Spring naar bijdragen

Ftf


superstein

Aanbevolen berichten

Leuk dat de statistieten weer werken, hulde voor de makers.

Bijn ons geen afwijking qua aantal caches, het klopt tot de laatste cache.

Alleen.... wij hebben 2 FTF en staan er dus niet bij.

Moeten wij zelf hiervoor actie ondernemen of.......

 

Gr, Team Superstein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

FTF!? Hier is in het verleden heel veel discussie over geweest en zal ook nog wel volgen :). Gebruik de zoekfunctie maar eens...Hier houden ze voorlopig zeker niet (meer) bij. Maar goed, er is wel een andere cacher, die dit soort zaken bijhoudt. Gewoon even zoeken op internet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij onze statistieken op gc.nl:

 

FTF: niet meer bijgewerkt sinds najaar 2008 (Augustus is geloof ik de laatste FTF/STF/TTF melding/log toegevoegd onder statistieken). Terwijl erna en sinds begin dit jaar nog enkele FTF volgden. Natuurlijk is mij bekend dat de statistieken onlangs weer pas goed worden bijgewerkt, maar dat dit onderdeel niet meer (goed) wordt bijgehouden: jammer

 

Logs per Hunter: bij ons tot en met vrijdag bijgewerkt (gisteren enkele Duitse caches). Alleen staat de statistieken-teller op 644 founds, maar naar mijn idee moeten dit er 643 zijn (Dit was de stand op gc.com tot en met vrijdagavond), na zaterdag dus 649 op gc.com. De stats van. nl: Dit bevreemd ons echter, wie heeft ons een dubbele found op gc.nl bezorgd?

 

Team WECA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FTF!? Hier is in het verleden heel veel discussie over geweest en zal ook nog wel volgen :thumbup:. Gebruik de zoekfunctie maar eens...Hier houden ze voorlopig zeker niet (meer) bij. Maar goed, er is wel een andere cacher, die dit soort zaken bijhoudt. Gewoon even zoeken op internet...

 

leuk die reactie :)

 

Is het antwoord wat je geeft wel helemaal naar de geest van de gedachte "Geocachers steunen om de kwaliteit van caches en de kwaliteit van het beleven van geocachen te verbeteren."

Is het nu zo moeilijk om even te verwijzen met een linkie naar een ander website, voor diegene die het FTF wel belangrijk vinden.......

 

Ik zelf durf het niet, maar ik heb dan ook niet de doelstelling bedacht

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom? Jij verwijst toch zelf ook vaak genoeg naar de zoekfunctie Barny?! Dus eh: gebruiken die hap (in dit geval Google)...

 

Goh: heb je een nieuw stopzinnetje gevonden Barny? Want ik weet niet zo goed waarom deze doelstelling hierop van toepassing zou zijn (maar goed het kan ook heel goed aan mijn gebrekkige moderatorsvermogen liggen natuurlijk :thumbup:. Want zoals je al eerder aangaf: wij moeten nog zoveel leren. maar ik ben blij dat jij ons altijd (gewild en ongewild) met raad en daad terzijde staat :)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Censuur en vrijheid van meningsuiting? Goh: heb ik vaker voorbij horen komen. Als je niet weet waar je het over hebt, dan is het makkelijk om dit soort termen te gebruiken.

 

Anyway: jullie zijn geen fan van onze manier van moderen en dat recht hebben jullie. Heb je kritiek of what so ever dan weten jullie bij wie jullie moeten zijn...

 

De vraag was of .nl dat nog bij houdt: nee, nu niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is team jemar al heel aardig geweest om ons te wijzen op de zoek functie optie.

Ik heb er zelf geen behoefte aan, maar misschien kun je iets vinden via http://geocaching.startkabel.nl/

Het is veel leuker om buiten op zoek te gaan naar caches ipv me druk te maken om mijn score.

In een hobby is prestatie drang wel het laatste waar je mee bezig moet zijn. Het is een spelletje en geen wedstrijd.

Ik laat het scherm achter me en ga leuk op zoek naar een paar leuke caches in dit typisch Nederlandse weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik even zeggen, voor mij hoeft de FTF ranglijst ook niet, maar als er mensen zijn die er wel behoefte aan hebben , is dat hun goed recht.

 

Verder vind ik het jammer dat je niet naar bepaalde sites door kan verwijzen. Als je zeker weet dat je zelf een goede site hebt, hoef je ook niet te vrezen als men andere doorverwijst naar een site van een collega geocacher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is weer gezellig.

 

Dat vind ik wel meevallen, hoor.

 

You ain't seen nothing yet !

 

Geopatra.

 

Maar eh.....daar gaan we toch hopelijk niet nu een demonstratie van geven toch????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is weer gezellig.

 

Dat vind ik wel meevallen, hoor.

 

You ain't seen nothing yet !

 

Geopatra.

 

Maar eh.....daar gaan we toch hopelijk niet nu een demonstratie van geven toch????

 

Sivotaatje,

 

geef eens aan wat je niet gedemonstreerd wilt zien !!!! :thumbup:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...