Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

voor zover wij als beginners er iets van begrijpen gaat het erom om alle caches die niet goed genoeg zijn in de ogen van een aantal te verwijderen. De vraag stelling in de topic is mijn ogen zwaar ironisch bedoelt, zoals vinden wij de laatste tijd helaas meer draadjes op dit forum...als er een echte programmeur gezocht wordt zal men meer succes hebben bij programmeur zoeken

maar goed wij beginners begrijpen het denk ik niet,. :ph34r:

Geplaatst

Even voor ons allen om duidelijk te krijgen wat je precies bedoelt...

Moet ik het zoeken in de trant van deze cache?

GCR98H

Geplaatst
voor zover wij als beginners er iets van begrijpen gaat het erom om alle caches die niet goed genoeg zijn in de ogen van een aantal te verwijderen. De vraag stelling in de topic is mijn ogen zwaar ironisch bedoelt, zoals vinden wij de laatste tijd helaas meer draadjes op dit forum...als er een echte programmeur gezocht wordt zal men meer succes hebben bij programmeur zoeken

maar goed wij beginners begrijpen het denk ik niet,. :thumbdown:

Nou, beginners zijn wij toch niet meer. Als je rond de 120 caches hebt gevonden ben je denk ik meer half-ervaren verslaafde... :ph34r:

Geplaatst
Volgens mij zoekt Geopatra een progje die alle caches waarbij in de naam het woord "carpool" voorkomt op de ignore list zet, daarnaast moet het progje ook nog naar GSAK gaan en ook daar de caches verwijderen.

Als hij dat zoekt heeft hij geen programmeur nodig. Simpelweg 5% minder tijd doorbrengen op dit forum, en die tijd gebruiken om te google-en naar wat er nodig is.

En voor wat betreft CC's: Als je onderweg bent, en je neemt even een pauze langs de weg, en je komt er achter dat er 5 meter verderop een cache ligt, dan moet je wel een enorme azijnpisser zijn als je die laat liggen.

Ook in cachevarianten is er een alpha en een omega. het hoort er allemaal bij, maar verplicht je tot niets.

Geplaatst
Volgens mij zoekt Geopatra een progje die alle caches waarbij in de naam het woord "carpool" voorkomt op de ignore list zet, daarnaast moet het progje ook nog naar GSAK gaan en ook daar de caches verwijderen.

Hmm... dan komt 'tie hier misschien al een eind mee:

$guid=Right($d_url,36)
$ignoreUrl="http://www.geocaching.com/bookmarks/ignore.aspx?guid=" + $guid + "&WptTypeID=3"
Web URL=$ignoreUrl

Geplaatst (bewerkt)
En voor wat betreft CC's: Als je onderweg bent, en je neemt even een pauze langs de weg, en je komt er achter dat er 5 meter verderop een cache ligt, dan moet je wel een enorme azijnpisser zijn als je die laat liggen.

Ook in cachevarianten is er een alpha en een omega. het hoort er allemaal bij, maar verplicht je tot niets.

Deze snap ik niet helemaal.....

Je schrijft dat er in cachevarianten een alpha en een omega is, dat dat er allemaal bij hoort, maar je tot niets verplicht?

Dat vind ik dus ook.

Ik voel me dus niet verplicht om die cache "te scoren" als ik op die P mijn kwart uur rust neem en doe dat dus ook niet.

Maar ja...dan ben ik dus een enorme azijnpisser, en dat wil ik natuurlijk niet. Dus wordt ik door jou eigenlijk toch verplicht om die cache wel te doen, om in jouw ogen geen enorme azijnpisser te zijn.

Moeilijk....hoe moet ik hier nou weer mee omgaan.....aan een kant wil ik me door een ander niets laten verplichten....want dat wil die ander zelf ook niet.....dus wil ik die cache niet doen....mijn keuze....maar ja....azijnpisser zijn is natuurlijk ook niet niks...eigenlijk heb ik nu geen keuze.....eigenlijk verplicht je me nu iets wat ik eigenlijk niet wil....help...freud...hoe kom ik hier nu weer uit....azijnpisser? uit vrije wil? of geen azijnpisser...maar dan verplicht?

Wat voor een soort "ruimdenkendheid" is dat nu weer

Aan een kant ben jij dus zogenaamd ruimdenkend, want we mogen van jou een cache wel of niet doen...we zijn immers niets verplicht.

Aan de andere kant ben je m.i tamelijk bekrompen, want ALS we hem niet doen, zijn we &^%$*@#%....

Zegt dit alles nu iets over mijn manier van denken of over de jouwe?

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst
Zegt dit alles nu iets over mijn manier van denken of over de jouwe?

Bekijk je eigen schrijfsel eens alsof ik het geschreven zou hebben, en je hebt het antwoord (totdat je weer van mening veranderd). :ph34r:

Geplaatst

lijkt helaas weer op zelfde trend door te gaan als meerdere draadjes hier de laatste tijd. wat is er aan de hond op dit forum waar ik eerder uren met veel plezier kon vertoeven, maar de laatste tijd schijnen we een 2 strijd te krijgen tussen cachers van de 1e orde en de rest..jammer, geeft voor mij een negatief gevoel aan deze leuke hobby :ph34r:

Geplaatst

Het is wel genieten zo op deze manier. Iedereen probeert er zijn manier een draai aan te geven en Geopatra zit dit maar eens lekker aan te kijken. Ga ik nu ook weer doen, want het blijft komisch. Zet 'm op jongens en meisjes.

Geplaatst
lijkt helaas weer op zelfde trend door te gaan als meerdere draadjes hier de laatste tijd. wat is er aan de hond op dit forum waar ik eerder uren met veel plezier kon vertoeven, maar de laatste tijd schijnen we een 2 strijd te krijgen tussen cachers van de 1e orde en de rest..jammer, geeft voor mij een negatief gevoel aan deze leuke hobby :ph34r:

Brede rug kweken, en uitgaan van het feit dat woorden op een forum nog geen 5% van van hun betekenis vasthouden.

Geplaatst

En als Geopatra dat nou eerst eens FF zelf duidelijk zou specificeren, voorkomt dat in dit draadje een hoop loze opmerkingen, gegis, hoeven er geen berichtjes verwijderd te worden en geeft het de moderators geen stress.

In mijn opinie is het draadje nu dusdanig onduidelijk dat er vage reacties worden uitgelokt en kan ie net zo goed verplaatst worden naar de off-topic categorie.....

My 2 cents

Geplaatst
Het is wel genieten zo op deze manier. Iedereen probeert er zijn manier een draai aan te geven en Geopatra zit dit maar eens lekker aan te kijken. Ga ik nu ook weer doen, want het blijft komisch. Zet 'm op jongens en meisjes.

Hoezo genieten? Heb je de posting van degene net voor je niet gelezen dan.

Het zet em op jongens en meisjes; doet mij nu besluiten om dit draadje te sluiten. Het voegt nergens, maar dan ook nergens wat aan toe.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...