luilak Geplaatst 10 februari 2009 Geplaatst 10 februari 2009 CITO event Dwingeloo. Gezellig met z'n allen luisteren naar de uitleg van boswachter Maarten.
Malyenki Geplaatst 10 februari 2009 Geplaatst 10 februari 2009 Ook nog een leuke foto van dezelfde Maarten van hetzelfde cito-event die fantastisch kon vertellen over wat stinkende humusprut. (deze foto hoeft niet mee te doen met de wedstrijd, want ik heb al een foto geplaatst)
Vasc0 Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 Ook nog een leuke foto van dezelfde Maarten van hetzelfde cito-event die fantastisch kon vertellen over wat stinkende humusprut. (deze foto hoeft niet mee te doen met de wedstrijd, want ik heb al een foto geplaatst) Het was inderdaad erg interresant wat hij vertelde!
Team jemar Geplaatst 12 februari 2009 Auteur Geplaatst 12 februari 2009 Nog zes dagen....Nog iemand inzendingen?! Struin je archief nog eens af en plaats ze hier !
Mr.Atari Geplaatst 12 februari 2009 Geplaatst 12 februari 2009 Team Mr.Atari ging samen met het Schatzoekteam op pad. Deze foto is gemaakt bij de cache Altes Freibad Wilsum. Hier is mooi te zien hoe de natuur weer bezit neemt van dingen die door mensen verlaten worden (in dit geval dus een verlaten zwembad). De cache lag onder een dikke laag eendenkroos, wat de nodige hilariteit opriep. De Schatzoekteamleider liet zich niet ontmoedigen, en ging in onderbroek en op blote voeten op zoek naar de cache. Hij is gevonden, zie dus de foto...
eSeR2008 Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Met het mooie weer van vandaag moeten er zeker wel een paar mooie foto's zijn geschoten.. Nog een paar daagjes mensen
Ringeling Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Cachebewaker bij: Castle-/Kastelenseries 2: HEESWIJK CASTLE, ten zuid-oosten van Den Bosch
Powk Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Wij hebben vandaag oa de cache "In de buurt 2 Radar" gedaan en genoten van het mooie uitzicht. Een heerlijke wandeling langs de Neder-Rijn. Deze foto is daar geschoten. Groeten van Powk.
Cache in het handje Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 (bewerkt) Na nog eens wat foto's te hebben nagekeken op "natuur en connectie met geocachen", vond ik deze foto, bij renbaan Woestduin GC1C8J9, uit september 2008 van een enthousiaste vinder. 14 februari 2009 bewerkt door Cache in het handje
marieholm Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 (bewerkt) Grappig molletje als WP in een multi. 14 februari 2009 bewerkt door marieholm Foto erbij gezet: eSeR
Remunj Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Grappig molletje als WP in een multi. Die mol ken ik.
FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Geocachen in Canada (Rocky Mountains) levert hele mooie kiekjes op. Deze foto is gemaakt bij de Virtual Cache Lake Louise.
naaktslakkies Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Een leuk initiatief deze fotowedstrijd. Team Jemar vroeg in berichtje 25 om enige creativiteit. Ik ben mijn archief ingedoken en heb daarna in een compilatie 4 foto’s verwerkt. Voor elk seizoen 1 foto. Er moest op de foto een relatie bestaan met Geocaching. Bij deze foto is dat het logo van geocaching. Ik weet niet of deze foto door de keuring komt, maar ik vond hem wel aardig geworden. In deze compilatie verwerkt: voor de lente: cache “Geestgronden” (GC1A87G), voor de zomer: cache “Bissen-wei” (GCP666), voor de herfst: cache “Floriade 1992” (GCED2F) en voor de winter: cache “De Kwen” (GC1GP3W). Voor ons "naaktslakkies" is dit de winnende
Peetee Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Deze foto is niet van mij, maar ik vond hem toch wel erg leuk! (Gezien op de .com-site)
zwiepjes Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 Vandaag een foto gemaakt in het bargerveen (GCH4G0). Is en blijft een prachtig stukje natuur.
Aanbevolen berichten