Op eerste Kerstdag de spiegels alvast onder de loupe genomen. Want, tien uur lang wachten op storingen die wellicht toch wel uitblijven? Dat betekent dat er gepuzzeld kan worden naar welbelieven! Omdat ik nergens twee spiegeltjes kon vinden, heb ik maar een plaatje messing omgezet, en enige tijd naar de spiegelbeelden van een penlight gestaard. En ja hoor, het dubbel geaccentueerde batterijtje werd ontdekt! De clue van Dleeblegeips begon tot me door te dringen, en enkele test scenario's werkte ik intussen ook maar vast uit.

 

Lekker vroeg opgestaan op tweede Kerstdag. Op tijd gaan rijden, zodat je aankomt wanneer de zon opkomt, is een wijs advies van de grootmeester. En zo deed ik het vandaag ook. Maar bij afslag 23 was nog geen zonnetje te zien. Als een enorme wollige deken lag er dikke mist over de Loenermark, wat het gebied tijdens het aanrijden alleen al, een zeer mystiek karakter gaf.

 

De backpack nagelopen, en me lekker dik ingetukt. Het was maar een paar graden boven nul in het bos. Op weg naar de eerste data begint het van binnen al stevig te kriebelen – gaat het me lukken? De plek waar P uit de doeken wordt gedaan is al snel gevonden. De spanning stijgt, want straks leer ik hoe de spiegels geroteerd staan.

 

De mist maakt het landschap sierlijk op haar geheel eigen wijze. Veel details worden juist aan het oog onttrokken, zodat het ware karakter van sommige taferelen veel makkelijker tevoorschijn komt. Zo zijn de silhouetten van de kale loofbomen enorm markant, maar ook de grillige dennen en de statige jeneverbessen treden nu helemaal op de voorgrond. Steeds wanneer je iets verder loopt, en een nieuw stukje hei opdoemt, stappen de berken het eerst uit de mist tevoorschijn. Haast extatisch van die natuurpracht, bereik ik het verhoopte punt P. Met de data kruip ik de beschutting van de bosrand in, en kijk ik rustig waar P zich in de rest van het landschap zal laten zien. Gisteren flink geoefend, en nu... met m'n knieën in het natte sterrenmos, en de dauwdruppelende larixen hoog boven, ging het me gelukkig ook goed af. Geen twijfels over punt P', maar misschien komt dat omdat ik geen eieren lust. Spannend blijft het wel, en elke stap lijkt steeds langer te duren.

 

Het hoogtepunt(!) volgt – want ik vind keiharde data tien meter naast de nul van mijn eerste spiegelbeeld. Een zucht van opluchting ontsnapt me, en ik weet dat ik de rest van de tocht goed zal volbrengen. De natuur lijkt intussen wel steeds mooier te worden. De toenemende afstanden nemen me mee op tocht door mijn gedachten. En er is veel om over na te denken. Veel om bij stil te staan. Maar ik loop maar door, en ik denk maar verder. Zoals gehoopt vind ik ook enkele antwoorden, nog voordat ik de kist bereik. Een witte vlag verdwijnt in de mist, nog voordat ik haar kan nakijken. Ik voel me lichter, maar mijn stappen gaan veel langzamer. De kist wordt geopend, en het logboekje ontvouwen. Ik lees: "Dleeblegeips, mei 2006, Reintje de Vos", op de eerste pagina. Ik schrijf mijn 1500e log, zoals ik al heel lang voor ogen had, en ik bedank Reintje voor deze prachtcache. Een klassieker, in mijn optiek, en nog wel in een adembenemend gebied ook. Het was goed om hier te zijn vandaag, in een omgeving waar ik het gevoel had dicht bij jou te zijn, maar waar ik tevens erg dicht bij mezelf was. Bedankt, Coen.

