De Kolonisten Geplaatst 15 maart 2011 Geplaatst 15 maart 2011 In Twente willen wij ook wel proeflopen. Zeg maar in het hok van Enschede - Almelo - Holten - Borculo - Groenlo - Haaksbergen - Enschede.
Hoekraam Geplaatst 15 maart 2011 Geplaatst 15 maart 2011 hoekraam meld zig als proefloper voor zuidholland regio Schiedam,vlaardingen, rotterdam ik hoor het wel hoekraam meld zig als proefloper voor zuidholland regio Schiedam,vlaardingen, rotterdam ik hoor het wel
bertien Geplaatst 5 april 2011 Geplaatst 5 april 2011 Ik ben bezig met een stuk van Rondje Nederland XXL en zoek voor het stuk Schiedam -> Katwijk een proefloper/fietser. Wie kan op korte termijn, in ieder geval voor 1 mei, mijn deel controleren? Ik hoor het graag, Groet Bertien
de-fam Geplaatst 5 april 2011 Geplaatst 5 april 2011 Best een eind fietsen tussen schiedam en Katwijk....mag het ook met de auto?
bertien Geplaatst 6 april 2011 Geplaatst 6 april 2011 Best een eind fietsen tussen schiedam en Katwijk....mag het ook met de auto? Deze route is alleen te doen met de fiets. Auto's kunnen hier niet komen. Sorry. Toch bedankt voor de belangstelling. Groet Bertien.
eitjes Geplaatst 6 april 2011 Geplaatst 6 april 2011 Ik ben dol op fietsen en vind het ook leuk om proef te lopen, maar... de kortste route tussen Schiedam en Katwijk is al zo'n 40 km en de route volgt vast niet de kortste route. En vervolgens moet je natuurlijk ook weer terug naar je startpunt. Kortom, dat betekent minimaal zo'n 100 km fietsen. Daarbij nog goed opletten om eventuele fouten uit de route te halen en verbeterpunten aan te dragen. Dat lijkt me een hele langdurige klus! Ik vind het een erg goed initiatief dat je een proefloper zoekt, maar het lijkt me eerlijk gezegd redelijk veel gevraagd...
GeoVlinder Geplaatst 6 april 2011 Geplaatst 6 april 2011 En als de-fam en eitjes, allebei een stuk doen? of nog met een derde proefloper? Is dat wat? groetjes GeoVlinder
Tovenaartje Geplaatst 6 april 2011 Geplaatst 6 april 2011 Klinkt als een stuk om met meerdere personen te doen. Eentje met de fiets de route (met 2 is natuurlijk gezelliger). De ander met de auto en een fietsenrek.
TuuronTour Geplaatst 6 april 2011 Geplaatst 6 april 2011 @bertien, kan je aangeven of het mogelijk is om dat stuk in 2 dagen te lopen, dwz dat er ergens halverwege (bv Den Haag?) een mogelijkheid is te stoppen en met het OV terug te reizen?
bertien Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 @bertien, kan je aangeven of het mogelijk is om dat stuk in 2 dagen te lopen, dwz dat er ergens halverwege (bv Den Haag?) een mogelijkheid is te stoppen en met het OV terug te reizen? De route is het beste in 4 stukken te verdelen. 1e stuk met de fiets: Schiedam - Hoek van Holland en terug 2e stuk met de fiets: Hoek van Holland - Scheveningen Haven en terug 3e stuk wandelen door Den Haag 4e stuk met de auto: Scheveningen - Wassenaar - Katwijk. Kunnen jullie hier wat mee? Het zou fantastisch zijn als het kon. Ik hoor het graag.
TuuronTour Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Hm, dat is een langere route dan ik had gedacht. Ik heb zelf pas eind april weer een gaatje in mijn agenda, en dan zal ik helaas niet alle stukken voor de deadline kunnen doen. Ik wandel meer dan dat ik fiets . Als andere mensen eerder kunnen proeflopen/fietsen lijkt me dat voor jou het beste zodat je correcties kunt verwerken. De eerste twee stukken lijken me voor een fietser wel in 1 keer te doen, dat is denk ik 40 km in totaal? Voor een wandelaar zullen het zeker aparte dagetappes zijn.
mmoreice Geplaatst 30 juni 2011 Geplaatst 30 juni 2011 Hoi, Ik wil wel toegevoegd worden voor Noord Limburg. Ben dol op lange wandelingen! Dus erg geschikt voor de 20Km + proefwandelingen! Groet, MmoreIce 1
't Hopbelletje Geplaatst 2 juli 2011 Geplaatst 2 juli 2011 Iedereen staat er weer op. Ook bezig om alle namen linkbaar te maken.
Fotogravinnetje Geplaatst 2 juli 2011 Geplaatst 2 juli 2011 Ik heb al een paar keer voor mensen ver buiten mijn regio proef-gepuzzeld (vind ik erg leuk om te doen). En voor proeflopen/-fietsen ben ik beschikbaar in de directe omgeving van Krimpen aan den IJssel, (Krimpen aan de Lek, Capelle aan den IJssel, eventueel Nieuwerkerk en Ouderkerk aan den IJssel, de oostkant van Rotterdam, en een stuk Krimpenerwaard tot pak em beet Bergambacht)
omecor Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 Afhankelijk van mijn agenda wil ik voor de regio Alkmaar, de Egmonden, Heiloo, Castricum en Bakkum wel eens proeflopen. Martin "ome Cor"
Aanbevolen berichten