Stokstaartje Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Er zijn vele redenen waarom een cache mooi is. Je hebt de natuurwandeling met aan het eind een ammobox. Ook zijn er minder interessante routes, maar met wel aan het eind een fantastische verstop. Wat zijn de mooiste, meest ingenieuze, spectaculaire verstopplekken/manieren die je hebt gevonden? Een paar suggesties van mijn kant: Das vergrabene Unterseeboot - GC1EB7W Micro Zilver "haven" - GCN9GH Hansje in de Kelder (LRW 1) - GC1HRM5 Het mysterie van de drie zusjes – GCDAFD Doggy in the Window - GCRKCW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 een absolute favoriet is voor ons: Avatar en het doodshoofd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The cache busters Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Van het weekend toevallig wolfje spelen bij rijen gedaan. Die was ook leuk en listig verstopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Euh, degenen waar ik "not found" bij heb staan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Deze was erg lekker om te wandelen GCWBCF - De Staart. Jammer dat deze weer eens weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Deze was erg lekker om te wandelen GCWBCF - De Staart. Jammer dat deze weer eens weg is. Een leuke wandeling inderdaad, maar hij is toch niet spectaculair verstopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skaihosh Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 In het kader van ingenieuze verstopplek aan het einde .... Roombeek En als Enschedeër is de rondwandeling ook indrukwekkend (voor iemand van elders wellicht minder beladen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kkmdb Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Voor ons een van de mooiste: GCNCFR "Wind & Co" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snif&snuitje Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 een absolute favoriet is voor ons: Avatar en het doodshoofd ! Dit is inderdaad ook onze TOPPER . De volgende staan ook zeer hoog op onze lijst, De bakens van Malpigi (GCM103) De Toren (GCR4YH) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Deze was erg lekker om te wandelen GCWBCF - De Staart. Jammer dat deze weer eens weg is. Een leuke wandeling inderdaad, maar hij is toch niet spectaculair verstopt? Dat niet echt, maar ik vindt het wel een mooie wandeling en dat is voor mij een reden dat deze mooi is. En nu zie ik dat daar niet echt naar gevraagd werd grin. Maar ach de wandeling wordt er niet slechter door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Van Gevelsteen naar Edelsteen (GCR0YW). Leuke stadswandeling met aan het einde een ingenieuse verstopplek. Maar daar staan de caches van Dalamot wel bekend om. En Wie is de mol? (GC11HKB) is ook een leuke finale na een stevige wandeling. Maar de topper blijft Avatar en het doodshoofd. Niet te verzinnen zoiets. We wachten dan ook vol spanning op het vervolg. DeI ndiana Jones versie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Nienke Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Er zijn een '2 tal cache's van Reintje de Vos : Dleeblegeips GCXE8A en het Hoogtepunt GCG44G die zo perfect gemaakt zijn en er wordt onderweg veel van je denk vermogen gevraagd. Maar met voldoende tijd en goed weer zijn deze perfect, wij hebben er in ieder geval van genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Mooi verstopte WP's: - De Heksen van de Grebbeberg (GCR4HB) - d3Z - de Hemel of de Hel (GC1M564) - WK1974 - de Middenstip (GC15804) Mooie stash - Wegwijzers (GC1904M) - Habitat boven de Waal 2 (GC16Z8B) - Voor het lapje houden (GCHE9B) - Peerkes Oost West thuis best (GC19CQP) - De Belg (GC1245D) - De kluis van Stuuridius (GC1G41X) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Mooi verstopte WP's: - De Heksen van de Grebbeberg (GCR4HB) - d3Z - de Hemel of de Hel (GC1M564) - WK1974 - de Middenstip (GC15804) Mooie stash - Wegwijzers (GC1904M) - Habitat boven de Waal 2 (GC16Z8B) - Voor het lapje houden (GCHE9B) - Peerkes Oost West thuis best (GC19CQP) - De Belg (GC1245D) - De kluis van Stuuridius (GC1G41X) Waardeloze WP's en stash - Waardeloos (GC17BYW) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemelis Geplaatst 16 februari 2009 Share Geplaatst 16 februari 2009 Eentje die ik leuk verstopt vind: Ik zal u zeer hoog vereren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden