Spring naar bijdragen

Ftf


superstein

Aanbevolen berichten

:thumbup:

Het is weer gezellig.

 

Dat vind ik wel meevallen, hoor.

 

You ain't seen nothing yet !

 

Geopatra.

 

Maar eh.....daar gaan we toch hopelijk niet nu een demonstratie van geven toch????

 

Sivotaatje,

 

geef eens aan wat je niet gedemonstreerd wilt zien !!!! :blink:

 

Geopatra.

 

You ain't seen nothing yet ! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Prima dan en opgelost, dan zien we binnenkort wel een linkje op de homepage naar de statistieken van de Broekies verschijnen.

Als we het erover gaan hebben betekend dat dat alle opties open staan.

Op voorhand de discussie in een bepaalde richting duwen heeft weinig zin en geeft mij niet echt een goed gevoel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op voorhand de discussie in een bepaalde richting duwen heeft weinig zin en geeft mij niet echt een goed gevoel :)

 

Met alle respect Lepman, maar mij geeft het gebeuren in bericht #6 en #7 een bijzonder wrange bijsmaak. Hier wordt gewoon domweg en keihard censuur gepleegd naar een linkje die gc.nl de lezers van dit forum wil onthouden. Het liefst zou gc.nl het bestaan van een andere site gewoon doodzwijgen, als die niet zou bestaan. In welke tijd leven we dan? Heb je het nu door of niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect Lepman, maar mij geeft het gebeuren in bericht #6 en #7 een bijzonder wrange bijsmaak. Hier wordt gewoon domweg en keihard censuur gepleegd naar een linkje die gc.nl de lezers van dit forum wil onthouden. Het liefst zou gc.nl het bestaan van een andere site gewoon doodzwijgen, als die niet zou bestaan. In welke tijd leven we dan? Heb je het nu door of niet??

Ik heb 'het' al een tijdje door ;)

Veel meer dan de toezegging dat we het er over gaan hebben kan ik toch niet geven?

Om hier de discussie te gaan voeren of het nu wel of geen censuur is heb ik persoonlijk geen zin in en dit is ook niet de plek.

Het is duidelijk wat jij (en anderen) erover denken en dat wordt meegenomen in ons overleg.

Lijkt me een behoorlijk schappelijk voorstel toch?

Jij wilt nu direct de toezegging dat het zo gaat gebeuren als jij graag wilt maar zo werkt het niet helemaal :)

Er zijn verschillende vormen te bedenken en die leggen we op tafel. Daar wordt na goed overleg een besluit over genomen.

Daar kun je het dan mee eens zijn of niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het.

Als ik dat zeg dan hou ik me er ook aan ;)

(en dat geldt ook voor de rest natuurlijk)

 

Ik geloof je op je woord.

Maar ik lees in dit draadje ook nog wat andere geluiden en die stemmen mij en volgens mij nog vele andere niet erg vrolijk.

Dus vandaar mijn "Ik hoop het". :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'het' al een tijdje door :)

Veel meer dan de toezegging dat we het er over gaan hebben kan ik toch niet geven?

Om hier de discussie te gaan voeren of het nu wel of geen censuur is heb ik persoonlijk geen zin in en dit is ook niet de plek.

Het is duidelijk wat jij (en anderen) erover denken en dat wordt meegenomen in ons overleg.

Lijkt me een behoorlijk schappelijk voorstel toch?

 

Het is toch heel simpel?

 

Neem de voedingsbodem weg voor anderen om te gaan kijken naar alternatieven en nieuwe initiatieven en er hoeft hier helemaal geen censuur te worden gepleegd. Censuur plegen is het laten zien van een vorm van zwakte en het tonen van angst voor 'anderen'. Daarmee wordt het gevolg bestreden, maar de achterliggende oorzaak blijft openstaan. Laat gc.nl zorgen dat ze hun zaakjes niet alleen kwantitatief maar vooral kwalitatief op orde hebben en er kan hier gewoon in alle vrijheid over geocaching worden gesproken in de ruimste zin van het woord, dus ook over andere site's.

 

Kern is: haal de voedingsbodem weg!

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof je op je woord.

Maar ik lees in dit draadje ook nog wat andere geluiden en die stemmen mij en volgens mij nog vele andere niet erg vrolijk.

Dus vandaar mijn "Ik hoop het".

Ik snap het :)

 

Het is toch heel simpel?

 

Neem de voedingsbodem weg voor anderen om te gaan kijken naar alternatieven en nieuwe initiatieven en er hoeft hier helemaal geen censuur te worden gepleegd. Censuur plegen is het laten zien van een vorm van zwakte en het tonen van angst voor 'anderen'. Daarmee wordt het gevolg bestreden, maar de achterliggende oorzaak blijft openstaan. Laat gc.nl zorgen dat ze hun zaakjes niet alleen kwantitatief maar vooral kwalitatief op orde hebben en er kan hier gewoon in alle vrijheid over geocaching worden gesproken in de ruimste zin van het woord, dus ook over andere site's.

 

Kern is: haal de voedingsbodem weg!

Duidelijk verhaal ;)

Verder zal ik er niet op in gaan op dit moment.

Niet uit zwakte, maar om de redenen die ik hiervoor geschetst heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder zal ik er niet op in gaan op dit moment.

Niet uit zwakte, maar om de redenen die ik hiervoor geschetst heb.

 

Ik begrijp je uitleg en je positie, zeker hier én public :)

 

Gaat er gewoon om dat gc.nl wat beter zou kunnen luisteren naar de wensen van de gebruikers, ook al gaat het om minderheidswensen. Zorg dat de oude kaarten weer op orde zijn, werk aan de logstatistieken, geef belangstellenden een plekje voor de FTF-ranking en uiteraard werken aan de nieuwe site. Als gc.nl op elk front toonaangevend is en kan blijven heeft men 'vreemde praktijken' helemaal niet nodig.

 

Verder ben ik er zeker van dat iedereen de site een warm hart toedraagt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan er over babbelen onderling en we komen er binnenkort op terug.

 

Prima dan en opgelost, dan zien we binnenkort wel een linkje op de homepage naar de statistieken van de Broekies verschijnen.

 

 

Is dat zo? Dit lijkt wel erg op: " Ik wil het en wel onmiddelijk". En zo werkt het ook niet

Lepman heeft nu drie keer toegezegd het aan te kaarten en heeft dat inmiddels ook gedaan.

Kun je het nu even laten rusten?

Bij voorbaat dank.

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...