Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

HH,

We waren enhousiast gestart met de organisatie van GOTH 2009. We wilden er weer een spektakel van maken zoals de voorgaande jaren, en dat vergt tijd, transpiratie en inspiratie. Nu Maart met rasse schreden dichterbij is gekomen merken we dat er te weinig tijd is om van de GOTH dat te maken wat we willen: weer een supergaaf, verrassend en verzorgd event.

Daarom helaas de mededeling dat er eind maart geen GOTH op de planning staat. Misschien later dit jaar. We houden jullie op de hoogte.

Groet,

De Pino's en Vinnie1

bewerkt door Vinnie1
Geplaatst

Vinnie, Pino's,

Jammer jammer dat ie niet doorgaat deze maand. Hopelijk komt het later alsnog goed met de Goth 2009. Wel mooi dat jullie ervoor kiezen geen concessies te doen aan de (hoge) kwaliteit van de Goth! :lol1:

Groeten (en nu jullie tijd over hebben :P : ga vooral lekker zelf cachen!),

GeoGeldrop

Geplaatst

Dank jullie voor jullie positieve reacties.

Ik moet zeggen dat ik er flink de pee in heb :dribble: dat het niet gaat lukken. Want we hadden er ook erg veel zin in. Maar we doen liever iets goed en anders niet.

ZddP is nog ver weg, daar beginnen we in Juni aan te denken. Maar voor de zekerheid is er begin januari alvast goed weer besteld ;-)

Geplaatst

Niet leuk als je er zo de P in hebt. :thumbup:

En als Jantje en Pietje je komen helpen, zou het je dan wel lukken? Zou je dan weer blij zijn? :dribble:

groetjes GeoVlinder

Geplaatst

Het goede nieuws is dat er weer een GotH komt. Ik (we) wachten het gewoon af en zetten alles opzij voor de dag dat hij gelopen wordt.

Geplaatst

Erg Jammer dat hij niet door gaat. Ik had het laatste weekend van maart speciaal vrij gevraagd van mijn werk. B) We wachten rustig af wanneer hij nu georganiseerd gaat worden. Hopelijk ben ik dan vrij. Voordeel is dat wij hem dan met ons vaste clubje ( GDA en TGC) kunnen lopen. Is wel zo leuk :lol1:

Corrie

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...