Spring naar bijdragen

Logwedstrijd 'Neerlands Beste Logger 2000-2008'


Aanbevolen berichten

Bij deze dan op de valreep nog een bijdrage van mij.

 

Link: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...cf-9ab2625a7b53

22-7-2008

MRmcb

 

 

Whoeeeeeeeehaaaaaaaaaa!!

FTF

Zit ik midden in een pittige multi van Pyne op dit reeds ruim van te voren afgesproken samenwerkingsdagje met Keurli wordt ik ineens ge-sms-ed door de Bennieboys of ik al wat wist van een nieuwe multi in het gebied waar we aan het wandelen waren !

Nee, natuurlijk niet .

Hij kon ons wel even van de paar wp's voorzien en zou dan zelf wel mee komen zoeken naar de stash.

Zo gezegd zo gedaan, je moet immers wat voor een medaille overhebben.

Hals over kop verdwenen van het Two the Power strijdtoneel en weer teruggestuurd naar een plek waar we zo ongeveer net vandaan kwamen.

Inmiddels stroomden de sms-jes binnen met de wp's. Zo dat zijn er wel een heleboel! Nogmaals dank voor deze prima actie P .

In een ongelofelijk goede en soepele samenwerking met Keurli alle punten afgelopen en overal de gegevens kunnen verzamelen. Sommige waren lastig genoeg met in de weg staande hondenuitlaters, bierdrinkende hangouderen en wat opgeschoten jeugd die natuurlijk net bovenop een van de gegevens moet gaan staan . Die maar even vriendelijk doch dringend verzocht opzij te stappen, want wij hebben belangrijke zaken te onderzoeken.

Nadat we alle gegevens verzameld hadden werd even het eindcoord uitgerekend. Daar naartoe gewandeld en op lokatie was het ondergetekende die de toch nog wel listig verstopte micro als eerste uit zijn schuilplaats mocht trekken !

Kortom: GOUD.

Na het loggen van alle medespelers in deze perfecte samenwerkingscache konden we voldaan weer retour auto en terug naar huis want het was inmiddels al donker geworden.

Toch nog een soort van Nachtcache voor deze fraaie nummer 666!

Zo, nu eerst een lekker verdiend biertje en een fijne douche .

Bedankt voor dit onverwachtte goud & groeten,

MRmcb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Toch nog maar een tweede inzending, een log voor een Letterbox Hybride GCT3K1;

 

 

 

In het geheim ontving ik, als freule van den Penta tot den Gramme, ook een uitnodiging om naar de rustplaats aan den wegen van Soerendonck te komen, vanwaar de Baron zelve mij zou begeleiden door deze mooie contreien. Om op deze plek te geraken heb ik toch maar niet mijn stalen ros gebruikt. De lange rokken zouden wellicht verstrikt raken in de raderen van het ros. Vandaar dat ik de alom aanbeden heilige koe aanspoorde, om de kar voor me te trekken .

Aangezien deze freule van den Penta tot den Gramme tot het Geestenrijk behoort, bleef ook de Baron zelf vleselijk afwezig. In plaats daarvan fluisterde de wind mij zijn gedachten toe.

 

In den beginne was het pad nog breed genoeg om met koe en al te betreden, alras werd echter de weg smaller en smaller, waarop ik besloot de koe ter plekke op stal te zetten.

 

De weg naar de Schuilhut voerde me over een zonnig pad en terplekke maakte ik kennis met Sint Johannes. Verder voerde de weg, langs Amsteldonk naar den Roerdomp. Roerloos stond ik daar om deze in al zijn schoonheid te bewonderen.

 

Het sterke karakter van den Baron bleek uit de duidelijkheid waarmee hij zijn boodschappen door de wind mee liet voeren. Het voelde werkelijk alsof wij arm in arm daar dwaalden over die mooie heide.

 

Even dacht ik hem kwijt te raken, maar ja, daar op die grote heide heeft de wind vrij spel, dus was de Baron daarmee wat moeilijker te verstaan. In de middagzon echter, zag ik vaag zijn geest over die grote heide dwalen, en in zijn voetsporen volgde ik hem wederom.

 

Toen de tocht ten leste liep, vleiden wij ons neder op een schaduwrijk plekje, alwaar hij mij al snel zijn schatten liet zien. Genoten heb ik van die tocht en van het gezelschap van de fluisterende baron. En met een flinke blos op den wangen durft deze freule, ondanks dat ze nog weinig ervaring heeft met zulk een begeleiding, deze Baron nog menige wandeling op deze wijze toe te zeggen .

 

Heel hartelijk bedankt voor deze heerlijke wandeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zit erop, de inschrijftermijn is gesloten :)

 

De jury gaat nu in beraad en zal binnenkort met de lijst van genomineerden verschijnen.

 

Allemaal bedankt voor de inzendingen, het gaat pittig worden voor de jury ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een update :)

We hebben 69 inzendingen gehad.

Vier logs zijn genomineerd.

Over de overige elf logs wordt nog gediscussieerd, maar we komen er uit :dribble:

We houden jullie op de hoogte.

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...