 

 

a5b39a6c-630e-4498-9820-d25e8aad49e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat Biertjuh graag ook korte logs ziet :lol1: bij deze de woorden die ik op 23 juni 2008 eruit kreeg na een uur genieten en foto's maken op de cacheplek van G1CDV0 "De Geul en de Maas"

 

Als ik ooit mag kiezen waar ik doodga, dan graag hier bij zonsondergang.

 

Link naar log en foto's

 

 

Natuurlijk lukken langere teksten ook, getuige de vondst van GCP5PC "Theyeti4 Tijd voor spruitjes" op 30-1-2007

 

Gisteren wat op .nl rondgestruind, en opnieuw valt me op dat er vaak verhalen opduiken die te maken hebben met mensen die niet kunnen slapen van moeilijk te kraken caches van ene Yeti voordat ze opgelost zijn, om er vervolgens in rotvaart op af te stuiven om zo een vlekje van de kaart te wissen.

Zou Bloodwoosj ook zo'n Yeti kunnen oplossen? Ach, gewoon eens proberen, we zien wel waar het schip strand. Met bruut geweld (lees: PC van de baas) en een beetje gezond verstand (lees: google, op de politie na je beste vriend) een heptagram telijf gegaan, maar helaas zijn de coordinaten ietsje buiten het woonwerktraject van Bloodwoosj.

Vervolgstap: besloten om dat gevoel van een onoplosbare Yeti eens na te bootsen. Niet naar bed voordat het bord spruitjes van Yeti 4 leeg is. Echter, de enige die vroeger spruitjes bij de kleine Bloodwoosj naar binnen kreeg was oma Bloodwoosj, die die vieze kleine groene rakkers stiekem geprakt tussen wat puree en met veel appelmoes naar binnen duwde.

Languit met papier over de vloer en rekenen maar, Bloomefiemel zag het geheel zich eens hoofdschuddend aan.

Het grootste probleem was de derde toren. De eerste werd onmiddellijk herkend. De tweede naam werd met wat gemors ontfutseld aan de streepjes en de puntjes (Bah bah, blijkt dat ik daar ruim 13 jaar lang op nog geen kilometer vandaan heb gewoond, maar herkennen ho maar!). Na een vruchteloze combinatoriek gaf nummer drie zijn lokatie pas na drie kwartier worstelen prijs.

Hahaa , nu gaat het feest beginnen!

De klok was snel gepiept. Nog enige twijfel over welk horloge de Yeti nu eigenlijk om zou hebben gehad, maar snel verworpen en gewoon eens naar de eigen pols gekeken.

Kwart euver knoak, oftwel ermood troef, maar toch; een acceptabele waarde rolde eruit.

Toen de spruitjes. Ook hier weer good old handwork, aangevuld met een excellerend werkje ter controle en hup, alweer een acceptabele waarde.

Dan de hamvraag (na die groenten is een stukje vlees ook nooit weg). Een paar arctangensjes ertegenaan, iteratieslagje links en rechts, denkfoutje, nog wat slagjes (good old handwork again, waarom makkelijk als het moeilijk ook kan) en zo tegen bedtijd een X en een Y eruit die in Google Earth een heel plausibele plek opleveren.

Vandaag na het werk even gebeld met Bloomefiemel dat ik wat later kom want ik moet moet moet toch nu echt gaan kijken of X en Y kloppen.

Ter plekke (dat kan toch niet anders dan hier zijn?) nog nauwelijks gezocht of er komt daar uit een totaal onlogische hoek een man met een fiets aangestrompeld. Achterop steken een aantal afgeknaagde takjes uit de tas. Een boeiend gesprek volgt tussen twee zonderlinge figuren. GPS in de jaszak, paraplu op een regenloze dag, versus duivenjas met alpinopetje en fiets op een fietspadloze plek. Bevers, Bush, Clinton, zonnebloemen, tomaten, nachtsschades, aardappelen, knollen, kerktorens, RD-metingen, het komt allemaal aan bod. Ondertussen - de zon is al ondergegaan - begint het te kriebelen. Na ruim drie kwartier gaat het alpinopetje naar huis en kan ik in het donker mijn zoektocht voortzetten. Dan nog een mentale laatste sprong in een andere dimensie en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH daar is tie !!!!

