Spring naar bijdragen

Mooi Verstopte Cache (suggesties Welkom)


Stokstaartje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ook in Engeland: It's Only Natural (Northants)

Nadat we ons een ongeluk gezocht hebben, totdat we wel een heel bijzondere verstop methode tegen kwamen.

 

 

Tja wat weten wij hier van penny post ?!

bewerkt door buzzarsdseye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eentje die ik leuk verstopt vind: Ik zal u zeer hoog vereren.

 

 

Ook in Engeland: It's Only Natural (Northants)

 

Quote aangepast ivm spoiler - TJ

 

het is dan wel in Engeland maar dit is wel een enorme spoiler. Zou ik als cache-eigenaar niet heel blij van worden.

 

De spoiler inmiddels verwijderd. Dank.

 

Het zoekt ook heel anders als je al weet dat het een bijzondere manier van verstoppen is. Als je de logjes nog niet gelezen hebt en dat nog niet weet is de verrassing des te leuker en groter. En als ik hem niet vind heb ik daar geen enkel probleem mee. Dan ben ik goed voor het lapje gehouden. Wil ik hem graag ga ik nog een keer.

 

Groetsels

bewerkt door WBKWADRAAT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het eens met WBKWADRAAT.

Het is leuk om hier caches te plaatsen die bijzonder verstopt zijn.

Minder leuk is het als je ook vermeldt hoe. Dat maakt het voor de vinder denk ik minder spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heb ik het wel gelezen, en als ik eens in Engeland kom ga ik daarom speciaal langs deze cache..

 

Die mug kan dus echt wel een olifant worden, waar hebben we het toch over?

 

Laat dat voorbeeld een leermoment zijn voor alle simpele cinasters leggers hoe het ook kan

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die mug kan dus echt wel een olifant worden, waar hebben we het toch over?

Deze snap ik niet helemaal?

Gaat dit over het topic, de cache, .... ? :)

 

 

Om even duidelijk te maken aan die enkele die het maar niet snapt, het ging over een cache die helemaal in Engeland verborgen is en dat er dan geen mooie verbergtechniek verklapt mag worden.

Het is waarschijnlijk veel beter om te accepteren dat er overal maar lukraak geestdodende cinasters worden neergeplemp, dan suggesties te geven om de bezoekende geocachers wel te verassen. :thumbup:ik zag hem wel

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even duidelijk te maken aan die enkele die het maar niet snapt, het ging over een cache die helemaal in Engeland verborgen is en dat er dan geen mooie verbergtechniek verklapt mag worden.

Het is waarschijnlijk veel beter om te accepteren dat er overal maar lukraak geestdodende cinasters worden neergeplemp, dan suggesties te geven om de bezoekende geocachers wel te verassen. ik zag hem wel

Ok, nu snap ik het. :)

 

Aan de ene kant heb je gelijk. Door zoveel mogelijk voorbeelden te geven hoe caches op een mooie manier verstopt zijn geef je anderen de gelegenheid erover na te denken.

En jij bent van mening dat dat helpt om minder mooie verstopmethodes te minimaliseren. Geen idee of dat zo werkt, zou kunnen :)

 

Zelf denk ik dat op die manier de spanning er af gaat. Vooral als de cache inclusief verstopmethode wordt verklapt. Of dat nou in Australie is of hier, de combinatie vind ik niet handig.

Ook kan het zijn dat er identieke manieren van verstoppen gedaan worden, voor de orginele legger misschien ook niet heel erg leuk.

 

Optie's die ik persoonlijk voor alle partijen gunstig vindt zijn:

 

- alleen namen van caches noemen; dan kunnen cachers zelf gaan kijken wat er zo bijzonder aan is, en de verrassing voor hen blijft intact

- namen van geocachers noemen die bekend staan vanwege de mooie verstopmethodes; cachers kunnen dan zelf kijken welke caches daarbij horen of via PM contact leggen met de legger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...