Vinnie1 Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 (bewerkt) HH, We waren enhousiast gestart met de organisatie van GOTH 2009. We wilden er weer een spektakel van maken zoals de voorgaande jaren, en dat vergt tijd, transpiratie en inspiratie. Nu Maart met rasse schreden dichterbij is gekomen merken we dat er te weinig tijd is om van de GOTH dat te maken wat we willen: weer een supergaaf, verrassend en verzorgd event. Daarom helaas de mededeling dat er eind maart geen GOTH op de planning staat. Misschien later dit jaar. We houden jullie op de hoogte. Groet, De Pino's en Vinnie1 2 maart 2009 bewerkt door Vinnie1
Team Aragorn Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 Vinnie, ik gebruik niet vaak smileys maar nu ... Ik hoop dat het later in het jaar nog lukt! Groetjes, Fangorn.
mlvdburg Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 Dan stel je hem toch een half jaartje uit, geen probleem zo ik zeggen
FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 Misschien een geluk bij een ongeluk. Deze maand hadden wij er niet bij kunnen zijn. In het najaar lukt dat mogelijk wel. We kijken er toch weer naar uit naar de volgende editie. Succes met de organizossie.
@rend Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 Gatzie Vinnie wat een vreselijke teleurstelling .
GeoGeldrop Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 Vinnie, Pino's, Jammer jammer dat ie niet doorgaat deze maand. Hopelijk komt het later alsnog goed met de Goth 2009. Wel mooi dat jullie ervoor kiezen geen concessies te doen aan de (hoge) kwaliteit van de Goth! Groeten (en nu jullie tijd over hebben : ga vooral lekker zelf cachen!), GeoGeldrop
GreekDutch Alliance Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 Wij hadden hier al stiekem op gehoopt omdat we er eind maart niet bij hadden kunnen zijn. Zo'n geweldige dag gehad vorig jaar, we wachten gewoon rustig af want we hebben geleerd dat wat in het vat zit niet verzuurd .
Vinnie1 Geplaatst 3 maart 2009 Auteur Geplaatst 3 maart 2009 Dank jullie voor jullie positieve reacties. Ik moet zeggen dat ik er flink de pee in heb dat het niet gaat lukken. Want we hadden er ook erg veel zin in. Maar we doen liever iets goed en anders niet. ZddP is nog ver weg, daar beginnen we in Juni aan te denken. Maar voor de zekerheid is er begin januari alvast goed weer besteld ;-)
GeoVlinder Geplaatst 3 maart 2009 Geplaatst 3 maart 2009 Niet leuk als je er zo de P in hebt. En als Jantje en Pietje je komen helpen, zou het je dan wel lukken? Zou je dan weer blij zijn? groetjes GeoVlinder
Ruud4d Geplaatst 3 maart 2009 Geplaatst 3 maart 2009 Het goede nieuws is dat er weer een GotH komt. Ik (we) wachten het gewoon af en zetten alles opzij voor de dag dat hij gelopen wordt.
nl1ede Geplaatst 4 maart 2009 Geplaatst 4 maart 2009 Erg Jammer dat hij niet door gaat. Ik had het laatste weekend van maart speciaal vrij gevraagd van mijn werk. We wachten rustig af wanneer hij nu georganiseerd gaat worden. Hopelijk ben ik dan vrij. Voordeel is dat wij hem dan met ons vaste clubje ( GDA en TGC) kunnen lopen. Is wel zo leuk Corrie
jojonl Geplaatst 6 maart 2009 Geplaatst 6 maart 2009 ipv pasen rond pinksteren??? we zaten al vol spanning te wachten naar de aankondiging
Aanbevolen berichten