Trompetgeschal, orgastisch gebrul, apengeroffel op de borst

Nee, niets van dat alles, wat moet die alpino thuis aan tafel wel niet denken als hij me hoort!

Van binnen begint het te gloeien...

 

Yeti: prachtige puzzel, prachtige cache, prachtige plek, hardstikke bedankt voor deze fantastische ervaring.

(Mocht ik er ooit nog een van je vinden, ik beloof het volgende logje wat korter maken, maar dit moest er toch effe uit).

 

Uit: ?

In: TB Stoney (die naar Loch Ness moet)

 

PS, ik denk dat ik eerdaags nog eens terug ga naar (X,Y).

Wonderbaarlijk om dat kleine pijltje naar vrijwel de juiste plek zien te wijzen na al dat gepuzzel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me in dit draadje wel op dat iedereen bijna wel een log van zichzelf plaatst en daarnaast vaak een van een ander.

Ik ben niet zo egocentrisch :lol1: en zal alleen maar logs van anderen nomineren.

 

De eerste nominatie is een log geschreven bij Kruimeldief 50 jaar!!! en is geschreven door het feestvarken zelf op zijn eigen, soms onnavolgbare wijze.

 

May 20, 2007 by Team Dauwtrappers (298 found)

Dat ik helemaal van niets wist kan ik niet helemaal zeggen. Soms kan men immers net niet om me heen

Ook al is de cache door de Fee gereviewed, ik zag dat het online gebracht werd.

De verrassing toen was niet minder dan dat ik verrast zou zijn bij het zoeken naar nieuwe caches. Alhoewel ik bang ben dat het me dan niet zou zijn opgevallen. Ik zoek immers nooit naar nieuwe caches.

Ik heb deze cache vanaf dag 1 gevolgd. Verbaasd over de snelle FTF en een beetje angstig voor de STF of TTF. Stel je voor zeg dat het niet vaker gevonden zou worden. Dan zou ik het niet eens mogen loggen van geocaching.com. Nee, ook niet als Team Dauwtrappers waar ik hem nu ook onder ga loggen.

Immers Kruimeldief moet met zijn 0 founds mooi 0 founds houden.

 

Ja, en dan ga je nu op pad voor deze cache. KralenFee was niet mee en dat is voor mij een ramp als ik een cache wil vinden.

Immers, ik ben de uitpeiler voor het ruige werk en zij is de speurneus voor het fijne werk.

En dan even gekeken natuurlijk wie toch die feestcommissie is. Ja hoor, hij weer, hij die altijd van die wereldvreemde plekken weet te vinden om een doosie tussen te wurmen.

 

Als verse 50er toch vol goede moed op pad, samen met dat kleine "hontie" van ons, El ChocoPrince.

 

Een goede maand terug heb ik mijn verjaardagskado opgehaald. Een Garmin GPSMap 60 CSx. Daar zou ik caches mee kunnen vinden. Immers, de "oude" GPSmap 76S was al zeker een jaar in de war. (Of maakte ik dat er van?) Als de cache links lag, gaf hij geheid rechts aan en vice versa. En daarbij kon je er niet op vertrouwen, het was even zo goed andersom. (wat een geneuzel niet?)

Dat was toch altijd de reden dat Kruimeldief in zijn eentje geen cache kon vinden? Het lag niet aan Kruimeldief, maar aan zijn verouderde GPSr.

 

Of.... toch niet? De 60CSx wees me direct de weg. In vogelvlucht maar een kilometer verderop van huis. Er is geen misrijden mogelijk en met een miswijzing van 5 meter, eindigen op 5 meter van de cache, dan moet je hem vinden.

Volgens het pijltje op de kaart stond ik er bovenop.

