Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik heb er 4 besteld voor de Oregon.

Ze zijn onzichtbaar dus ik verwacht als ik er 4 over elkaar plak, er nooit een krasje op kan komen.

MOet je ze wel recht er op plakken, en met een invisible exemplaar is dat nog lang niet eenvoudig [:)]

Geplaatst

Heb vandaag er ook een paar besteld, en de discount coupon werk echt alleen vandaag nog de 50% korting.....................

Geplaatst

Ik snap niet goed wat een invisibleshield is maar misschien kan het mij helpen.

Ik heb een barst in het scherm van mijn gps. Waarschijnlijk is er iets in mijn tas tegenaan gedrukt waardoor er op een punt spaning kwam te staan en het scherm stuk is gegaan.

In een draadje heb ik al gevraagd of iemand weet wat ik kan doen.

Nu vraag ik mij af kan zo invisibleshield er om heen zodat hij weer tegen de regen kan?

Geplaatst
Heb vandaag er ook een paar besteld, en de discount coupon werk echt alleen vandaag nog de 50% korting.....................

effe googlen op discount coupon helpt ook altijd in dit soort gevallen :thumbup:) meestal vind je wel een actieve die ook nog eens werkt :)

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb er net ook 2 besteld voor de Oregon 300! Wat een top forum is dit toch ook!! Bedankt voor de supertip!!

Hoe kan je dit shield het beste op plakken?

bewerkt door sajhen
Geplaatst

De vraag om op de bestelling mee te liften is van eind januari. De bestelling is al voorbij. In dit topic kan alleen nog worden gelezen waar er is besteld en ervaringen uitgewisseld over allerlei facetten van......

In overleg met de starter is de subtitel daarom nu weggehaald.

Marit

Geplaatst

Gelukkig vandaag mijn shield binnen gekregen vanuit de vs. keurig verpakt. onze 400T moet nu eerst nog een dagje drogen en dan kunnen we er eindelijk mee aan de slag :):)

• 1 month later...
  • 2 months later...
Geplaatst

Heb er een aantal besteld en waarschijnlijk komen ze eind van de week binnen.

Is er iemand die op dit moment nog een zagg-shield heeft liggen voor de oregon 400t / 550t?
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...