Spring naar bijdragen

En Weer Een Punt Verdwenen


Bruintje

Aanbevolen berichten

We zijn net nog even een wandeling wezen maken, en onderweg ook nog even bij het laatste punt van onze GROENENDAAL cache GCQkk6, wezen kijken.

Maar helaas, het is weer verdwenen.

Een paar weken geleden was dat zelfde punt een plaatje dat op een bank geschroefd zat, en was het kompleet met schroefjes weggehaald.

Dit was al eerder gebeurd en daarom hadden we het nu op een ander punt er op geschilderd.

En dit was dus netjes met een schuurpapiertje oid weggehaald.

 

Zowel het plaatje als de tekst zat niet op een plek waar je het "zomaar" vindt, het moet bijna iemand zijn die met een GPS de route volgt.

De punten die verdwenen zijn zijn toegevoegde punten, de rest is deel van de borden etc in het bos.

 

Verleden jaar is het kistje drie maal leeggehaald en twee keer meegenomen.

Hierna hebben we het in ons eigen zicht met een ketting vast gezet.

 

We zullen er weer iets aan doen, maar worden er een beetje moedeloos van.

 

De Bruinjes, Hennie & Stephanie

bewerkt door Bruintje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze cache ligt er met medeweten en toestemming van de gemeente Heemstede.

 

Dat wil helaas niet altijd zeggen dat alle gemeentelijke buitenwerkers dan ook goed op de hoogte zijn dat bepaalde toevoegingen onderdeel zijn van een spel, of dat in gedachten houden. Ik spreek uit eigen ervaring :)

 

Ik hoop dat je het niet opgeeft en iets anders kan bedenken voor het laatste punt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze cache ligt er met medeweten en toestemming van de gemeente Heemstede.

 

 

Deze cache ligt er met medeweten en toestemming van de gemeente Heemstede.

 

Dat wil helaas niet altijd zeggen dat alle gemeentelijke buitenwerkers dan ook goed op de hoogte zijn dat bepaalde toevoegingen onderdeel zijn van een spel, of dat in gedachten houden. Ik spreek uit eigen ervaring :)

 

Ik hoop dat je het niet opgeeft en iets anders kan bedenken voor het laatste punt. ;)

 

We hebben wel met de gedachte gespeeld om deze stop te zetten,

Maar we laten alleen het laatste punt weg.

 

We nemen niet aan dat de gemeente of de boswachters dit doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut geen idee, wie zoiets doet, ik loop niet met een schroevendraaier of schuurpapier op zak door het bos.

In het Bos/Park zitten veel hangjongeren, maar zoals ik al zei, het waren geen logische plekken.

Eerst zat de cache met toestemming in een rustiger deel van het bos, de gemeente vondt dat prima, de boswachters niet,

en moest hij daar weg, het is toen nog twee jaar goed gegaan, daar na was het mis ( vanaf mei 2008 ).

 

Ik heb net de listing weer aangepast, het tussen punt is nu vervallen, en stash bijft bij ons aan de ketting.

Ik ga hem straks, als Stephanie terug is en het gecontroleerd heeft weer online zetten.

 

Groeten, Bruintje,

(De Bruintjes, Hennie& Stephanie Bruines)

 

(Een paar edits, bericht niet op de computer, maar op mijn iPod gemaakt, en dan krijg je een hoog goeie moggel gehalte)

bewerkt door Bruintje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat het om een getal gaat. Als dat het geval is, kan je de vraag dan niet aanpassen en dan bijv. het aantal planken van het bankje? Het bankje kan moeilijk verwijderd worden lijkt me. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat het om een getal gaat. Als dat het geval is, kan je de vraag dan niet aanpassen en dan bijv. het aantal planken van het bankje? Het bankje kan moeilijk verwijderd worden lijkt me. :D

 

Onderschat de Heemsteedse hangjeugd niet! :dribble:

 

Al met al een rare toestand, en nu ik ook toestemming heb voor hetzelfde gebied maar eens heel goed nadenken hoe ik de 'Groenendaal-ripper' te slim af kan zijn. Broed broed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat het om een getal gaat. Als dat het geval is, kan je de vraag dan niet aanpassen en dan bijv. het aantal planken van het bankje? Het bankje kan moeilijk verwijderd worden lijkt me. :offtopic:

 

 

Dit soort vragen zitten al in een ander deel van de cache, het is een paar jaar geleden ook al gelukt om een info bord af te laten branden,

dat moet met een bankje ook wel kunnen lukken....

 

Maar de cache is weer online hoor, we hebben gewoon het een na laatste punt weggelaten, en de listing aan gepast

 

GROENENDAAL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met slag letters/cijvers kun je objecten ook van een toevoeging voor zien. Advies gebruik dit alleen op kaal ijzer... anders beschadig je de verf / gegalfaniceerde laag. Zo kun je aan schroeven/en moeren mooi een text/getal toevoegen.

Deze zijn moeilijker te verwijderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...