Waarom vind ik dat rotding dan niet? Minutenlang de gehele plek afgezocht.

Het zal me echt niet gebeuren zoals met de Dedemsvaartroute dat ik vanwege gemakzucht 10 centimeter oversla en dat daar nu juist dat ding ligt.

Dus met 10 vingers alles rondom, van binnen en van buiten, waar de vingers maar konden komen, milimeter voor milimeter afgezocht.

Niets te vinden. Rip? Onkunde? Was toch die oude GPSr wel goed? Feeeeheeee waarom ben je toch niet meehee?

 

1000den caches gezien en gepubliceerd staat niet garant voor een found it. Ergens had ik iets opgevangen van micro en magneet. Ik heb eronder gehangen, er aan gehangen er klem tussen gezeten.

Het zal toch niet in die ene gat zitten? Nee, ook niet. Voorbijgangers die aan me gingen twijfelen, buurtbewoners (hier zijn het nog echte rednecks) die weddenschappen leken af te sluiten of ik nu wel of niet in het Oranje Kanaal zou gaan springen, de hond die vertwijfelt in en uit de auto sprong, bijna werd aangereden door een plaatselijke hillibillie op een solex. Zo eentje waarvan de berijder gekleed is in lange leren jas, dito muts en grote klompen aan de voeten.

En ineens, alsof het tijdens het zoeken geplaatst is, zag ik hem, een wereldwonder van vernuft, zo simpel dat ik mezelf wel een rotschop kon geven.

 

Maar wel gevonden dus...Yes, toch geen stumper. Dat geeft weer moed voor de toekomst.

 

Feestcommissie bedankt voor deze cache en bedankt dat je bijna een uur rijden voor over hebt gehad om de cache te verstoppen. Vreemd dat die reviewer maar zo een cache op afstand heeft goedgekeurd

En ook echt iedereen die me in de notes hebben gefeliciteerd.

Felicitaties van cachers die je online bent tegengekomen op welke manier dan ook, van cachers die je ontmoet hebt op events en tijdens een zeer vervelende omstandigheid.

 

Daarom ook met name Marit bedankt. Echt super

 

Gevonden om 13:30

 

GRTZ/THNX

 

Evert (Kruimeldief)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me in dit draadje wel op dat iedereen bijna wel een log van zichzelf plaatst en daarnaast vaak een van een ander.

Ik ben niet zo egocentrisch :blush: en zal alleen maar logs van anderen nomineren.

Je hebt wel gelezen in de voorwaarden dat je er maar twee kunt inzenden?

En egocentrisch mag je zijn.

Kom op met je eigen log.

Ruud :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn favoriete logs plegen geschreven te worden door Lein.

Zij ging/gaat vaak tezamen met Pyne op pad.

Zo ook bij "Koning Ko Van het Baertwijckschaakbord": GC10473

 

Onderstaande logs zijn typerend voor hen!

 

 

 

icon_smile.gif March 10, 2007 by <A style="TEXT-DECORATION: underline" name=26914653>Lein (2236 found)

De zon is door het verstrijken van de uren hoog aan de hemel geklommen. De kracht ervan is in een onbewaakt moment als een streling voelbaar maar toch nog aarzelend van karakter. Overmoedig schijnt ze haar lichtbundels over het virtuele schaakbord wat voor ons ligt. Ze wordt hierbij geplaagd door enkele samenpakkende wolken waardoor de speelvelden afwisselend donker en licht gekleurd lijken te zijn. Een onaangename wind die wat lokken speels ineen kluwt doet ons besluiten om toch maar weer de behaaglijke jas aan te trekken. We verkeren in een totaal ander landschap, terwijl slechts een kanaal ons scheidt van fijne stuifduinen en zachte bosbodems. Ook hier is het mooi en verrassend. Met goed voorbereide papieren ter hand volgen we het spoor van de koningin en bewegen ons via schuine en rechte lijnen over de speelvelden. De schaakregels gooien we al snel aan de kant als blijkt dat de zetten op het Baertwijckse bord ons goed af gaan. De strategische aandacht verschuift hierdoor naar het genieten van pure intense details om ons heen. Samen verbazen we ons over dikke hommels en rozerode accenten en voegen we nieuwe woorden toe aan ons vocabulaire. Het adembenemend mooie langgerekte gitzwarte water reikt een bijzonder moment aan, wat ik in stilte koester. Te snel komt het einde van het schaakspel in zicht als we ons met verzadigde indrukken verplaatsen richting de positie van de dame en aansluitend de finale.

