montebaldo Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 Mijn zwager vertelde mij dat hij een auto had gezien met een sticker waarop stond: ik ben de weg niet kwijt maar aan het geocachen (of iets dergelijks) dit lijkt mij ook wel leuk maar ik kan iets dergelijks (nog) niet vinden heeft iemand een tip of idee? gr Montebaldo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blazez Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 (bewerkt) Ik heb er ook zo een op m'n nummerplaathouder zitten. gewoon in de goodiesshop gekocht. 28 februari 2009 bewerkt door blazez Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 Die kun je o.a. kopen bij de Prof. Y. Lupardi in de goodiesshop, als kentekensticker (bijna onderaan). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 I'm not lost, I'm geocaching staat erop, bij de goodiesshop idd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diversion600 Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 Zo iets dus.. Sorry , niet de hele tekst staat op de foto.. maar goed.. is hier boven al vernoemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blazez Geplaatst 28 februari 2009 Share Geplaatst 28 februari 2009 wow, is de stikker wit ????? eeuhm, binnenkort toch eens de auto wassen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 maart 2009 Share Geplaatst 1 maart 2009 Ja beste medelezers van dit draadje. Dat op de foto hierboven is de onvolprezen: kentekenplaathouderrandsticker die - indien besteld voor 17.00 uur - de volgende dag voor 12.00 uur bij U in de brievenbus ligt voor het luttele prijsje van 1,70 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 1 maart 2009 Share Geplaatst 1 maart 2009 Doet me er aan denken. Sinds kort een nieuwe auto waar die sticker nog niet op zit. Gelijk maar weer even besteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
montebaldo Geplaatst 3 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2009 Bedankt voor alle reacties. Wat jullie bedoelen/aanhalen is voor mij geen nieuws en dus bekend. Echter de gesignaleerde auto had hem in het Nederlands en professioneel gemaakt. Dus de vraag staat nog open gr Montebaldo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 3 maart 2009 Share Geplaatst 3 maart 2009 Dan is het een mooi stukje huisvlijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 4 maart 2009 Share Geplaatst 4 maart 2009 Dymo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parreg Geplaatst 4 maart 2009 Share Geplaatst 4 maart 2009 Een kentekenplaathouder met een zelf bedachte tekst is zo besteld bij ----------.nl uhh .. op internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden