kalkendotters Geplaatst 18 februari 2009 Geplaatst 18 februari 2009 (bewerkt) Cache GC1M18H Bijdehandjes is geen Mysterie maar een Virtual. Er ligt namelijk op het berekende coordinaat geen logboek. 18 februari 2009 bewerkt door Twin Peaks link liep niet door
kalkendotters Geplaatst 18 februari 2009 Auteur Geplaatst 18 februari 2009 Het was eigenlijk niet de bedoeling om hier een discussie topic van te maken, maar alleen een lijst met caches waarbij het type niet klopt; zoals het originele draadje ook bedoeld was.
Lepman Geplaatst 18 februari 2009 Geplaatst 18 februari 2009 Berichten verplaatst naar eigen topic. Graag aan verzoek van kalkendotters voldoen.
kalkendotters Geplaatst 18 maart 2009 Auteur Geplaatst 18 maart 2009 (bewerkt) Cache Eemhaven (http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1HXNH) is een Multi, geen Traditional En de Additional waypoints staan allemaal op West ipv Oostelijk halfrond Ik zie nu dat ie net (16 maart) is aangepast, dus deze melding kan wat voorbarig zijn. 18 maart 2009 bewerkt door kalkendotters
TuuronTour Geplaatst 18 maart 2009 Geplaatst 18 maart 2009 Cache Tussen de sporen / Between the railways is een traditional maar moet multi zijn. Nu moet je eerst een vraag beantwoorden om de cache te kunnen vinden.
inkesa Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 zou dit geen mistery moeten zijn in plaats van een multi http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...c1-16066e24ca5b Rondje voor de koningin want je moet bij elk wp een vraag oplossen en dat is handig als je thuis op de bank zit met internet . want als ik in het veld staat en dan deze vraag voor mijn neus krijg T = Toen Bea haar belastingformulier over 2008 in moest vullen, welk bedrag moest zij toen invullen bij haar loon/uitkering?? nou dat zou ik toch echt niet weten zonder internet en het is in het veld ook niet te vinden.
Miniatuur Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 zou dit geen mistery moeten zijn in plaats van een multi http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...c1-16066e24ca5b Rondje voor de koningin want je moet bij elk wp een vraag oplossen en dat is handig als je thuis op de bank zit met internet .want als ik in het veld staat en dan deze vraag voor mijn neus krijg T = Toen Bea haar belastingformulier over 2008 in moest vullen, welk bedrag moest zij toen invullen bij haar loon/uitkering?? nou dat zou ik toch echt niet weten zonder internet en het is in het veld ook niet te vinden. En elk antwoord op deze vraag is fout. Bea betaalt geen belasting en zal dus ook geen belastingformulier in hoeven vullen.
*BaJo* Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 zou dit geen mistery moeten zijn in plaats van een multi http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...c1-16066e24ca5b Rondje voor de koningin want je moet bij elk wp een vraag oplossen en dat is handig als je thuis op de bank zit met internet .want als ik in het veld staat en dan deze vraag voor mijn neus krijg T = Toen Bea haar belastingformulier over 2008 in moest vullen, welk bedrag moest zij toen invullen bij haar loon/uitkering?? nou dat zou ik toch echt niet weten zonder internet en het is in het veld ook niet te vinden. En elk antwoord op deze vraag is fout. Bea betaalt geen belasting en zal dus ook geen belastingformulier in hoeven vullen. dan zou het antwoord nul moeten zijn
Miniatuur Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 [ dan zou het antwoord nul moeten zijn Het is een meerkeuze vraag. Dat antwoord is geen keuze. Maar deze cache is duidelijk een Mystery en geen multi. Hoewel een beetje Koningsgezinde cacher de antwoorden wel weet. (op de laatste vraag na dan)
*BaJo* Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 [ dan zou het antwoord nul moeten zijn Het is een meerkeuze vraag. Dat antwoord is geen keuze. Maar deze cache is duidelijk een Mystery en geen multi. Hoewel een beetje Koningsgezinde cacher de antwoorden wel weet. (op de laatste vraag na dan) heb trouwens begrepen dat de cache gewoon te doen is zonder de vragen op te lossen, met een beetje gezond boeren verstand zullen we maar zeggen!
Goedweerloper Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 Voor deze cache Bonus Poëzie moet eerst een aantal traditionals worden bezocht om codes te krijgen dus het is geen echte multi maar een mystery.
BigFurryMonster Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 Voor deze cache Bonus Poëzie moet eerst een aantal traditionals worden bezocht om codes te krijgen dus het is geen echte multi maar een mystery. Daarmee kom je eigenlijk precies op het grensvlak van Mystery en Multi uit. Een Multi bestaat (doorgaans) immers uit het bezoeken van meerdere punten (Traditionals in dit geval) en het vinden van informatie (codes in dit geval).
Team WilP Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 Voor deze cache Bonus Poëzie moet eerst een aantal traditionals worden bezocht om codes te krijgen dus het is geen echte multi maar een mystery. Daarmee kom je eigenlijk precies op het grensvlak van Mystery en Multi uit. Een Multi bestaat (doorgaans) immers uit het bezoeken van meerdere punten (Traditionals in dit geval) en het vinden van informatie (codes in dit geval). Persoonlijk vind ik daarover het volgende om het simpel te houden Als je de startcoords moet vinden via een puzzel en-of het vinden van andere caches is het geen multi maar een mystery. Een multi moet je dus onafhankelijk, van een andere cache of caches, of een puzzel vooraf, kunnen doen
CeilingCat Geplaatst 27 juni 2010 Geplaatst 27 juni 2010 Cache GC1XRXW is op dit moment een traditional, maar ter plekke moet je een gebouw betreden, een printout van de cache pagina tonen, en om een specifiek boek vragen. Me dunkt dat dat genoeg is dat het een mystery zou moeten zijn. Hans
CeilingCat Geplaatst 30 juni 2010 Geplaatst 30 juni 2010 (bewerkt) Update: cache is gefixed. 1 juli 2010 bewerkt door CeilingCat
Aanbevolen berichten