De schaduwen voor ons worden lang en het stilaan luwen van de wind kondigt de avond aan. Bij het dimmende licht en vergezeld met vervaagde klanken van een zestal klokslagen wordt onze log voor deze mooie cache bijgeschreven.

Dank pyne, voor je fijne gezelschap! Lein

[view this log]

 

 

icon_smile.gif March 10, 2007 by <A style="TEXT-DECORATION: underline" name=24271453>pyne (2047 found)

Reeds opgewarmd door de stralende lentezon, en nog rozig van de windstille morgen, arriveren Lein en ik na het middaguur aan de rand van het schaakbord. Velletjes vol voorbereiding worden naar voren getroond, en geheel speelklaar betreden we het veld van de koning. Meteen vanaf de start, lijkt het spel ons als ingegeven te zijn. Moeiteloos toveren we de schaakstukken uit het loof tevoorschijn, en sluw doch behoedzaam doorzien we elke volgende zet op de juiste scherpte.

De virtuele vlakverdeling verliest haar haaksheid tijdens de wulpse wandeling, die een onverwacht rijk repertoire aan indrukken voor onze voeten neerwerpt. Per paardensprong ontdekken we haast onverstoorde plekjes, en per lange lopergang verlaten we alweer even snel de pril ontdekte pracht op doortocht naar verder vertier.

Wiegende rietkragen worden goud gekleurd door de verse voorjaarszon. Zachtjes bungelen mijn benen boven het water van het Lange wiel. Mijn ogen volgen de mooie oevers van de overlaat, en in gedachten ren ik, tegen alle regels in, over negentien nog niet betreden velden. Diep van binnen hoor ik letterloze woorden, die soepel opstuwen tot simpele zinnen. Ofschoon sprakeloos, word ik gehoord, en voel ik me sterk begrepen.

In de opsluipende schemer, en temidden van een wereld vol langer wordende schaduwen, besef ik dat het eindspel nadert. De klok tikt intussen ongenadig door. Lein laat de schat het laatste licht zien, en per voldane glimlach ervaren we onze overwinning. Binnen de laatste kilometer, merk ik dat elke verdere stap die ik zet meer weerzin kent, omdat ik liefst wens dat de dag veel langer was. [This entry was edited by pyne on Wednesday, March 14, 2007 at 3:03:44 PM.]

 

 

 

Proza !

 

Geopatra

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog eentje van mijn mijn vrouw en mij = RedRocks.

 

De cache: "Microcode": GCJ2J7 van Woutloper.

 

 

 

icon_smile.gif May 31, 2004 by <A style="TEXT-DECORATION: underline" name=3889747>RedRocks (1465 found)

.... . - .-- . .-. -.. .-- . .-.. - .. .--- -.. --..-- .... .

-- .- .- .-. ...- .- -. -.. .- .- --. .. ... .... . - -.. .- -. --.. --- ...- . .-.

 

-.. . --.. . -.-. .- -.-. .... . ... - --- -. -.. --- -- -.. .. ...- . .-. ... . .-. . -.. . -. . -. -... --- ...- . -. .- .- -. --- -. ... ...- .. .-. - . .-.. . .-.. .. .--- ... - .--- . --..-- -.. ..- ... -.. .- .- .-. --. .. -. --. .. .

