Spring naar bijdragen

Binnenkort: Fietscache "oorlog In En Om De Bollen"


Aanbevolen berichten

Binnenkort lanceert Team Tisco een nieuwe cache, de fietscache "Oorlog in en om de bollen". Deze ruim 40 km lange fietstocht voert je door het hart van de Bollenstreek naar de Haarlemmermeer, langs plekken die ieder hun eigen oorlogsverhaal vertellen; van het begin van de invasie, de hongerwinter, executie van een SS-er tot illegale kranten.

De route eindigt op een landgoed dat in de 2e Wereldoorlog lange tijd het hoofdkwartier van de Binnenlandse Strijdkrachten was, Landgoed Olmenhorst in Lisserbroek. De datum van de lancering is in overleg met de eigenaar gekoppeld aan het Bloesemfeest èn daarom nog onzeker. Het is en blijft natuurlijk de natuur die de bloesems beïnvloedt. :wink2:

 

De tocht kan alleen op de fiets gedaan worden, niet met de auto. De cachecontainer zal zeker 1 nieuwe TB bevatten en wellicht nog meer.

 

Zo dat alles even ter info en als opwarmer voor de geïnteresseerde fietser/cacher,

 

Team Tisco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat gaaf! Leuk weer eentje in de buurt...

Moet je echt de hele route doen om hem te kunnen uitlopen of kun je ook alleen een aantal punten langs?

40 km. fietsen is voor mij lichamelijk onmogelijk... :wink2:

Anders wordt t in stukkies hakken :P

Ga em iig in de gaten houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we nu krijgen dat iedereen van te voren gaat melden dat hij of zij met een cache bezig is, reuze interessant :wink2:

Ja, eigenlijk ben ik het wel met je eens. Het is onzin om van te voren gaan melden dat er een geocache komt. Het forum is voor vragen, niet voor dit soort dingen! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we nu krijgen dat iedereen van te voren gaat melden dat hij of zij met een cache bezig is, reuze interessant :wink2:

Ja, eigenlijk ben ik het wel met je eens. Het is onzin om van te voren gaan melden dat er een geocache komt. Het forum is voor vragen, niet voor dit soort dingen! :P

 

Ja, als iedereen hier al zijn nieuwe caches gaat aankondigen is het eind zoek. Dat is niet de bedoeling.

 

Of moet ik achteraf ook nog maar even alle caches verkondigen die ik niet via dit medium heb aangekondigd ..........................

 

Ik stel dan ook voor dit lijntje maar te sluiten !

 

 

 

Geopatra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad niet de bedoeling om alle nieuwe caches hier te melden.

Al denk ik dat iemand die een nieuwe carpoolcache plaatst dat hier niet zal melden :P

 

Dit topic blijft open tot morgen. Dan is er genoeg aandacht geweest.

 

Dit is overigens geen belofte aan toekomstige nieuwe caches.

Alleen hele, hele, hele gave caches verdienen een eigen topic :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen hele, hele, hele gave caches verdienen een eigen topic :)

Wat is in de ogen van geocaching.nl een hele, hele, hele gave cache?

Of spreek je hier op eigen titel? Dan luidt de vraag wat vind jij een hele, hele, hele gave cache?

Misschien een leuk topic??? :P

Ruud :wink2:

ps. de laatste hele, hele, hele gave cache die wij gedaan hebben is De Streepjeskat

pps. :thumbup: reclame :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is in de ogen van geocaching.nl een hele, hele, hele gave cache?

Of spreek je hier op eigen titel? Dan luidt de vraag wat vind jij een hele, hele, hele gave cache?

Misschien een leuk topic???

Ruud

ps. de laatste hele, hele, hele gave cache die wij gedaan hebben is De Streepjeskat

pps. reclame

Een hele gave cache kan op verschillende manieren gestalte gegeven worden.

Ik spreek niet op eigen titel.

Wij, als modjes-team, hebben dezelfde mening als veel forum-bezoekers.

Niet elke nieuwe cache hoeft hier uitgebreid gemeld te worden.

 

De twee die vandaag in een topic genoemd worden hebben het voordeel van de twijfel (Pasen=hand over ons hart :thumbup:)

Volgende topics zullen vrij snel gesloten of op onzichtbaar gezet worden.

 

Tja, en welke caches mogen dan wel?

Dat is lastig te zeggen.

Ik zei al: HELE gave. En dat is op dat moment ter beoordeling van ons :P

Nu wordt er natuurlijk een voorbeeld verwacht....

Als ik caches noem als: Nacht der Nachten, Wie is de Mol, Bedevaart.... denk ik dat ik redelijk safe zit al zullen hierover ook de meningen wel weer verdeeld zijn :wink2:

 

Dus: melden van nieuwe caches; in principe niet op het forum.

Heb je het idee dat je een HELE gave cache hebt gemaakt, neem dan van tevoren contact op met een modje zodat we kunnen overleggen of die een topic op het forum verdient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lepman: Voor mij is en was het al duidelijk. Nu maar hopen dat het voor iedereen duidelijk is en dat we in de toekomst verschoond blijven van dit soort topics, cq, berichten.

Dan kan ik in iedergeval het forum lezen zonder me te ergeren en me dwangmatig geroepen voelen weer te reageren :P

:wink2: Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...