Spring naar bijdragen

Log Voorwaarden,


masterchef

Aanbevolen berichten

Hej Allemaal,

 

Ik ben opzoek naar leuke ludieke logvoorwaarden.

Heb je ze of weet je ze dan hoor ik het graag.

 

Zoals deze;

 

- Loggen mag alleen als je 250 founds in een week hebt.

- Loggen mag alleen als je 1 jaar geen cache gevonden hebt Nee een beginner eerst een jaar wachten.

 

Nu is het aan jullie.

 

Gr Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hej Allemaal,

 

Ik ben opzoek naar leuke ludieke logvoorwaarden.

Heb je ze of weet je ze dan hoor ik het graag.

 

Zoals deze;

 

- Loggen mag alleen als je 250 founds in een week hebt.

- Loggen mag alleen als je 1 jaar geen cache gevonden hebt Nee een beginner eerst een jaar wachten.

 

Nu is het aan jullie.

 

Gr Masterchef

 

Je mag pas loggen als Masterchef een maaltijd voor je heeft bereid :dribble:

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens in Duitsland eens een cache op de kaart gezien (weet niet meer precies waar, was meen ik in de buurt van Düsseldorf) met ongeveer de volgende logvoorwaarde:

Cacher X vindt de fysieke cache, logt de cache fysiek in het logboek, maar mag de cache niet op gc.com loggen.

In plaats daarvan mag hij de cache / het puntje opdragen aan een willekeurige door hemzelf te kiezen andere cacher (zeg Y) die dan de cache als gevonden mag loggen op gc.com

Cacher X mag zelf pas loggen op gc.com als een andere cacher, laten we zeggen Z, de cache fysiek vindt en het logboekje logt waarin hij zijn log opdraagt aan X. (en uiteraard mag Z dan zelf weer niet loggen op gc.com totdat weer iemand anders zijn log aan hem op/overdraagt).

Ik meen dat er ook nog zoiets bijstond als: cachers X en Y mogen niet elkaars logs op/overdragen en ook cachers die op eenzelfde dag in een soort kettingcachelogop/overdracht de cache bezoeken zijn niet toegestaan.

Uitzondering op alle regels vormde de cacher die als eerste de cache vond.

Jammergenoeg weet ik de naam van de cache niet meer.

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er laatst ook al niet een draadje met logvoorwaarden?

 

Daar stond iets in van een cache in Amerika, waarbij je je als Hillbilly-oma moest laten fotograferen en die foto bij de cache plaatsen. De kleren/attributen zaten in de cache.

 

Lijkt me leuk om een koks-outfit in de cache te stoppen kompleet met pollepel etc.

 

Loggen alleen met foto in koks-outfit en pollepel of koekepan, en alleen loggen als je alle culinaire caches van masterchef hebt gedaan. Ook de recepten-cache.

kok.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hej Allemaal,

 

Ik ben opzoek naar leuke ludieke logvoorwaarden.

Heb je ze of weet je ze dan hoor ik het graag.

 

Zoals deze;

 

- Loggen mag alleen als je 250 founds in een week hebt.

- Loggen mag alleen als je 1 jaar geen cache gevonden hebt Nee een beginner eerst een jaar wachten.

 

Nu is het aan jullie.

 

Gr Masterchef

uhhhhhhhh

alleen loggen als je de voorgaande 20 mysteries zelf hebt opgelost :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hej Allemaal,

 

Ik ben opzoek naar leuke ludieke logvoorwaarden.

Heb je ze of weet je ze dan hoor ik het graag.

 

Zoals deze;

 

- Loggen mag alleen als je 250 founds in een week hebt.

- Loggen mag alleen als je 1 jaar geen cache gevonden hebt Nee een beginner eerst een jaar wachten.

 

Nu is het aan jullie.

 

Gr Masterchef

 

Volgens mij zijn een aantal van bovengenoemde logvoorwaarden + een hoop andere suggesties al in dit forum draadje gepasseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hej Allemaal,

 

Ik ben opzoek naar leuke ludieke logvoorwaarden.

Heb je ze of weet je ze dan hoor ik het graag.

 

Zoals deze;

 

- Loggen mag alleen als je 250 founds in een week hebt.

- Loggen mag alleen als je 1 jaar geen cache gevonden hebt Nee een beginner eerst een jaar wachten.

 

Nu is het aan jullie.

 

Gr Masterchef

 

Volgens mij zijn een aantal van bovengenoemde logvoorwaarden + een hoop andere suggesties al in dit forum draadje gepasseerd.

 

Ja misschien wel maar ik wil graag nieuwe ideeen van jullie hebben. Het is te kijken hoe ver een cacher gaat.

In het maken van log voorwaarden.

 

Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen loggen als je jarig bent.

Je moet in een bepaalde kleur gekleed gaan en op een beschreven plek een foto van jezelf maken en deze bij de log plaatsen.

1-15 jan als je gebruikersnaam met een A begint ,16-31 jan een B, 1-15 feb een C .....enz

 

Sterkte met het maken van je cache, Ik denk als wij ooit zover zijn om een cache te maken ik ook wel iets voel voor een voorwaarde, ik krijg gelijk ook weer ideeën wat in de cache te stoppen of voor gekke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het lopen van de Wherigo op het poffertjesevent vorig jaar, sprak ik met Goedweerloper en kwam het volgende opborrelen.

 

Op de foto staan bij een fysiek getal ; Je geboortejaar en dit aantoonbaar maken met kopie rijbewijs oid...

 

Dus 19.. vinden(Meestal op bruggen of gebouwen of straatnaambordjes uitleg etc...) en dan erbij op de foto !!

 

Ik blijf alert en als ik iets zie dan ga ik er alvast maar mee op de foto :lol1:.

 

***

 

Zo heb ik laatst ook mijn leeftijd gevonden :thumbdown:, nou ja mijn 36ste levensjaar, want ik wordt eind van het jaar pas 36...

 

482125078_6_sA2Q.jpeg

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben opzoek naar leuke ludieke logvoorwaarden.

Heb je ze of weet je ze dan hoor ik het graag.

 

Zoals deze;

 

- Loggen mag alleen als je 250 founds in een week hebt.

- Loggen mag alleen als je 1 jaar geen cache gevonden hebt Nee een beginner eerst een jaar wachten.

 

Wat een verzameling leed wordt er in deze thread gepost zeg. Ik kan me niet voorstellen dat het geocachen leuker wordt als iedereen dit soort dingen gaat toepassen... Maar dat is niet de bedoeling, toch? Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...