-.. . - . -.- -.- ... - ...- . .-. -... .- .- ... -.. . --- -. ... -. .. . - --..-- -.. ..- ... -.. .- ---. .. -. --. ...- .-.. --- -

-.. . ... --- -- --. .. -. --. --- --- -.- ...- .-.. --- - --..-- -. -.. .- -. -.- ... - . --. . ... - .-. .. -... -... . .-.. . -. ...- .- -. .-. . -..

.-. --- -.-. -.- ... .-- --- -. -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.- --..-- . -. -.. . -.-. .- -.-. .... . .-- .- ... --.. --- --. . .--. .. . .--. -

 

WouTloper, bedankt voor deze originele micromulti.

 

RedRocks = .-. . -.. .-. --- -.-. -.- ...

p.s.: -- . . .-. -- . . .-. -- . . .-. !

 

 

Het kostte enige moeite, maar met het morselijstje erbij ...... .

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om dit topic weer even op de voorpagina van GC.nl te krijgen: deze oproep aan een ieder om te graven in het geheugen, archief, enz om ook jouw mooiste, beste, grappigste, apartste log te plaatsen. Er zijn er vast nog veel meer. Dus schroom niet, plaatsen die logs!

 

Team Spijk. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Geopatra

Peter, zou je zo goed willen zijn de links van de logs en de GCnummers even naar het daarvoor in het leven geroepen e-mail adres te sturen.

Het maakt overigens niet uit dat ik hier even op moest reageren, het draadje was niet meer op de index pagina van .nl terug te vinden, nu dus wel weer :thumbup:

 

@ Alle forum bezoekers

Kom mensen, waar blijven jullie met je logs. De teller staat momenteel op 27 ingezonden logs, dat is mijn inziens wat aan de magere kant.

Met jureren zijn we dan wel snel klaar, het lijkt me echter een uitdaging naar jullie toe, het ons zo lastig mogelijk maken B)

En laten we eerlijk zijn, hebben we tot nog toe niet genoten van de mooie logs :yes:

Ruud :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om dit topic weer even op de voorpagina van GC.nl te krijgen: deze oproep aan een ieder om te graven in het geheugen, archief, enz om ook jouw mooiste, beste, grappigste, apartste log te plaatsen. Er zijn er vast nog veel meer. Dus schroom niet, plaatsen die logs!

 

Team Spijk. :thumbup:

Ik geloof dat we gelijktijdig dezelfde ingeving hadden

Ruud :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wat een wedstrijd, ik weet allemaal niet meer wat ik log...

 

Mag overigens een logje voor een TB ook?

Ik heb de regeltjes er even op na gekeken en zie inderdaad nergens staan dat het om een cache moet gaan, het moet geocaching gerelateerd zijn en dat is een log van een TB ook.

Ik zou zeggen stuur op die log.

Ruud :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He verdikkeme, hij is van januari 2009!!! :thumbdown:

 

 

Maar meestal maak ik van mijn log wel toepasselijke werkjes. Cache was leuk, dan ook een leuke log!

Ik ga niet terugzoeken hoor...

bewerkt door glennenmaik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb ik er wel eentje als een TB-log ook mag (of mag een teamlid niet meedoen aan de wedstrijd :thumbdown: : )

 

Het gaat om TB27KHB en dit is een T-shirt met een TB-code erop, die ik regelmatig draag...

De eerste keer dat ik 'em droeg was op m'n werk en daar werd ik gespot!

 

Monday, September 01, 2008

Discovered it youngwalkers discovered Reijer (Travel Bug Dog Tag)

 

Het valt niet mee om deze travelbug in een cache te krijgen.

Gelukkig kwam ik hem toevallig een keer tegen.

Verplaatsen zal ik hem niet. Dat laat ik aan een ander over.

Bestaat er ook een FTF voor Travelbugs? Zo ja, dan was ons team de eerste!

 

EDIT: Mail verstuurd naar neerlandsbestelogger@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...